Asi nebývaš v Dúbravke.Ináč by si takú blbosť nenapísal. Dúbravčania sa ti radšej vzdajú L22 ako L34.
L22 bude fungovať pokiaľ nezatrolujú aj druhú stopu na Patrónke. Je to nepriama náhrada za exL37 z pradávnych časov.
Nerealne. Plno aút tam je vsade + bolo by dost problematicke odbocenie z Istrijskej na Novovesku, najma s klbakom. Naposledy sa takto tocili busy pri povodni v roku 2002. Odvtedy tam pribudlo more aut.
tak stratit L34 a z usetrenych vzkm a vozov to posilnit cele aj s 83 a 84.
Ostatne odkedy ja L22 potiahnuta az na kramare, tak L34 az na koniec nema nejaky zvlast velky vyznam.
ano tie spoje pridu viac naplnene. pomocou uprav odchodov by sa dalo zabezpecit, aby ti sidlisko z vacsej casti smerovalo do 121. Mojim umyslom, nie je zbytocne trhat linku, ale rozthnut ju pre uspory na vzkm, z ktorych by sa posilnil interval.
Davnejsie som mal aj presne prepocty a vyslo mi to posielnenie o nejakych 12-15% za spickovu hodinu, ak si dobre pamatam. Bohuzial uz som neni schopny to najst, je to na diskoch stareho kompu.
Ad. DNV: Co tak obrat ... Eisnerova - Istrijska - Novoveska - Na grbe - Hradistna* - Eisnerova - ...?
* alebo Ivana Bukovcana, ale tam neviem aka je situacia
Vytvorilo by sa tam niekde miesto na jeden bus, ktory by tam mal len vyrovnavacku, linka by bola prejazdova s 21 a prestavky by boli na jazdach L21.
Krizovatka Kosicka/Prievozska - podla mna v smere na Mileticovu bez problemov
Krizovatka Kosicka/Mileticova - tu sa caka a viem si predstavit zavedenie praveho pruhu ako "predbiehajuceho" pre busy, avsak bolo by tam potom zlozite to radenie.
Momentalne je situacia taka, ze nastupna zastavka pre L22 "Na hriadkach" sa posunula na hlavnu cestu a zlucila sa so zastavkou pre linku 28 smerom do DNV, cize teoreticky ti vzniklo viac miesta pre parkovanie autobusov. (v priestore byvalej nastupnej zastavky) Ale aj tak si neviem predstavit, ako by tam ta "121" prestavkovala.
No čo zase Miletičku sledujem ja, či už z jazdenia alebo aj občasných návštev trhoviska, nie málokedy je výjazd z Košickej na druhý či tretí krát. V horšom počasí alebo v piatok je šóra dosť dlhá. Ale nehovorím, že to poznám detailne.
Ono riadenie v križovatke Košická - Miletičova je síce akože dynamické, ale efektívne mnohokrát nie.
Cez Želiarsku určite nie. Tam má problém aj IGK, je tam veľmi úzka cesta a kĺbak by musel prekonať dve ostrouhlé zákruty.
Prímoravská a Pieskovcová je tiež nepoužiteľná. Vozovka je v súčasnosti rozdelená na dva pruhy - automobily a cyklisti+chodci. V lete tam chodia ľudia na korčuliach a bicykloch dosť rýchlo. Je to nebezpečné samo o sebe (priateľka si tam raz kvôli IGK rozbila obe kolená). Navyše pri hoteli Helios je zúžený profil a radi tam parkujú IGK tak, že iné IGK ledva prejde.
Tie Hriadky sú jediné najreálnejšie (aj keď určite sa dala využiť výstavba parkoviska pri Terne, Lidli, Tescu etc.) Každopádne, toto bola ich odpoveď. To miesto je tam naozaj obmedzené - podľa môjho odhadu kĺb+sólo a je dosť.
Netreba zabúdať, že L83 obsluhuje aj Starú Dúbravku a sídlisko v tej lokalite (Homolova, Tranovského). Kľudne by sa dala L83 rozdeliť na dve linky - s hustejším intervalom pre Petržalku a s redším pre Dúbravku, ale otázny je spoločenský dopyt a efekt takého rozdelenia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
http://hnonline.sk/svet/c1-58044560-jobbik-protestuje-rajka-nie-je-cast-bratislavy