Reakcia na: Miki #18233:
Opäť moja podpichovačná otázka. Prečo s úžasom hľadieť na Paríž, keď presne to, čo si popísal, funguje aj v neďalekej Žiline?Re #18237 Juro: Ísť podľa grafikonu a doraziť na konečnú neskôr sa Ti môže podariť napr. v prípade, keď je chronometráž robená nerovnomerne. Najprv sa vlečieš, aby si nemal náskok, a v centre chytíš pár blbých križovatiek, s ktorými grafikov "nepočíta" a vzápätí chytíš meškanie, ktoré sa Ti už dokonca spoja nepodarí dobehnúť. Niektorí vodiči preto po odchode z konečnej idú bez ohľadu na časy, pretože vedia, že aj keď majú náskok, časom sa im zrazí na presný čas a konečnú prídu akurát.
Snad tam bude daco o MHD...
Popripade by si mi tam mohol hodit aj dake linky na tie fotky. Nechce sa mi ich odtialto nahadzovat do browsera.
Kami
Maju tam ale chybu. Duwag (s original nemeckymi napismi a nie najlepsim stavom) jazdia na linke 20. Na kratsej trase je 22 su T6. Po Iskar idu Duwag len pri dojazde do vozovne. Maju Duwag supravy, 2 a 3-clankove.
A v T6 z roku 1999 som videl napis CKD DS aj vyrobne cislo.
Tie 3 clankove T8 sa prerabaju na nizkopodlazny diel (ako KT8).
A na trase kde jazdila T4D (zeby 8?) som videl aj clankovu elinu.