Moja diskusia smeruje k technickym udajom, resp. dnes uz nepremavajucim b 732. Na nasich strankach som si prezeral udaje o prevodovkach ako i maximalnej rychlosti a porovnaval s radom b731 i klbovymi b741. Zaujimavostou je, ze u b731 a b732 sa uvadza udaj 70 km/h a u b741 sa uvadza udaj 71 km/h. Na inych strankach ostravskeho podniku som nasiel udaje k b732 s maximalkou 80-87 km/h. Je mozne, ze nas podnik zakupil b732 s inym diferencialom a teda kratsimi stupnami, ako to vlastne s nasimi karosami bolo?
Na zaciatku 90. rokoch som si vsimol zvlastny fenomen znacenia na niektorych vozidlach-"turbo". pamatam si, ako sikovne niektori vodici predvadzali jazdu na tychto vozoch a predchadzali na semaforoch vtedy starsie poruchove b 731 a len malokedy, preradovali na piaty stupen v meste.Boli tieto busy niecim ozaj vynmimocne alebo to bolo len virtualne modne oznacenie v tej dobe?
Na zaciatku 90. rokoch som si vsimol zvlastny fenomen znacenia na niektorych vozidlach-"turbo". pamatam si, ako sikovne niektori vodici predvadzali jazdu na tychto vozoch a predchadzali na semaforoch vtedy starsie poruchove b 731 a len malokedy, preradovali na piaty stupen v meste.Boli tieto busy niecim ozaj vynmimocne alebo to bolo len virtualne modne oznacenie v tej dobe?

810zssk