Minimálne pojem "nahustené vyblednuté stĺpy" sa ním da dokonalo opísať. To ako vyzerá trať na fotografii "vlnkatá" môže byť spôsobené i fotením. A tú fotografiu si treba zväčšiť na maximum aby to bolo vidieť...
Zaujímavý pohľad na Ružinovskú radiálu: http://fotky.sme.sk/fotografia/275678/ruzinovska
Stav koľajníc, trolejového vedenia a najmä tie nechutné vyblednuté nahustené stĺpy verejného osvetlenia. ?
Zaznamenava ako zaznamenava... zaznamenavaju sa otvorenia dveri a tak podobne, ale nie kde sa to stalo... ale da sa otrocky zistit kolko krat za jazdu vodic otvoril/zatvoril dvere (tiez sa daju vyfiltrovat dobiehajuci, kedze vzdialenost tam myslim vidno) a zisti sa ze o dva krat menej ako mal
A keď je napr. mimoriadna náhradná doprava za električky (X5), ktorá neukazuje zastávky po trase, tak DAT tieš všetko zaznamenáva? Napr. keby sa niekto sťažoval za nezastavenie na zastávke, kde chcel vystúpiť, dalo by sa to prešetriť inak ako tvrdenie proti tvrdeniu?
Tam nebol len facelift, ale kompletne prekopali aj konštrukciu vozidla, ktorá je teraz odolnejšia voči nárazu pri nehode. Taktiež tam pribudlo ESP vo forme príplatkovej výbave a Citaro obsahuje ESP ako prvý mestský autobus na svete. Avšak o CapaCity ani zmienka tak nepredpokladám, že prídu takto upravené. ?
Tie stropy by sa viac hodili s tou šedou farbou, i keď to zaoblenie pôsobí lepším dojmom. Dverová mechanika tichšia ale dvere sa otvárajú ako by sa im nechcelo. Netvrdím, že majú trieskať ako na starších vozoch, ideálne otváranie majú MB Capacity.
Len aby tie nove dalsie Capacity co este pridu, neboli zase o krok vpred. Pokial viem Citara dostali novy facelift v 2011 a Capacity z nich vychadza, tak ci nebudu aj Capacity faceliftovane.
tak je toho viac no ? ale strop sa im aj tak nepodaril - tie listy pri svetlach len cakaju, kym mozu odpadnut ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133