no pokuta za psa je 2eura ... a mne sa dokonca minule stalo chcel som íst k veterinarovy lebo moj pes mal osynu v uchu mal som ho na rukách (je to toy pudel cize ma asi 20 cm .. ) a vodič mi odmietol otvoriť dvere ze nemám vodítko .. ako v podstate bol v práve ale aj tak toršku súdnosti pes co je mimo a ma 20cm .. ale beriem prepravní poriadok som porušil ... v tom momente ma to ale naštvalo.. ?
neobyčajný si, keď poriadne smrdíš, máš so sebou aspoň 5 igelitiek alebo si potmavší - vtedy si nemusíš cvikať žiadny lístok a revízor ťa zďaleka obíde
tak ja sa len pýtam nakoľko včera šli v 61 v úseku Račianske mýto - Zimný štadión revízori a na Trnavskom mýte nastúpila slečna (cca 20rokov) s pudlom a na Zimáku jej prikázali vystúpiť a čosi spisovali.. Asi aj lístok nemala, ale kedze som nemal čas tak som sa nechcel zastavovať.
Pokutovaný pokiaľ viem nemozes byt, ale mozes byt vykazany spolu so psom z vozidla MHD. Uz som to par krat videl ,ako sofer vyhadzoval najma velke plemena psov bez nahubku. ?
- To cislovanie trolejbusov nie je nic co bezneho cloveka trapi, ludom je jedno co je v akom rade
- Trolejbusove nocaky su bordel (najma 44 a 47), to suhlasim
- tarifa: ide najma o predchadzanie konfliktnym situaciam... aj tak na kratku trasu minimum ludi prestupuje... inde je to zalozene najma na tom, ze platnost kratkeho listku nie je stanovena casom, ale spravidla plati do urcitej zastavky (vid. napr. system Kurzstrecke v AT a DE).
K linkám
- existencia trolejbusových radov + nové linky mimo nich + nočné trolejbusy. Ani vlastne neviem ktoré z nich je nesystémové ale súčasný systém celý nie je systémový.
- k tarife - fajn, že je to štandard - ale vieš mi to nejako logicky-odborne vysvetliť? to majú DP z toho také straty?
Nerozumiem nasledujucim pripomienkam:
- prestupna tarifa/neprestupny listok (bezny standard, ze k beznej tarife sa ponuka neprestupny listok na velmi kratku cestu)
- oznacovanie liniek
ja si nemyslím, že zmätenec sa sťažuje na odlišnú tarifu.
Myslím si, že zmätenec sa sťažuje na nesystémovosť a nelogiku, čo je inak IMHO veľmi chronická choroba DPB.
Tu sú príklady, ktoré platia/platili:
- prestupná tarifa a neprestupný lístok
- predplatný cestovný lístok a doplatok na nočnú dopravu
- 2 kategórie Bratislavčanov (ex-vnúrobratislavské pásma)
- ciele na transparentoch
- označovanie liniek
- Čierna Voda podľa tarifných zón patrí do BA, ale Chorvátsky Grob nie, hoci je to jedna obec (ČV je len miestna časť)
viem, že to nie je len v kompetencii DPB, ale naozaj je nelogické, že Chorvátsky Grob má v istých pravidlách tarify výnimky a v istých nie. Ja viem, že s tým nič nenarobíme, viem, že môžme chodiť SL, ale jednoducho to, že je to proti logike je fakt.
A tiež to nie je userfriendly - keďže cestovanie MHD v BA má pomaly viac výnimiek ako pravidiel (tu som použil hyperbolu len pre info)
No je to zvysenie tratovej rychlosti na 140 km/h. Za Devinskym Jazerom sa bude vyrovnavat obluk (prakladka trate), ale stanice zatial nie su v plane... ZSR si to robi na vlastnu past, je o tom tak isto ticho ako predtym sa robil Zohor - Malacky a pod.
Ze sa na trati 110 nieco robi som si vsimol uz davnejsie, ale urcite je to koridorizacia? Ak ano, tak preco media o tom nic nevedia ani ziadny clanok o tom nie je dostupny? Ak niekto ma blizsie info, tak poprosim, diky
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho