Údajne po krátkom období predchádzajúceho vedenia vraj opať zavládla teória, že náš podnik sťaby prevádzkovateľ MHD v hlavnom meste štútu EÚ je moc hrdý nakupovať ojazdené vozy... Budúcnosť ukáže..
Presne také niečo bolo navrhnuté aj relatívne odbornou zahraničnou firmou v jednom dokumente, ktorý tu nebudem menovať radšej ? Ažna to rušenie zastávky pri PCC, 50 by tam tak či tak stáť mala, aj keď priepustnosti Riazanskej by trochu pomohlo to zrušenie tej zastávky...
Za istých podmienok by potom mohla smer OD Slimák stáť L50 na zastávke Zátišie spolu s električkami. Odbočenie na Riazanskú riešiť tiež guľami a zastávku PPC na Riazanskej pre L50 a 98 zrušiť. Opačným smerom pri zelenej by sa L50 radila na el. trať na spoločnú zastávku Zátišie. Na Tomašikovu by pokračovala tiež po el. trati až po ŽST Nové mesto. Vznikol by prestup na hrane.
Tak to uz radsej mohli nechat stare autobusy, v novych sa neda ani poriadne dychat...Alebo aspon urobit par spojov s klimou...Nie, my mame vsetky bez klimy ?
Tam by som oveľa reálnejšie ako dva pruhy vedľa ostrovčeka zastávky Zátišie, alehlavne gule pre odbočenie doľava v pruhu pre odbáčania doprava videl možnosť, aby tam tá 50 odbáčala z el. trate.. teoreticky na električkové gule. Celá trať na Tomášikovej je aj tak v pláne na kompletnú reko, akurát rok nie je ešte určený ?
už vidím tú sumu, čo by si SIEMENS za to zapýtal - inštalácia električkového návestidla (plus doska do radiča) a zmena logických podmienok programu (lebo sa to musí zmeniť celé, inak sa to totiž nedá) ?
Dik. Gule by boli riesenim, akurat ze bus by mal mat v dnesnom rieseni (jeden pruh) gule len ked maju IGK cervenu... tym by ale blokoval vozidla odbocujuce z Tomasikovej doprava.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK