Problém v DPB sa dá pomenovať jedným výrazom - firma, ktorej nie je zriaďovateľ súkromný subjekt. Preto v takejto organizácii trvá všetko 4 až 5 násobne viac ako v súkromnej sfére. Dnes ma práve napadlo, že také tri mesiace dozadu mi z magistrátu prišla odpoveď, že po ich naliehaní DPB urýchlene doplní chýbajúce názvy zastávok na Dlhých dieloch. Otázka do pléna. Viete v akom je to stave ku dnešnému dňu? ?
Hladal som spojenie Nam. Biely kriz -> Hlavna stanica a vyhladavac mi ponukol spojenie autobusom cislo 957 na Racko a tam prestupit... V zivote som o takej linke nepocul, neviete, prosim, co je to zac?
Nechcem spochybňovať technologické zdatnosti kompetentných v DPB, ale rôzne programovateľné dispeleje má už dnes vo výklade každý druhý obchod so zmiešaným tovarom, ktorému spravidla šéfuje najviac 155cm šikmooký vietnamec. Samozrejme, že sám vie tento displej naprogramovať a spustiť. Naozaj neviem, kde je v DPB problém.
Za prvé každý deň máš inú dopravnú situáciu a tie priemerné čísla by boli potom veľmi divné. Za ďalšie zbytočne zmätočné. DPB testoval zastávkový informačný displej, na ktorom sa ukazovalo meškanie, v prípade väčšieho meškania daný spoj "vypadol" a zobrazoval sa ten čo príde najbližšie. Dáta to zbieralo z palubákov podľa vyjadrenia a približne rok už nefunguje. Podľa odpovedi čo som dostal daný displej má softwérovú poruchu a riešia ju (zaujímave, že to už trvá rok ? ). Takže pokiaľ nebudú takéto displeje na najväčších zastávkach je to zbytočnosť.
Caute. Napadlo ma, co keby v cestovnych poriadkoch sa uvadzal priemerny cas meskania spojov (udaj tykajuci sa konkretneho spoja na konkretnej zastavke a v konkretnom casovom intervale). Takto by sa, podla mna, dali cestovne poriadky nastavit podla dopravnej situacie cez volne dni. Zavazny by potom bol cas po pripocitani tohto udaja.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978