Dnes som si zastavil jedného človeka a na drzovku som mu dal pár otázok na informačný systém v buse. Bohužial viac času nebolo takže reprezentatívna vzorka to nie je.
Otázka(OT):
Si spokojný s vnútorným informačným systémom, nechýba mu niečo?
Odpoveď(OD):
No mohlo by tam stále svietiť číslo linky.
OT: A čo keby nezbrazoval len budúcu zastávku, ale aj tie ďlašie nejak dôležité?
OD: No to by bolo tiež dobre, to by pomohlo.
OT: Chýba vám na informovaní cetujúceho vo vnútri ešte niečo?
OD: Chýba mi celá trasa, teda všetky zastávky tak ako na tých starých plastových tabuľkách. Dosť často som to využíval, možno by zvnútra mohli byť dané.
OT: Sú také elektronické, avšak ukazujú len nejakých 8 najbližších zastávok. Stačilo by to?
OD: lešpie ako nič avšak z blata do kaluže. Najlepšia by bola celá trasa.
OT: Vadí vám ešte niečo.
OD: Keď je plný bus tak cez ľudí nevidím na ten displej.
Takže tak.
Kirenka, si: A čo takto to otočiť a nech 93 nechodí až na Jasovskú, ale len na Dolnozemskú
Nedalo by sa to zneužívanie/používanie vyriešiť takto:
Poobede by 91 a 191 nestáli pri Auparku a na Dvoroch, prestupný bod z Petržalky by bol Ševčenková a Jasovská a ráno by nestáli na Jasovskej. Teda stáli, ale len ako výstup, čiže na znamenie z voza.
Ale viem, ľudia by to nepochopili.
Otázka(OT):
Si spokojný s vnútorným informačným systémom, nechýba mu niečo?
Odpoveď(OD):
No mohlo by tam stále svietiť číslo linky.
OT: A čo keby nezbrazoval len budúcu zastávku, ale aj tie ďlašie nejak dôležité?
OD: No to by bolo tiež dobre, to by pomohlo.
OT: Chýba vám na informovaní cetujúceho vo vnútri ešte niečo?
OD: Chýba mi celá trasa, teda všetky zastávky tak ako na tých starých plastových tabuľkách. Dosť často som to využíval, možno by zvnútra mohli byť dané.
OT: Sú také elektronické, avšak ukazujú len nejakých 8 najbližších zastávok. Stačilo by to?
OD: lešpie ako nič avšak z blata do kaluže. Najlepšia by bola celá trasa.
OT: Vadí vám ešte niečo.
OD: Keď je plný bus tak cez ľudí nevidím na ten displej.
Takže tak.
Kirenka, si: A čo takto to otočiť a nech 93 nechodí až na Jasovskú, ale len na Dolnozemskú

Nedalo by sa to zneužívanie/používanie vyriešiť takto:
Poobede by 91 a 191 nestáli pri Auparku a na Dvoroch, prestupný bod z Petržalky by bol Ševčenková a Jasovská a ráno by nestáli na Jasovskej. Teda stáli, ale len ako výstup, čiže na znamenie z voza.
Ale viem, ľudia by to nepochopili.
s666n
Nemal som moc casu si precitat vsetky prispevky podrobne, som po dovolenke a musim pracovat
Ale ani to nie je uplne najlepsie riesenie ... ale take asi neexistuje
Toto je proste moj nazor :
Ved ked ludia byvaju na Jasovskej a v okoli, tak je jasne, ze pojdu na 91/191 a nebudu sa trepat cez celu Petrzalku (co by si si radsej zvolil ty ???) .... a to, ze od Jasovskej vozi 91-ka vzduch je blbost, kedy si isiel naposledy 91-kou ??? mozno vecer po 21:00 alebo skoro rano !!!!! Podla mna, ako to je doteraz, tak by to malo aj ostat, ved MHD ma sluzi vsetkym ludom a pomahat im dopravit sa niekam co najrychlejsie a nie co najzlozitejsie a najdlhsie !!! Preto si myslim, ze by to bolo nespravodlive dat Jasovsku do druheho pasma ........ tolko moj nazor
Myslim, ze su omnoho dolezitejsie veci, ktore treba napravit, aby sa zlepsilo cestovanie po Bratislave s MHD