Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #187733:
si chcel plitky tunel? Všade sa stavia úrovňová električka (v zelenom páse) a stáva sa tak súčasťou uličného priestoru a mestotvorným prvkom... ak sa správne nastaví preferencia v križovatkách (nie a la SIEMENS), tak to môže fungovať a takáto doprava nebude predstavovať bariéru v rámci uličného priestoru ako aj pre cestujúcich, hlavne pri prestupe medzi jednotlivými druhmi dopravy, v rámci koridoru električky je možné riešiť aj ostatné, hlavne nemotorové druhy dopravy... estakádny variant sa mne osobne nepáči, v takomto urbanizovanom priestore je pre mňa vhodnejší pozemný variant (zo všetkých aspektov a hľadísk, napr. údržby)
Reakcia na: fanatikmhd #187777:
Však tam máš napísané, že Župné nám., tzn. tá električka smeruje z Obchodnej na Nám. SNP.
Reakcia na: 810zssk #187773:
Ak zachovat obratisko Pri krizi, tak iba ako zalozne - pre pripad vyluk a pod. Nech tam nevznikne zbytocne vela kolajovych krizeni, cez ktore bude potom nutne jazdit 10 - 15 Km/h. Radsej by sa fakt mohla potiahnut ta trat k planovanej zel. Zastavke a tam vybudovat nove, plnohodnotne obratisko, ktore bude fungovat kym sa dobuduje trat do DNV, ale ostane tam aj potom. Aj ked by to nemalo velmi zmysel kvoli prestupom na vlak, vznikol by tam prestup medzi busmi a ED + parkovisko P+R.
Reakcia na: MatejBA #187779:
Načo by posilňovali dnes? Niečo asi len vypadlo... teda dúfam. ? Vrakosy nemožno dávať na L32!
Reakcia na: Solider #187778:
A chcel som dodať, že podľa projektu je odhadovaná doba 150 dní, čo rozhodne nie je 18 mesiacov.
Keď už sme pri tej Dúbravke tak niekedy by mohla pribudnúť aj odbočka z/do Dúbravky na obratisko KV
Neviete, ci je posilnenie L32 Vrakosami trvale, alebo je to iba nahoda, ze dnes vidim iba Vrakosy na L32? ?
Reakcia na: Sharpay #187754:
Za koľko dokázali zmodernizovať trať v Prahe od Motola po konečnú na Sídlisku Řepy? To len pre príklad.
Reakcia na: Valec #187772:
Ježííš, ja som takmer zabudol na tento zákon. Tak nič, môj príspevok je irelevantný 🙂 Inak, nejak mi asi zo skusky z chemie stoji hlava, ale ta foto (okrem toho ze tak nadherne podvozky uz asi nikdy vidiet nebudem v prevadzke) mi nejak..nikam nepasuje. Znaci nieco?
Reakcia na: Solider #187775:
Pokial viem plany na tu vozovnu nikde nezanikli, hoci uprimne povedane neviem kde tam presne ma byt...
Reakcia na: 810zssk #187773:
A má tam mesto nejaké dostupné pozemky?
Reakcia na: aquila #187763:
Od obratiska v KV asi sotva, trať sa pred pár rokmi opravovala až po Harmincovu, predpokladám, že už hotovej časti sa ani nedotknú.
Reakcia na: aquila #187768:
Obratisko by som urcite nerusil, kym bude do Borov taka frekvencia dopravy aby tam malo zmysel jazdit kazde 4 minuty este uplynie par rokov. Teraz by to zbytocne robilo naklady.

Kazdopadne, predlzit trat po Bory v ramci tohto projektu by urcite bolo vhodne, ale za sucasneho zachovania obratiska Pri krizi (na Bory by sa jazdilo len s jednou linkou, pripadne len vybranymi spojmi).

Btw, bolo by nejak z ojrofondov mozne stavat aj vozovnu? Lebo ta by sa v zapadnej casti hodila a usetrila by dost nakladov na manipulacne presuny...
Reakcia na: TeBeCe #187769:
Co na Dlhacoch?
Reakcia na: aquila #187768:
Áno, aj ja odhadujem že niečo také komplikované ako si predpripraviť trať na budúce predĺženie ich nenapadne. Len mi napadu dve veci - Aký by to malo vlastne význam. Ak zrekonštruujú obratisko tiež v ramci revitalizacie trate, jeho deštrukcia po dostavaní trate bude veľmi žalostná a zbytočne minuté fondy. Ak obratisko ostane, potom by už jednoznačne malo byť budované aj s novým pripojením (ktoré si ani za boha neviem predstaviť, možno koľaje obratiska by pretínali hlavnu trať...). V oboch prípadoch skrátka je chyba 🙂 Alebo s obratiskom bez pripojek s nutnostou ich dobudovania pri vystavbe, alebo bez vsetkeho, avsak potom zbytocna modernizacia ak cele obratisko nasledne zanikne....
Reakcia na: Mike #187764:
to by nebola ziadna finta, ale normalny proces, vid aj projekt v prahe

http://www.dpp.cz/projekt-tramvajova-trat-radlicka/

len treba patricny projekt predlozit. EU by s tym nemala najmensi problem, kedze prepojenie na TID resp napojenie na regionalnu dopravu je uplne validny argument.

fanatikmhd: silne pochybujem, ze ich napadne take nieco ze by v ramci reko obratiska saratovska rovno urobili aj odbocku na trat ktora ma ist na bory ..

kazdopadne keby sa rozmyslalo, tak sa mohol urobit ozaj projekt az po bory a obratisko saratovska zrusit ..
Reakcia na: 810zssk #187766:
áno podľa mna, 15 mesiacov trať bude zatvorená a 3 mesiace na nej budú prebiehať opravy.
Reakcia na: AAA #187760:
18 mesiacov je dezinformacia, realne to bude cca stvrt roka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.