Ja si takisto myslim, ze by stacilo v pohode 1 tlacidlo - dopyt, kt. by logicky znamenal aj signalizaciu pre vystup. OK a vlastne este jedno - pre kocik/vozik.
Keby sa boli byvali sudruhovia zamysleli, tak mohli tahat tr.vedenie rovno - ako ide 201 a az potom doprava (za priechodom pre chodcov). Trolejbus by tak elegantne zlava obehol celu kolonu smerujucu do podz. garaze. Ale nie.
Ja som šiel asi 2 týždne pred Vianocami a teda úsek Trnavské - Jelačičova trval tak isto ako Lovinského - Trnavské Mýto ? čakali sme v rade s autami. Neviem, prečo to vedenie neťahali mimo áut. Mohla tam byť taká falošná BUS-odbočka miesto tých bielych pruhov na ceste.
Inak tiež som nad tým minule rozmýšľal. Ja takto vystupujem na zastávke na znamenie a je to fakt príjemné keď musím postláčať 2 tlačítka a z toho nie vždy reagujú na prvýkrát.
Nedá sa to nejako prepojiť cez palubák?
Ak(zastavka_na_znamenie == 1): signal na znamenie = dopyt; endif;
preco teda neurobia jedno univerzalne tlacidlo na otvaranie dveri najblizsich k danemu tlacidlu a tlacidlo alarm-nudzove zastavenie ako je v ikarusoch 435
najma tie SOR autobusy, tam je to problematicke,
ved predsa vodic vidi ze je dopyt na coilen jedny dvere a zastavi na danej zastavke.
Predstavil som si ako sa s tou SORkou snazi vopchat ku nam na parkovisko ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max