Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #183771:
To, že si v živote nepočul o Kútikoch, svedčí o tom, že budeš asi naplavenina.
Reakcia na: Ike #183783:
Už by som písal sťažnosť.
Reakcia na: S499.1023 #183843:
Co uz ? Tesco Zlate piesky je vyznamny orientacny bod, preto Tesco Zlate piesky ano a Slovanet nie. Preco je River Park momotina ked je to vyznamna stavba pri tej zastavke?
Reakcia na: Ike #183782:
1) Môže ho predbehnúť neporovnateľne ľahšie ako auto.
2) Ten, že ten taxík to robí systematicky.
Reakcia na: 810zssk #183769:
OD Saratov Podvornice (A) Kajdizácia- premenovanie pre premenovanie
Alexyho Janka Alexyho (E) Kajdizácia
Horné Krčace Rosnička (BC) Kajdizácia
Dolné Krčace Krčace (X) Kajdizácia
Karlova Ves Kútiky (A; BUSE ciel stale "Karlova Ves") Áno
Segnerova Novackého (D) Kajdizácia
Molecova Riviéra (A) Momotina, Riviéra je pri otočke trombelusov.
Lafranconi Most Lafranconi (E) Momotina, zastávka je pri Lafranconi, nie pri moste Lafranconi
Park kultúry Kráľovské údolie (C) No povedzme
Chatam Sófer River Park (B) Momotina+kajdizácia
Jesenského Námestie Eugena Suchoňa (D; plati len pre nastupsite linky 9 pri SND) Keď už tak možno Reduta
Námestie SNP Kamenné námestie (F) Áno
Mariánska U dvoch levov (B; plati len pre smer jazdy k Namestiu SNP) Kajdizácia
Poštová Obchodná (X) Momotina. Prečo má byť Obchodná Poštová a nie Vysoká, keď sú obe na Obchodnej?
Vysoká Kollárovo námestie (F) Momotina - zastávka je pomerne značne vzdialená od Kollárovho námestia
Floriánske námestie Blumentál (A) Kajdizácia
Kapucínska Zochova (F) Kajdizácia
Pionierska Križovatka J. Čabelku (G) Kajdizácia
Riazanská Teplická (G) Momotina, Teplická sa Račianskej vôbec nedotýka
Legionárska Krížna (F) Viď Obchodná a Kollárovo - prečo teda Krížna nie Trnavské Mýto alebo Americké námestie zc?
Cesta na Senec Tesco Zlaté piesky (BG) už máš podpísanú zmluvu s Treskom?
Slovanet Líšcie nivy (A) Slovanet nie a Tresko áno?
Pri jazere Nemocnica Ružinov (B) Áno
Tomášikova Park Andreja Hlinku (BG) Hypermomotina.

Veľmi priaznivo to teda pre teba nevychádza ? .
Aha co sa nam objavilo v mape:
http://i50.tinypic.com/2nvgzsl.png

Ten kruhac je nejak blizko realizacie ze ho tam uz dali?
Reakcia na: dedek #183763:
Vírivými prúdmi myslíš bludné a tienením katódovú ochranu?
Ja sa teda radšej k pestovaniu uhoriek alebo fotografovaniu nevyjadrujem.
Reakcia na: VLK #183833:
Predpokladám, že obojsmerné to obratisko nebude ani náhodou, však?
Reakcia na: ivanbuto #183836:
Treba zrusit linky 64 a 209 a spravit tam SADkarsky system. Trolejbusy oznacia len cielom, pricom premavat budu nahodnym sposobom na tychto trasach:
- Jelacicova - NOU
- Jelacicova - Lovinskeho
- Ruzova dolina - NOU
- Ruzova dolina - Lovinskeho
- Jelacicova - Valasska
- Ruzova dolina - Valasska
?

Inak neviem ci neriesime neexistujuci problem, kedze od 18.10. bude na Jelacicovej pocas dna verejne pristupne WC, akurat neviem ci tam je dostatocny cas na jeho navstevu (zmena CP?).
Reakcia na: Mike #183762:
Tak ja som to pochopil ako iróniu, lebo to, čo píšeš, som ja nikde nečítal.
Reakcia na: Ámos #183760:
Ja som si tam jasne prečítal, že to ironizuje a to zbytočne. Oni chcú byť informovaní vopred, t.j. napríklad o 200 m skôr a on z toho robí, že chcú byť informovaní na opačnom konci mesta.
Reakcia na: Ike #183828:
Na NOÚ nie je sociálne zariadenie pre vodičov.
No a prichadza na ojrofondove projekty:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/61_Nahrad_projekt_Doprava_4.pdf

VOPRED PROSIM, OPRAVTE MA ak som nieco zle pochopil, niektore casti materialu mi pridu trochu zmatocne.

Zatial to teda vyzera na projekty:
- reko trate v Dubravke
- trolejbusova trat na Brnianskej a k Tescu Lamac
- elektricky a trolejbusy
- uzemny generel dopravy

Inak sa mi paci ze v texte oznacuju petrzalsku radialu ako "piatu radialu nosneho systemu" cim jednoznacne oznacuju dnesnu elektrickovu siet ako nosny system 🙂

Material ohladne druhej casti petrzalskej radialy (Janikov dvor) uvadza: "Vzhľadom na to, že časový harmonogram výstavby predstavuje 36 mesiacov, zahájenie realizácie projektu by bola možná len s využitím “bridge financing“, potrebuje mesto Bratislava k začatiu verejného obstarávania a zahájeniu výstavby vo finančnom období 2007 -2013, odporúčanie, resp. súhlas s MDVRR SR a JASPERS." - chapem to spravne ze zvazuju zaciatok vystavby useku do Janikovho dvora este do 2013? Lebo ine casti materialu tomu tak trochu odporuju.

V materiali sa uvadza aj strategia rozvoja siete elektrickovych trati, napr.:
- elektrickova trat Zlate piesky - ZST Vajnory
- elektrickova trat Tomasikova (Ruzinovska - Racianska)
- Bory (az po Jana Jonasa)
- Letisko
- Mlynske nivy - Slovnaft - Popradska
- trat Jiraskova - Smolenicka - Sintavska, na oboch koncoch zapojena do prvej etapy petrzalskej radialy

Pri trolejbusoch sa zas uvadzaju nasledovne trate:
- trat do Petrzalky cez Kosicku a Most Apollo... v texte sa uvadza Holicska a linka 68, na mape je len Ovsiste
- Avion
- Trencianska
- Eurovea
Reakcia na: 810zssk #183831:
dôvod je jednoduchý - aby tam ostalo aj naďalej, nakoľko pôvodne projektované obratisko bolo vyprojektované "v ceste" ďalšiemu pokračovaniu električky... a pri opravách a pod. sa ďalšia slučka hodí... úrovňové riešenie Bosákovej je aj z dôvodu napojenia na tunel popod Dunaj...
Reakcia na: Mike #183829:
Aky je dovod toho presunu obratiska?

Inak urcite som tiez za mimourovnovu Bosakovu - cela ta trat by podla mna mala byt mimourovnova...

Ono keby sa o tych eurofondoch vedelo skor tak sa mohli pokusit prvu etapu realizovat az po Technopol. Jednak by to malo vacsi zmysel a jednak zo strategickeho hladiska by tam obratisko bolo efektivnejsie (a stale dufam ze tam bude...).
Reakcia na: Ike #183828:
Preco nie. Ale zrusil by si strategicke spojenie Mileticka - Kramare ? Navyse 209 ma byt po reforme linkovania nosna linka a 64 ma ist na Trnavku takze by si zas dalsie spojenie zrusil... co nas privadza k tomu ze najrozumnejsie by bolo zaviest to nove linkovanie tbusov 🙂
Reakcia na: aquila #183824:
Tak vieš ako. Ešte v čase keď to celé malo financovať mesto sa spravil rozpočet podľa DÚR. A potom sa hľadalo kde sa dá čo najviac ušetriť. Z nového starého mosta sa išlo na reko súčasného, z nadjazdu nad Bosákovou sa išlo na úrovňové priecestie, z 3 koľajného obratiska sa išlo na dvoj a pod..(následne sa podľa toho spravila druhá DÚR a z nej vychádzala DSP, atď..)
Teraz keď to celé má ísť z € fondov je to iné. A v tomto by som možno aj súhlasil s Tebou, veď už pre ten starý most, ktorý nakoniec bude predsalen nový (ktože významný vlastní nejakú oceliarsku firmu, ktorá náhodou vyhrá tender?), sa robí "zmena stavby pred dokončením" podľa stavebného zákona, teraz som čítal že pre prvú etapu sa uvažuje presunúť obratisko z Námestia Hraničiarov tesne pod Bosákovu, čo by bolo opäť na zmenu stavby pred dokončením, tak keď už, tak sa môžme vrátiť od úrovňového križovania Bosákovej naspäť k mimoúrovňovému...
Reakcia na: 810zssk #183826:
A čo takto vymeniť 64 s 209
teda 64 Ružová Dolina, 209 Jelačičova

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.