• Uzavretie zmluvy medzi BID, a.s. a jednotlivými objednávateľmi výkonov
o Termín: 03/2012
o Zodpovední: MDVRR, BSK, HMB, BID, a.s.,
o Aktuálny stav: čiastočne splnené
• Uzavretie zmluvy medzi BID, a.s. a dopravcami o prevádzkovaní IDS
o Termíny:
o 07/2012 rozšírenie kupónu BID na celé územie BA
o 11/2012 PCL regio – celý BK
o cca 09/2013 CL1C regio – celý BK
o Zodpovední: BID, a.s. a jednotliví dopravcovia
• Ukončenie dodávky a montáže palubných počítačov a označovačov
cestovných lístkov do vozidiel Dopravného podniku Bratislava
o Termín: 09/2013
o Zodpovední: HMB, DPB
1. Netvrdim, ze by to potom bolo ekonomicky opodstatnene, vyraz "idealne" som pouzil nespravne, skor som mal napisat "najlepsie". Sorry.
2. Sorry, ze sa nevyjadrujem techicky presne, nie som tym smerom orientovany Myslel som dobijanie nejakej baterie z ktorej by potom bral stavu motor.
Čo, pokiaľ by sa nejednalo len o manipulačné zachádzanie na zanedbateľné vzdialenosti, prípadne poskakovanie po vozovni, vôbec nijako nerieši problém s hmotnosťou, rozmermi a cenou batérií, ich starnutím, pridanými nákladmi na komplikovanejšiu elektroniku vozidla, plnoautomatické zberače...
Neviem, či sa to dá označiť za "ideálne".
Či píšeš o nejakej revolučnej, zatiaľ nepublikovanej technológii, keď chceš "dobíjať elektromotor"?
Ono idealne by bolo keby sa posilnila "kapacita" existujucej trolejovej siete a vozidlo by pocas jazdy pod trolejmi elektromotor dobijalo a potom na konci trasy tuto dobitu energiu vyuzilo na zachadzku mimo troleje.
elektrobusy ešte dlho nebudú konkurencieschopné...
okrem problému s batériami (ich obrovskou váhou a zmenšujúcou sa kapacitou s pribúdajúcimi rokmi, rovnako aj s ich cenou pri ich výmene) je stále problém s nízkym akčným rádiusom, ktorý je v súčasnosti na polovici priemeru dennej služby vozidla... rovnako ako nedotiahnuté dobíjanie vozidiel (napr. Čína už využíva indukčnú metódu, obrovská nabíjačka na SOR stojí milióny...)
v zápisnici zo zasadnutia dopravnej komisie je komisiou schválené vybudovanie prestupnej na Radlinského tuším za 160 tisíc € (sú tam komisiou schválené aj Tbusové trate k Lidlu, Gaštanová a Vojenská) a chcú na to €fondy. Takže osobne predpokladám, že hranica sa posunie na rok 2015 - lebo neskôr im to z programu 2007-13 už asi nepreplatia...
inak v poslednom case som si vsimol, ze X13 chodi dost plna, ze tam ludia stoja. A par krat sa mi stalo, ze som ju videl tak natrieskanu, ze sa tam uz pomaly nikto viac nezmestil, ked chcel nastupit. Neviem, ci mam len stastie ked ju takto vidim, alebo je to uz pravidlom, ale ako vravim uz dost casto sa mi to stalo. Ja by som zhustil interval na 15 minut asi. Len jedna skoda je, ze nechodi cez obchodnu, ale inak si na to ludia dost zvykli.
Krásdne si odbočil od škodlivosti klimatizácie. A neumierajú im v tej Viedni operovaní pacienti na respiračné cohroby, keď sú tam operačné sály klimatizované?
Prečo vôbec na tom Slovensku žiješ? Ja som ho už dávno opustil, hoci nemám ani zďaleka tak radikálne názory ako ty. Žeby si ty bol len taký "přizdisráč"?
ani ta sukromna klinika nie je ziadna vyhra...
ked chces mat pohodlie, tak treba zaplatit primarovi a osetrujucemu personalu a urcite neist na planovany zakrok v lete...
na urgentne stavy, to uz je na nahode... keby ludia vedeli v akom stave je nase zdravotnictvo, ale zase oproti napriklad sudom a policii, je to mozno este lepsie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
okrem problému s batériami (ich obrovskou váhou a zmenšujúcou sa kapacitou s pribúdajúcimi rokmi, rovnako aj s ich cenou pri ich výmene) je stále problém s nízkym akčným rádiusom, ktorý je v súčasnosti na polovici priemeru dennej služby vozidla... rovnako ako nedotiahnuté dobíjanie vozidiel (napr. Čína už využíva indukčnú metódu, obrovská nabíjačka na SOR stojí milióny...)