Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: OBUS #183598:
Detaily ti povedia ini, ale pokial viem tak bratislavsky rychlostny rekord je o dost vyssi.
Reakcia na: Peon #183597:
Nie, lebo by to nahodou niekto aj pouzil a museli byt ju objednat aj buduci rok.
Reakcia na: KAMIL65 #183600:
To je asi tak prave ako prsia Pamely Anderson ?
Reakcia na: KAMIL65 #183599:
bohvie či to není fake
trochu som hľadal či takáto predstava o spojenej električke neexistovala a predsalen existovala v čkd ešte dávno spravili návrh na električku spojením T3 a K2 a volá sa to KT2A3 je to dosť dlhá električka ...nevedno prečo ju nevyrábali tu je aj link http://elektrickymhd.blogspot.sk/
Reakcia na: 810zssk #183596:
Vsak viacej ako 65 km/h hadam nesli. ?
Reakcia na: Ike #183595:
Tak Krcace su tradicne miesto kde sa prekonavali vsetky elektrickove rychlostne rekordy v historii ?
Reakcia na: Ámos #183593:
ale dole krcacami ? konečne by reči o rýchloelektričke nabrali ten reálny rozmer ?
Historickú Viedenskú električku rekonštruujú do pôvodnej podoby - http://goo.gl/5mWQj
Reakcia na: Ike #183592:
to uz by asi neutiahla. urcite ne hore krcacami ked hovorime o L5
Reakcia na: Valec #183590:
A keby bola súprava K2+T3 s tým, že T3 by bola ako vlečniak? či potom by mala K2 väčší odber?
Reakcia na: Valec #183590:
a preco by sa mala? T3 tahaju aj vlecniaky bez motorov pokial mi je dobre zname a nic sa netrha.
tam bude nejaky iny zadrhel.
Reakcia na: 810zssk #183589:
A neroztrhla by potom tá súprava?
Reakcia na: Valec #183588:
Ale vpredu by mohol byt ten voz, ktory ma vyssi vykon v pomere k hmnotnost (teda asi T3).
Reakcia na: Ámos #183587:
Súprava áno, ale zadný vozeň by mal ďaleko vyšší výkon na tomu ako predný a z toho mi vychádza, že pri každom rozbehu by teda narážal na predný. A spriahadlá nie sú na prenos výkonu stavané. Ale počkajme si teda na vyjadrenie niekoho znalejšieho.
Reakcia na: Valec #183583:
no takato suprava by teda na tonu mala vyssi vykon, ako K2 na tonu...

Uz by sa mohol niekto kto sa do toho viac vyzna zapojit. 😃
Reakcia na: Ámos #183581:
Ja neviem, ono aj to obratisko bolo dost zdevastovane...

Skor by ma zaujimalo: Nedalo by sa to spravit tak ze elektrickova trat by sa rovno postavila do podzemia, teda pri reko stanice by sa uz s nou nic nerobilo? Zaujima ma technicke riesenie (ci to s niecim nekoliduje), nie financovanie.
Reakcia na: Ámos #183577:
Ja som za to, aby sa každá rekonštrukcia trate tendrovala. Len majú teraz z čoho, keď nemajú ani fuka? Trať treba opraviť od križovatky s Radlinského až po obratisko na Hlavnej stanici. Koľko ráz by sa museli tie tri beusácke tatrovky otočiť hore-dole, kým by vyviezli všetok stavebný materiál? To je niekoľko tisíc m3 nákladu. Aj prenájom UDSky niečo stojí. Netreba zabúdať, že aj štrk by bolo treba očistiť, poprípade zakúpiť nový, čo tiež niečo stojí. Rovnako ako nové koľajové polia, ktoré nie su len tak na sklade.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.