Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: roman2 #182269:
A pocitat vies, velkoblavak? Tri sekundy na hlavu, to pri tridsiatich cestujucich znamena stanicovanie 90 sekund oproti sucasnym cca dvadsiatim. A to som v BB zazil ako 15Tr naberala cestujucich aj styri-pat minut. To by v bratislavskych podmienkach teda bola vyhra...

Inak je fakt sranda ze do sedlakov tu nadava clovek co raz vystrci nos do velkeho sveta a hned by chcel slepo kopirovat vsetko co tam videl, bez zamyslenia sa nad tym ze podmienky tam a tu su mozno diametralne odlisne.
Reakcia na: Sharpay #182277:
tento system funguje v niektorych mestach kde je metro. Lebo tam sa autobusy pouzivaju len na to, aby sa ludia dostali na prvu stanicu metra. A tam to funguje. Ale keby sa to zavadie u nas, tak by MHD nikto nechodil, vsak to peso by som bol rychlejsie ako cakat 5 minut na kazdej zastavke rano.
Reakcia na: Ike #182279:
tu si napísal ďalší dôvod, prečo by v BA nemohol fungovať systém nastupovania iba prednýi dverami, ako písal Roman2.
Reakcia na: Sharpay #182277:
Logika mi hovorí, že pre zabezpečenie plynulého nástupu/výstupu by mal byť počet dverí na nastúp totožný s počtom pre výstup.
Reakcia na: roman2 #182271:
Opakujem, v Bratislave je to nerealizovatelne. A tie urazky si nabuduce odpusti.
Reakcia na: roman2 #182274:
ale v TT nemajú linky s 5, 6 a 10 min. intervalom a necestuje tam toľko cestujúcich. ?

Neviem si predstaviť napr. takú Zochovu, ak by sa podľa tvojho návrhu nastupovalo iba prednými dverami. Príklad: Zastavia za sebou dva autobusy, prvý napr. 93 (pri predných dverách by stála rada cca 15-20 cestujúcich a za ňou by stála 84 a do nej by sa tlačilo napr. 5 cestujúcich, takže by skôr zavrel dvere a mal by sa zdržovať a na každej zastávke čakať kým voz pred ním odíde, alebo na každej druhej zastávke vždy obiehať nejaký iný voz, do ktorého nastupuje viac ľudí?
V BA tento systém nie je dobrý...
Reakcia na: roman2 #182271:
Si hňup... a to Ti vravím ako rodený pressburger
Reakcia na: 810zssk #182273:
Ak by sa k tomu stavali tak ako ty tak by to v tých mestách nefungovalo dlhé roky ? Nemienim sa už hádať,každý má svoju pravdu...Toto je najlepšie vydiskutovať si pri káve a nie tu rozpisovaním sa do nekonečna ?
Reakcia na: 810zssk #182272:
Fakt?Nemal som pocit,že by v Trnave alebo Bystrici niekto kydal na tento systém....Pred 10 rokmi som býval v Trnave a už vtedy to tam fungovalo bez problémov...NIKTO nečakal pri dverách dlhšie ako 15 sekúnd (aj keď vtedy sa vo veľkom nepoužívala čipová karta ako dnes....Dnes to tam fičí jedna radosť!!!
Reakcia na: roman2 #182270:
Ano, bol by to problem lebo by to zdrzovalo a nic by sa tym nedosiahlo.
Reakcia na: roman2 #182271:
Ano, pod do osobnych utokov, tym urcite presadis svoju myslienku.

Ten system tu VSETCI chapeme, lebo funguje aj v mnohych mestach na Slovensku. A je proste zly.
Reakcia na: 810zssk #182268:
V ponímaní dnešnej inteligencie a stádovitosti východniarskej verbeži,ktorá tu "kočuje" by som chcel zrejme veľa,aby pochopili tento systém ?
Reakcia na: Marek1978 #182265:
Myslíš,že by bol problém aj v tom prípade ak by sa takýto "označovač" umiestnil ku každým dverám?Keď už stádo nechápe systému NÁSTUP LEN PREDNÝMI DVERAMI!!! ?
Reakcia na: Valec #182264:
Podľa vlastných skúseností som nemal dojem,že by to v Londýne robilo ľuďom problémy.Všetko to šlo plynulo...Celé to priloženie netrvá viac ako 3 sekundy...

Opakujem svoju otázku:Čo je na tom zložité???
Reakcia na: roman2 #182261:
Co by si ulahcil tym ze by si vsetkych ludi pchal cez jedny dvere a nutil ich prikladat niekam nejaku hlupu karticku?
Reakcia na: Ike #182260:
Rentabilna MHD je v nasich podmienkach oxymoron. Preto sa uzatvaraju zmluvy o vykone vo verejnom zaujme. Verejny zaujem nemozes merat len peniazmi.

Inak nechapem preco tu vytahujes linky ako 135 a podobne, ked o nich vobec nebola rec. Priklad ktory sme riesili je 43.

A este jedna vec: v suvislosti s pasmami sa ohanas tym ze vy v DNV platite rovnake dane a preto nemozete mat drahsie cestovne. Sucasne navrhujem znizovat uzemie pokryte MHD takze ludia co tiez platia rovnake dane by nemali MHD vobec! Jasne, niektore minibusy su hovadina, ale v principe v sulade s verejnym zaujmom by mnohe jazdit mali
Po štyroch mesiacoch sa dočkáme možno nápravy: http://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/1707/neoznacene-zastavky-na-dlhych-dieloch

Ale musel na nich pritlačiť až magistrát... ?
Reakcia na: roman2 #182261:
v bratislavských podmienkach by si to len stazil.
Reakcia na: roman2 #182261:
A komu si čo uľahčil tým, že si sa inšpiroval jedným nápadom (aj to nie práve tým najlepším) zo zahraničia?
Reakcia na: TomJ #182211:
PCL na 1, 2 alebo tri linky existovali v 90tych rokoch a zrušili sa kvôli ich slabému využívaniu. Načo bude dobré komplikovať tarifu lístkami ktoré možno využije 1% cestujúcich?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.