Inak urcite som tiez za mimourovnovu Bosakovu - cela ta trat by podla mna mala byt mimourovnova...
Ono keby sa o tych eurofondoch vedelo skor tak sa mohli pokusit prvu etapu realizovat az po Technopol. Jednak by to malo vacsi zmysel a jednak zo strategickeho hladiska by tam obratisko bolo efektivnejsie (a stale dufam ze tam bude...).
Preco nie. Ale zrusil by si strategicke spojenie Mileticka - Kramare ? Navyse 209 ma byt po reforme linkovania nosna linka a 64 ma ist na Trnavku takze by si zas dalsie spojenie zrusil... co nas privadza k tomu ze najrozumnejsie by bolo zaviest to nove linkovanie tbusov
Tak vieš ako. Ešte v čase keď to celé malo financovať mesto sa spravil rozpočet podľa DÚR. A potom sa hľadalo kde sa dá čo najviac ušetriť. Z nového starého mosta sa išlo na reko súčasného, z nadjazdu nad Bosákovou sa išlo na úrovňové priecestie, z 3 koľajného obratiska sa išlo na dvoj a pod..(následne sa podľa toho spravila druhá DÚR a z nej vychádzala DSP, atď..)
Teraz keď to celé má ísť z € fondov je to iné. A v tomto by som možno aj súhlasil s Tebou, veď už pre ten starý most, ktorý nakoniec bude predsalen nový (ktože významný vlastní nejakú oceliarsku firmu, ktorá náhodou vyhrá tender?), sa robí "zmena stavby pred dokončením" podľa stavebného zákona, teraz som čítal že pre prvú etapu sa uvažuje presunúť obratisko z Námestia Hraničiarov tesne pod Bosákovu, čo by bolo opäť na zmenu stavby pred dokončením, tak keď už, tak sa môžme vrátiť od úrovňového križovania Bosákovej naspäť k mimoúrovňovému...
Ad. Petrzalka: Mohli by sa vybudovat nove zastavky tak aby sa po spusteni elektricky do Petrzalky mohla zaviest nejaka takato pripojna bus linka http://goo.gl/maps/wuUpK
Sice suhlasim, ale z takych realnejsich moznosti (ak uz musi byt ta pravidelna linka) - nemohla by 64 jazdit po vozovnu a prestup by bol niekde pri brane?
podla poslednej akej takej dokumentacie je to bohuzial urovnove riesenie .. obrovska chyba .. normlane by som bol radsej nech sa to presunie do dalsieho obdobia ako stavat toto docasne trvale riesenie ..
no minimalne jeden dost podstatny, taxik neblokuje ine ako vyhradene parkovacie miesta. preto maju taxiky pred normalym autom prednost. a to vsade. v kopu krjainach maju v bus pruhoch napisane BUS TAXI. aj tot v susednej viedni.
Linka 207 zabezpečuje akú-takú dostuponosť Patrónky pre Mudroňovu, takže na Lovinského určite nie.
Najlepšie podľa mňa za súčasnej situácie celú 64 poslať do čerta...
To sa asi nepodarí pri odlišnom intervale. Pochybujem, že by dali 64-ke 15-min. interval (lebo to by činilo voz na vyše, a to je dosť problém pri t-busoch). Navyše by si musel posilniť aj 41-ku a ani tam by už nestačil jeden voz.
Teraz neviem či tam náhodou nebola Vozovňa Hroboňova a nie Valašská.. ale pointa bola tá istá, že možnosť využiť sociálne zariadenie (opustenie konečnej aj s vozidlom) iba vo vymedzených časoch..
Presne. Vodiči mali v CP napísané že počas prestávok majú možnosť využívať sociálne zariadenie na Valašskej (teda tam môžu ísť aj s vozom), a TO V ČASE: a tam boli presne špecifikované hodiny kedy má vodič podľa cp mať prestávku (napr. asi v časoch 8:00-9:30 17:00-18.30 a 20:00-21.10) a jedine v tom čase mohol ísť na tú Valašskú. Ešte tam nasadili aj oblastného dispečera aby kontroloval, či tam vodiči náhodou nechodia v iných časoch ako majú písané, lebo to by bola čierna jazda...
Myslel som si, že je povinnosťou dopravcu zabezpečiť WC aspoň na jednej konečnej každej linky (hoc len vo forme prenosného WC). A nemôžu vodiči ísť aj s vozom na Valašskú alebo do vozovne? Stíhať sa to stíha, veď tam majú cca 15 minút čas. Alebo by to nebodaj DPB bral ako jazdu na vyše a ešte by im aj strhol prémie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ