Je dobré, že DPB ide bojovať proti vandalom, pochybujem však, že v tom môžu pomôcť samotní cestujúci. Cestujem MHD celý svoj život, ale za tie desaťročia som ani raz nevidel vandala priamo v akcii. Nejaké "vizuály" na zastávkach preto asi ťažko pomôžu ....Tak ako nepomohli drahé Záhradníkove kamerové systémy. Možno by mohla prebehnúť na imhd anketa, koľko ľudí videlo vandala v akcii na vlastné oči.
Akurat u nas vymenili elektrickove oznacniky, pricom je uplne nepochopitelne, naco je na nom obrovska prazdna cervena plocha (ak su CP vo vitrine pristresku), ktora si doslova pyta oblepit nejakymi plagatmi ?
Vie mi niekto povedať, že prečo SOR požičiava DPB (resp. požičiaval) vozidlo Citroën Jumper? ? Pochopím, že požičia autobus, ale osobné motorové vozidlo? ? http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/4082
Admini
"Novy" vikendovy CP L28 uz nema ziadne garantovane NP spoje ,volakedy to bolo 1. a 3. poradie. Aspon na zastavke BZ smer NB SND to tak vyzeralo.
jeden technický OT - prečo po poslednej zmene vizuálu pred pár dňami v MS exploreri pri otvorení novej stránky v diskusiách (ostatné som neskúšal) vypisuje niečo v štýle "táto záložka bola obnovená, problém s touto webovou stránkou..."? skúšal som to na 3 rôznych pc a robí to na všetkých...
Ešte tu mám takú otázku na zamyslenie/diskusiu: Ako je možné, že cestovné do Rakúska je také drahé? Viem, že medzinárodné linky nie sú dotované, ale takéto cestovné je predsa oslobodéné od DPH...
A ako je možné, že v Rakúsku je taká drahá vnútroštátna verejná hromadná doprava (VOR myslím)? Veď cesta nedotovanou autobusovou linkou z Bratislavy cez Wolfsthal do Hainburgu je lacnejšia (!) ako majú Rakúšania na ich vnútroštátnej (dotovanej) z Wolfsthalu do Hainburgu. To preto naše autobusy nesmú prepravovať cestujúcich v rámci Rakúska? ?
Pritom (napriek rozdielnej DPH) sú veci, ktoré stoja v Rakúsku približne rovnako ako na Slovensku: 100-gramová čokoláda Milka, 0,5-litrová Coca Cola, Cheesburger z McDonaldu...
SKRYTÉ ZDRAŽENIE V MALOM POHRANIČNOM STYKU (MPS) DO RAKÚSKA
Viac-menej náhodou som zistil (a overil na Kontaktnom centre ZSSK), že od 1. 2. 2012 už lístok z Bratislavy do Parndorf Ort neplatí do Neusiedl am See. Po novom treba kúpiť lístok až do Bruck an der Leitha, ktorý teda zároveň platí aj do Neusiedl am See.
Od vyššie uvedeného dátumu došlo zároveň aj k zvýšeniu cestovného - do Parndorfu zo 4 € na 5 € a do Brucku z 5 € na 5,60 €...
Podobná situácia nastala aj so Schonfeld/Lassee, kde sa už nesmie cestovať na lístok do Marcheggu. Po novom treba kúpiť lístok až do Siebenbrunn/Leopoldsdorf. Samozrejme aj tam k došlo k zvýšeniu (už aj predtým vysokého) cestovného.
Ako je možné, že medzi ZSSK a OBB sú nasledujúce rozdiely v cenách spiatočných lístkov MPS? Ale aspoň to je pozitívne. ? Cenové rozdiely boli aj v minulosti - teraz sa však niektoré ceny zjednotili. Uvediem dva príklady:
::: Bratislava - Bruck a.d. Leitha spiatočný: ZSSK 5,60 € / OBB 6 €
::: Bratislava - Marchegg: ZSSK 4 € / OBB 4 €
(Tu však treba podotknúť, že ZSSK umožňujú kúpiť aj úsek "Devínska Nová Ves - Marchegg", ktorý stojí 3,20 €. Ten na rozdiel od ostatnyćh dokonca nezdražel).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Človek im niečo pošle a oni hneď z neho spravia čitateľa. ?