Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #182428:
presne, nejde o vedenie v plytkom tunele, ale aby napriklad po bosakovu to riesili aspon ako mimourovnovo podla povodne spracovanej DURky .. nieco na styl tohoto ..

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=9817

a nie ze na bosakovej pribudnu 3 dalsie semafory ..
Reakcia na: aquila #182422:
Kedˇ to tak súkromné firmy strašne chcú nech si celú tú slepú stanicu postavia za vlastné.
Jedine vtedy by som videl ako tak zmysel toho ak by sa tá trať postavila až do Petržalky. Ale tiež otázka čo by tam premávalo. Jedine nejaké regionálne vlaky o ktoré by nebol ani veľmi záujem.
Osobne si myslím že na reláciu Petržalka - Filiálka - Rača stačí úplne Električka s kvalitnou preferenciou a preriedenými zastávkami.
Za tých 420mil. by som privítal omnoho viac obnovu vozových parkov dopravných podnikov v SR.
Reakcia na: MatejBA #182436:
Včera som šiel tadiaľ pred 16tou a videl som nejaký okrúhly označník tak som si si najprv myslel, že DPB vrátil tie staro nové lebo je lenivý vyrobiť ceduľky. A dnes pozerám veď je v tom reprák. Ale neviem či už funguje. ?
Reakcia na: luky133 #182434:
COZE? Odvcera tam mame RadioPoint? Vsak vcera o 13:00 som tade isiel a stale nic ?
Reakcia na: Mike #182433:
Dik aj ked si ma nepotesil 🙂
Ja z DPB nemôžem ? Niekoľko mesiacov im vypisujem nech láskavo namontujú názvy zastávok na zastávky na Dlhých dieloch. Potom som sa sťažoval na magistráte a z neho mi prišla odpoveď, že DPB sľúbil promptnú nápravu a dosadenie názvu zastávky (odpísali v jednotnom čísle pritom šlo o takmer všetky zastávky). A od včera máme miesto označníku bez mena na Molecovej označník s tým debilným a otravným rádiom. ? ? To, že zbytok zastávok stále nemá označenie im asi nevadí. ?
Reakcia na: 810zssk #182432:
Keďže nie je v územnom pláne tak neráta. Keďže by to malo byť v réžií mesta (GIB) tak nejako skoro to asi nezačne. Aj keby tam bolo stavebné povolenie (akože sa mi zdá že nie je), tak už dávno prepadlo alebo ho musia donekonečna predlžovať ako pri niektorých iných projektoch mesta (GIb-u).
Ako to inak vyzera s predlzenemi Tomasikovej, kedy by sa malo stavat? Rata sa tam aj s rezervou na elektricku?
Reakcia na: Valec #182430:
Mne to je jasne, to nie ja tu robim krik okolo toho ze urcite Filialka bude. Ale rozhodne v ramci moznosti pomozem tomu aby nebola.
Reakcia na: 810zssk #182428:
To že je 7 záujemcov o stavbu ešte neznamená, že sa stavať aj bude.
Reakcia na: VLK #182427:
Kto hovori o plytkom tunelY? Faktom je ze povodne plany boli o rychlodrahe s vyssiou MPR, ktors by bola riesena kompletne mimourovnovo. A nakoniec mimourovnovy nebude ani ten slizik na Bosakovu. Tazko ocakavat ze toto bude nejaka ubertrat, ktora ukaze trend akym by sa malo stavat a ktora dokaze ze aj elektricka vie byt rychla.

Ad. Filialka: Nemozme ten tender nejak napadnut nech to nestihnu? Ci to mozu len neuspesni uchadzaci?
Reakcia na: aquila #182422:
podporuješ električku v plitkom tunelY ❓
Reakcia na: S499.1023 #182425:
stále hľadám, kde v článku si našiel to mesto ? celý projekt zastrešuje MDVRR, mesto rieši električku do Petržalky a rekonštrukciu Starého mosta...
Reakcia na: aquila #182422:
Áno, zdá sa, že mesto sa nedokáže odpútať od slepého čreva 😞.
Reakcia na: aquila #182422:
K tej cene nebuďme naivní. Je jasné, že celá stavba bude ako pravý slovenský tunel a počas výstavby sa zistí, že treba vytunelovať ďalších 400mil. EUR. Je tu jeden maličký pod hradom a vidíme, koľko sa dá vytunelovať na ňom. 😉
Reakcia na: aquila #182422:
Prosim ta, ved to pise paškvil S*E. Jeho spolahlivost clankov sa blizi k bodu mrazu.
zda sa ze paskvil s menom filialka sa bude stavat ...

http://ekonomika.sme.sk/c/6467554/prepojit-zeleznicne-koridory-v-bratislave-chce-sedem-firiem.html

ked nic ine, tak aspon cena padla zo 420 mio euro na 269,6 mio euro .. v prioritnej osi zostane este cca 250 mio euro na dalsie projekty ..

bohvie za kolko sa vytendruje petrzalska elektricka .. ale pri tychto cenach by za 78 mio euro postavili komplet novu radialu a nie ten paskvil co chcu robit na bosakovej .. s urovnovym krizovanim
Reakcia na: PeterBA #182376:
Prechod tej kompetencie na dopravcu je absolútne nesystémový a imho by to aj tak nik neriešil.
Vedel by mi pls. niekto poslat mailovy kontakt na uzivatela "Daniel" na kecho@post.sk? potreboval by som jednu info..
dakujem

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.