Reakcia na: luky133 #187491:
Nech cicinbrus na špagátiku J&T - synáčikov ŠtBáckych svíň - Belfi aj ukáže, že koľko miest v Rakúsku, Švajčiarsku, Nemecku, Taliansku, Francúzsku, či inde na západe tak potrebuje 5 dverové kĺbové vozidlá a 4 dverové 12m vozidlá! Dokonca na západe nemajú problém ani s 3 dverovými klbákmi či 2 dverovými 12m vozidlami. Tak potom čo opíja rožkom? To môže tento mafián, či pridržiavač mafie tvrdiť koňovi, lebo iba ten má tak veľkú hlavu, že sa to do nej zmestí, no myslím, že aj kôň má dosť veľké IQ na to, aby videl cez tieto "férové" tendre. Odkedy sa začal tender na 11m vozidlá alebo ešte predtým vyleteli peniaze na trolejbusy pre DD na 9,5 BN, tak sú tendre v BA jasné ešte skôr než sú vyslané do obehu.P.S.: A to mám podvodníkom platiť zas viac za PCL?! Už ozaj drzosť nepozná hranice... ?

luky133
Ak vraví pravdu námietky nepodal ani jedne výrobca trolejbusov (podľa Sme.sk tak ale spravil aj výrobca trolejbusov) ale firma Teknoplast. Taktiež tam spomína podozrivú zmluvu s firmou Teknoplast, ktorú nemohli zrušiť. O podozrivosti tejto zmluvy s touto firmou má naozaj pravdu, sám som toto verejné obstarávanie pred rokmi kedy prebiehalo napádal ako fyzická osoba - neúčastník konania podľa starého zákona o obstarávaní a ÚVO v tej dobe bohužiaľ už nič nemohol urobiť. Takže v tomto mu dávam za pravdu. Sám mám dopis od ÚVO ohľadom tohto verejného obstarávania niekde doma založený. Ten kto sledoval toto fórum pár rokov dozadu možno o tom ešte nájde informácie.
Potom tam vravel ďalšie argumenty o nejakej štúdii ohľadom 5 dverových trolejbusov/autobusov. Na konci uviedol to, že ľudia navrhovali dva motory pre kĺbové trolejbusy. Na 99% tým myslel diesel agregát a vypočítaval tam aké by to bolo drahé. Zabudol sa zmieniť o tom, že tieto dieselagregáty navrhovali ľudia len v prípade malého počtu trolejbusov kvôli problémom s 25Tr. To, že ich objednáva pri časti krátkych trolejbusov zabudol povedať...
Takže môj osobný názor na túto tlačovku je tak 50:50. V niečom pravda v niečom aspoň podľa môjho názoru nie.