trestny zakon,
ten defaultne nasilne obmedzenie osobnej slobody TRESTA, nie ze len zakazuje...
lebo je rozdiel ak je nieco protizakonne, zakonom zakazane alebo je za to v zakone jasne dany trest, to nie su totozne veci...
takze mame zaklad, kazde nasilie, nasilne obmedzenie osobnej slobody sa v tomto state tresta, az na vynimky, ktore su napriklad v samotnom trestnom zakone (nutna obrana a krajna nudza) alebo inych zakonoch (napriklad zakon o policajnom zbore) pre spacialne skupiny opravnenych osob...
Pozor na to, lebo slovné spojenie "Slovensko je Balkán" bude raz kompliment ?. Ja sa tomu inak nebránim, ale vravím, ako si to väčšina vodičov vysvetlí. Aj dnes slúžia BUS pruhy a odstavné pruhy na privilegovnú prednostnú jazdu niektorých űberjedincov a pokutovať som videl len na Predstaničnom asi v rokoch 2004 - 2005 - inak nič.
Dnes som videl po Racianskej ficat IK 435 s open deklom motora..vyzeral, ze sa nejak prekrizil, lebo tam drzal a trcal niekolko zastavok, bolo fajne vidiet do motora..neviem ako to skoncilo... to je nejaka nova feature? ? ?
mne sa to raz stalo jeden podvečer (asi 2 roky dozadu) v 4-ke za TESCO Zlaté piesky smer mesto... Nastúpili, také 3 tmavšie slečny... Ich nekontrolovali, ale bežných (bielych) cestujúcich ano. Ked som sa opytal revizora, prečo ich neskontroluje odvrkol mi že nech sa nestarám.
Táto diskusia je bezpredmetná - tie spojky dávno mali byť - zvýšilo by to spoľahlivosť a flexibilitu trolejbusovej dopravy a neverím (opakujem neverím), že by to cenovo a technologicky bolo tak náročné.
V tomto s tebou súhlasím. Niektorí by miesto "viac obsadené autá" čítali "ponáhľajúci sa mafián na 4WD" a z BUS pruhov by razom boli klasické priebežné jazdné pruhy.
Myslím si, že na toto slovenskí vodiči nedozreli. A ani dopravní plánovači.
Až keď bude existovať dostatok P&R, K&R, IDS, BUS pruhov, preferencie pre MHD - až potom možno dozrie čas na takéto jazdné pruhy.
Medzi nami, uplne by stacilo keby sa v DPB nehral kazdy na vlastnom piesocku, ale ako normalna firma by namiesto trolejbusov v ten den vypravili autobusy, ktore by to uz nejak obisli.
Je reálne, že sa niekedy vybudujú tak, že 203-ka by v prípade sobotnej výluky mohla v smere z Koliby zabočiť doprava na Šancovú, z nej na Štefánikovu a od Palisád sa napojiť na svoju trasu? Aj v opačnom smere by to tak mohlo byť podľa mňa... Zastávka "Hodžovo nám." v smere na Búdkovú by mohla byť tak ako mali linky 83, 93, keď sa rekonštruovala zastávka pre autobusy v smere do Petržalky.
A je reálne spravenie spojiek nasledovne po však dlhšej obchádzke? Z Karpatskej odbočiť doľava na Šancovú, ďalej po trase linky 210 smer Autobusová stanica a z Karadžičovej odbočiť na Ul. 29. augusta a ďalej na Palisády ako linka 208.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav
ten defaultne nasilne obmedzenie osobnej slobody TRESTA, nie ze len zakazuje...
lebo je rozdiel ak je nieco protizakonne, zakonom zakazane alebo je za to v zakone jasne dany trest, to nie su totozne veci...
takze mame zaklad, kazde nasilie, nasilne obmedzenie osobnej slobody sa v tomto state tresta, az na vynimky, ktore su napriklad v samotnom trestnom zakone (nutna obrana a krajna nudza) alebo inych zakonoch (napriklad zakon o policajnom zbore) pre spacialne skupiny opravnenych osob...