Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #180135:
Ad "Marianka, razcestie": Tak mám tu porovnanie: Pre koho vznikla zastávka "Schengenská" na linke 801? Tam sú na okolí tiež len polia a k najbližším domom (Čunova) je to asi tak ďaleko ako k najbližším domom Záhorskej Bystrice...

A nevidel som tam chodník k záhradám (pre tých je aj tak skôr zastávka "Čunovo,,záhrady"). A keby bola určená pre to exteriérové športové zariadenie /nepamätám si čo to je/, tak by bola snáď bližšie pri ňom, čiže bližšie k štátnej hranici... Ja som zástanca budovania zastávok na znamenie ak o to cestujúci majú záujem.

Aby som bol presný, v spoji v ktorom som išiel do Marianky nebolo akusticke hlasenie zastavok v Marianke. Ale v tom, ktorým som išiel späť, bolo.

Na www.cp.sk v časti "MHD Bratislava" sú zastávky linky 37 pomenované podľa Slovak Lines (tam to nachádza iba spoje 37-ky). ? Ale samozrejme v časti "Autobusy" to dokáže vyhľadať iba spoje Slovak Lines... ?
Reakcia na: Peon #180133:
- Zeby preto ze predavaju listky??
- Doslednost predaja a oznacovania velmi pochybujem, to ostatne asi ano.
- Samozrejme, ze mozu byt stojaci cestujuci, ak sa pozries do katalogu zistis, ze SORka ma 35 miest na statie.
Reakcia na: Peon #180132:
- Lebo pisu ze platia iba 15- a 60-minutove... samozrejme, pravne to je na hrane.
- Vzhladom ku skutocnosti ze v okoli zastavky Marianka, razcestie je leda tak pole, zrejme nikto necitil potrebu tam zastavku zriadit
- Automat nie je, ale bude. Imho by v regione mal byt doplnkovy predaj u vodica, ale...
- Absencia oznacnickov je naozaj fail. Ak sa nemylim, vodici by tam vlastne nemali stat ?
- Nazvy v Marianke pokial viem nahrate nie su (aspon ked som ja isiel neboli). Evidentne tie mesiace co sa o tom vedelo boli pre DPB malo na aktualizaciu databaz v paneloch.
Reakcia na: frenky #180131:
Ten pripoj bol SL a vyckaval? To bola dobra vec, imho (ako docasna kym nebude BID)
Reakcia na: Peon #180132:
Ako je možné, že na 801-ke aj 901-ke vodiči dôsledne dodržiavajú nástup prednými dverami mimo SR (a pri 901-ke väčšinou aj vizuálne kontrolujú označené lístky)? Viem, že oficiálne sú to nedotované linky...

Napr. na 901-ke má nejaký rakúsky úrad právo urobiť námatkovú kontrolu zameranú napr. na dôslednosť predaja a označovania lístkov, zákaz prepravy v rámci Rakúska či neprekračovanie maximálne povoleného počtu cestujúcich? Vlastne môžu byť oficiálne aj nejakí stojaci cestujúci??
Reakcia na: 810zssk #180099:
Na základe čoho vieš, že 24 - 168-hodinové lístky a ani žiadny z SMS lístkov do Marianky neplatí?? A prečo 37-ka nemá zastávku aj tam, kde Slovak Lines má "Marianka,,rázc." (tesne pri hranici so Záhorskou Bystricou)?? Zas až tak blízko zastávky "Trstínska" mi to nepripadá.

Ja som v Marianke (na rozdiel od konečnej v Chorvátskom Grobe) nevidel automat na cestovné lístky MHD. A keďže ani tam neexistuje doplnkový predaj lístkov u vodiča, podľa mňa by mali pre menej chápavých jasne uviesť odporúčanie kupovať si lístky v predpredaji... Pritom v tom návrhu zmluvy, čo tu niekto dal link, sa automat na CL uvádza...

Čo som dnes išiel smer BA, tak vodič otváral všetky dvere a na konečnej v Marianke si nikto z dokopy asi 6 cestujúcich neoznačil lístok (ja som si samozrejme označil). ❗ Mám tomu rozumieť, že tam sa bude tolerovať taká istá "anarchia" ako v Chorvátskom Grobe, teda uplatňovať nepísané pravidlo, že revízori tam nebudú chodiť ❓

A zarazili ma tiež "SADistické" móresy, že na zastávky v Marianke v smere na tamojšiu konečnú nie sú inštalované zastávkové označníky!! Tie na opačnej strane sú len "SADistické" označníky s malým terčíkom 37-ky. http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/6214/slavnostna-jazda-linky-37-do-marianky.html#86347-Minioznacnik-linky-37-v-Marianke

A naozaj "veľký krok vpred" k pripravovanej BID je, že každá zo zastávok v Marianke má iný názov pre Slovak Lines a iný pre DPB, pritom sú to fyzický tie isté zastávky!!

PS: Zaujímalo by ma, že kedy tá pani čo nahráva názvy zastávok do autobusov DPB (neviem si spomenúť jej meno) nahrávala názvy zastávok v Marianke - že či len kvôli tomu ju volali. ? Ale čo som videl, tak na vnútorných transparentoch sa nezobrazujú (s výnimkou "teplomera" - tam sa zobrazujú).
Reakcia na: Mike #180119:
Tak, tak, dokonca bol k nemu pripoj v ZB smerom do BA, tento v podstate unikat sa ale od decembra 2011 zrusil a teraz vykonava klasicku zachadzku do Marianky, teda nejde naspat do ZB.
Reakcia na: Viliam22 #180129:
Takže sekli sme sa obaja, nie je to 2 - 3 roky ani 10 - 12 rokov, ale 5 rokov. ?
Reakcia na: Mike #180126:
Aha, lebo dnes je taky ranny co ide k MiU 🙂
Reakcia na: S499.1023 #180120:
Čo si pamätám ja, tak zo začiatku sa jazdilo na oba, neskôr na zadný. Ale na predný sa už jazdí oveľa dlhšie ako 2 - 3 roky, ja to odhadujem tak na 10 - 12 rokov.
Reakcia na: 810zssk #180125:
No však on išiel niekedy večer, určite to bolo po ôsmej, možno ešte neskôr. Áno všimol som si že v tomto CP už nie je, možno to nebolo už ani v tom vlaňajšom, už to bolo dosť dávno čo som tak išiel (isto min. 5 rokov).. podľa cp to mohlo byť plusminus ten spoj čo ide dnes 20:25 z Nív, medzi Mariankou rázc. a Stupavou mást stal aj na Záhorská bystrica, Krče.
Reakcia na: Mike #180119:
Myslel som osmej vecer 🙂
Reakcia na: fonzo #180117:
Aj v tom Bavorsku po rokoch "tvojho" názoru pochopili, že nie je dobre, aby sa úplne všetci sápali autami.
Reakcia na: AAA #180115:
V Košiciach sa používal argument čistory okna druhého vozňa, keďže výhybky sa nestavajú trolejovým kontaktom. V Bratislave to bolo kvôli blokovaniu výhybiek, keďže pri jazde na predný zberač musí byť odblokovací kontakt ďalej za výhybkou. Keď sa všetky odblokovacie kontakty presťahovali ďalej, prešlo sa na jazdenie na predný zberač. Ako vodič som ale uprednostňoval jazdu na zadný zberač kvôli prejazdu vzdušných križovatiek bez prúdu.
Reakcia na: Ike #180114:
Strýko ti povedal úplnú pravdu. Výnimkou bolo radenie otvoreného autovozŇa za lokomotívou, vtedy sa jazdilo na predný, aby okuje zo zadného zberača nepadali na autá a nevpaľovali sa do nich. U moderných viacsystémových loko je to dnes trošku inak, pretože na niektoré napájacie sústavy máš zberač len na jednom mieste na loko, takže podľa toho, ako máš loko otočenú, ideš na predný alebo na zadný.
Reakcia na: TeBeCe #180113:
Nie. Jazdilo sa buď na oba alebo na zadný. S predným zberačom bola kratučká epizóda.
Reakcia na: MatejBA #180105:
T6 jazdili spočiatku na oba zberače, potom, po dodaní dvojlištových vložiek, sa začalo jazdiť na zadný. Na predný sa prešlo až pred dvoma či tromi rokmi.
Reakcia na: 810zssk #180118:
Isiel este po osmej nejaký do Stupavy ci Borinky s trasou Ba - Marianka a naspat cez Zahorsku bystricu cez Zahorsku Gbelsku Tatransku na Krce a potom do Stupavy, cize na krčoch sa dalo prestupit do 37 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.