Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #182535:
Zahojení rozhodne nie sme...Ak Ikarusy vydržia do 2015 tak sa môžeme dať zapísať do Guinnessovej knihy rekordov ?
Reakcia na: roman2 #182538:
Tak ked si taky mudry, vyrob ci navrhni vlastny 18 metrovy autobus 🙂

Je to plnohodnotny autobus, to ze sotousi ho nemaju radi pre nieco neznamena, ze to nie je vozidlo ako ine. A este raz - musi splnat urcite poziadavky EU na bezpecnost, to nie je india, ze ti pride SORka s metrovou dierou v podlahe a je to OK. Ci mu chyba daco? Volant? Kolesa? Okna? Sedacky?
Reakcia na: Palo1987 #182537:
optimista ?
Reakcia na: MatejBA #182534:
Vyradené boli kinderká,ktoré sa z NB18 nedá ani porovnať ? + mali pomerne vážne nehody. Opotrebenie rámu B(N) 9.5 malého midi BUSu a NB18,ktoré majú takmer identické použité materiály bude holt trochu iné.Kinderko je malé a tie plasty aj niečo vydržia pri jeho konštrukcii,ale NB18 sa potom prečo lámal rám?Málo výstuže a slabé plasty&kovy,nápravy, pretože si v Libchavách mysleli,že to stačí ? Opakujem sa je to len pokus o lacný kĺbový autobus,ktorý u nás neprežije ani 8 rokov ?
Reakcia na: Marek1978 #182536:
Treba mysliet na to, ze ak sa splnia predpoklady povedie elektricka do Petrzalky co znamena, ze busy na 95 nebudu potrebne, podla mna sa okliesti aj 94 ak sa uplne nezrusi a nezhustia miesto nej 93.
Dalsi predpoklad je rozvoj trolejbusovej dopravy, cize na niektorych miestach doterajsie autobusove linky nahradia trolejbusove. Cize s tohto hladiska vidim nakup klbovych autobusov az ako tretorady ciel.
Reakcia na: MatejBA #182535:
No neviem, ci sme na 5-8 rokov vybaveni a-busmi. Ikarusom davam tak rok a postupne sa polamu, cize aj tak nam treba dalsie busy a takisto 12m.
Reakcia na: MiroBA #182525:
Ano, praskali a SORka ako reakciu zadarmo opravovala tuto zavadu. Jedine, co berem ako vytku, je zly interier, ktory mohol byt lepsie urobeny. Ale inak je to standartny autobus, ktory splna kriteria EU 🙂

A najstarsia SORka, ktora este jazdi, bola vyrobena v 1999 a stale funguje bez problemov (na 13 rocny autobus samozrejme). A ak uz chces Capacity resp. Mercedes, tak radsej skor Citara, ktore su lacnejsie a je to to iste. Ale samozrejme teraz sa mesto bude skor venovat elektrickam a trolejbusom, ako autobusom, kedze na 5-8 rokov sme vybaveni v tomto smere.
Reakcia na: roman2 #182519:
Neviem ako ty, ale mne tedom pride dost svizny do kopca. A zaujimave, ze na to, ako nadavas na SORky, tak zo vsetkych bolo zatial vyradenych iba par (resp 2) kusov ratajuc aj tie stare SORky. A to na to, ze to je podla teba shit, pre bratislavske cesty a nasu (ne)udrzbu slusny vykon 🙂
Reakcia na: Palo1987 #182531:
do Septembra
Reakcia na: roman2 #182527:
pokial mam dobre informacie, tak trat od filialky dalej tunelom do petrzalky nebude. Cize nam postavia iba filialku, ktory nema moc velky vyznam (podla mojho nazoru to budu skor vyhodene peniaze)
Neviete nahodou niekto kedy by mali prist zvysne MB Capacity?
Reakcia na: roman2 #182519:
Pán Boh nám pomáhaj aj pri tendri na trolejbusy, nemám záujem o Sanos novej generácie ?
Reakcia na: AAA #182528:
Myslel som slovensku cast TEN-T, zle som sa vyjadril 🙂 Ak sa chceme na tieto koridory napojit tak osobne som s Rakusakmi a preferujem napojenie cez Marchegg.
Reakcia na: 810zssk #182523:
Na základe čoho si dospel k názoru, že koridory TEN-T sú kravina? Pokiaľ viem medzinárodná železničná doprava nie je tvoje extra hobby, tak preto sa pýtam.
Reakcia na: 810zssk #182523:
Nič beriem späť ? Zle som prečítal dve vety ?

Povedz mi nejaké dôvody prečo je to kravina:Ja tam skôr vidím pozitíva ako negatíva ? Jediná blbosť celého projektu vrámci Bratislavy je ten tunel cez Dunaj
Reakcia na: 810zssk #182523:
Postavili by si "našu" Filiálku.
Reakcia na: MatejBA #182513:
Aká sotovina? - To, že SORom praskali rámy som si nevymyslel. Práveže x iných ľudí tu stále píše ako sú všetky autobusy na velké H. Ja som osobne vdačný aj za tie NB18.
S tým Solarisom to som to akosi pozabudol, beriem. Ale zase vyhľadom k počtu odobraných vozidiel aj v Nemecku si nemyslím, že ide o nekvalitnú značku. Okrem toho viac diskutujúcich je tu práve za Solaris.
A Tie Capacity sú možno predražené ale verím tomu, že vydržia aj raz toľko ako SOR.
Reakcia na: 810zssk #182522:
aha, mas pravdu, to sa tyka L92.
Reakcia na: roman2 #182520:
Ako presne nam podla teba mozu TEN-T vyfuknut Rakusania?

Navyse aj keby nam vyfukli TEN-T (neviem presne co si pod tym predstavujes) tak to nevadi, lebo TEN-T je kravina.
Reakcia na: Marek1978 #182518:
Nie je to tam napisane. Je tam napisane len "Linka č. 25 bude premávať s redukovaným počtom spojov."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.