Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #182739:
a predhrev je ako čo ❓
Reakcia na: VLK #182732:
hm a co bufik?
Reakcia na: Ehm #182731:
a pritom urcite nikto tym vozom od vyroby nevycistil mriezku chladica
Reakcia na: Mikimaus #182733:
Hlasice a tabule maju samostatne databazy. DPB je dlhodobo neschopny zabezpecit aby to bolo aktualizovane vcas a jednotne...
Reakcia na: Mikimaus #182733:
To isté zástavka Nemecký kultúrny dom / predtým Vinárske závody /

Pred časom na označníkoch napísané Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási aj píše Vinárske závody
Teraz pridali upgrade, na označníkoch Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási nemecký kultúrny dom ale píše stále Vinárske závody
Reakcia na: Mikimaus #182733:
Som zvedavý kedy to potrubie opäť praskne ?
V elinach uz hlasi teta Most SNP , no BUSE ukazuje Novy most...co robia na IT?
Hosi si nejak svihli a pri PKO je uz cesta prejazdna ?
Konecne uz aj zaasfaltovali na NBK po X rokoch ten pesi prejazd, co ho po oprave len pri kolajach zasypali bordelom ?
Reakcia na: Ehm #182729:
zdá sa, že odpovedáš na niečo, čomu vôbec nerozumieš už len tým, že tvrdíš "kurenie = zvysovanie spotreby"... u autobusov sa na vykurovanie využíva odpadové teplo motora, takže o zvyšovaní spotreby nemôže byť ani reči... (jediný rozdiel je predhrev motora)... a áno, ak sa voz v lete prehrieva, na jeho ochladenie sa využíva aj systém kúrenia vo vozidle, takéto vozidlo by sa však v premávke nemalo objavovať...
Reakcia na: Hug0 #182730:
ano zase je pravda ze niekedy to tak musia urobit...
Reakcia na: Ehm #182729:
Ono aj ja už som zažil kopu IK 415/435 ktoré v týchto teplotách mali zapnuté kúrenie. A nebola to nejaká cirkulácia horúceho vzduchu. Jednoducho tým chcel znížiť teplotu motora.
Reakcia na: janstar #182728:
ja neviem ci rozmyslate ked pokladate takuto otazku???...vysvetlim vam to ako detom asi...to nie je kurenie..kurenie = zvysovanie spotreby..načo by to vodic robil...podalsie...to je obycajna cirkulacia vzduchu...v aute tiez ked sadnes tak ti ide najprv teply vzduch..ak do ventilatora vzenies horuci vzduch tak ti ide von horuci vzduch...v busoch a elinach to plati dvojnasobne bo to vozidlo je rozohriate...je na priamom slnku..pracuje..vznika teplo......ide o obycajnu cirkulaciu horuceho vzduchu...my mozme byt radi ze to ako tak kuri v treskucej zime...a to nie este aby to chladilo...trubky to iste...co ty vies co prudi cez tu trubku...este nieco??...opakujem sa ale posledny krat...IDE O CIRKULACIU HORUCE VZDUCHU ....a radiatori a trupky nie su stavane nato aby ti ho chladili...

mozno sa mylim ale tí vzdelanejsi mi asi odpovedia...v zime sa vyuziva aj nejako teplo motora do radiatorov ???
Prečo je kúrenie počas leta v autobusoch zapnuté,tie radiatory a trubky sú úplne horúce,to sa nedá vypnúť?
Reakcia na: Valec #182726:
Raz som si omylom vypočul rozhovor 4 starých dám, tiež si sťažovali.
Reakcia na: Mikimaus #182721:
to je prvá testovacia fáza preferencie na račianskej radiále 😉
Reakcia na: AAA #182719:
tiež by ma to zaujímalo, lebo ak nie je, potom sú tam tie značky "zákaz vjazdu" atď. asi zbytočné...
Co sa deje na racku, ze od rana tam strasi organ a reguluje krizovatku? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.