Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #180018:
Projekt Pharos sa už pomaly začína stavať (minimálne prístupové komunikácie) a sú už predané aj pozemky pre Bauhaus, Sconto nábytok, Decathlon a Albero nábytok a v tomto komplexe majú byť aj nejaké iné obchody (časom). Podľa prvých plánov sem mala viesť električka a asi preto aby to aj v budúcnosti bolo možné predložili mestu dopravnú štúdiu kadiaľ by viedla. Avšak nepredpokladám, že to investor zatiahne... Pravdepodobne len vytvorí miesto pre NS resp. upraví trasovanie inžinierskych sieti.
Reakcia na: luky133 #180016:
Kvoli comu sa to robilo? Chcu to nebodaj v nejakom dohladnom case budovat? Kazdopadne cokolvek ine ako tramvaj je tam imho blbost. Ak by sa to riesilo formou elektricky tak je vyrieseny problem so stanicou Ruzinovska... obratisko sa da riesit jednoducho, zapustenie pod zem by bolo v priestoroch dnesnej zastavky Astronomicka, trat na obratisko by isla vedla trate do tunela (na ukor zelene, alebo jazdnych pruhov, ktorych je tam imho zbytocne vela).
Reakcia na: luky133 #180016:
Trasa NS MHD je v celom rozsahu riešená ako podzemná (v časti budovaná razením a v časti
hĺbená), rešpektuje kolízne objekty (napr. inžinierske siete), stanice sú riešené ako podzemné,
s jedným alebo dvoma podzemnými podlažiami a s jedným nadzemným podlažím, sú riešené
s nutným vybavením, návrhové vozidlo je definované ako „klasické metro“ (popis technických
parametrov v technickej správe). ?
Nosný systém MHD: Ružinovská - Letisko M.R. Štefánika. Stanovisko k dopravnej štúdií (pravdepodobne to súvisí s Pharos?). Podané dňa 25. 05. 2011 - vyjadrenie 08. 03. 2012

http://evidencia.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700026&id_dokumenty=11872

Tak konečne sa podarilo obnoviť funkčnosť e-mailovej adresy puz@dpb.sk na nahlasovanie poškodení zastávok. Dva krát predtým som na to upozorňoval a podarilo sa to vyriešiť až cez mediátorku. ?
Reakcia na: 810zssk #180012:
Na druhej strane približne sa dopĺňa s dnešným CP SL minimálne ráno a doobeda v smere do mesta a poobede v smere z Patrónky do Marianky...
Reakcia na: 810zssk #180003:
bude spolu s ostatnými papalášmi oslavovať 100 rokov od potopenia Titanicu 😉
Reakcia na: Solider #180008:
no prave hentam by sa to zislo ako sol. Neobhajujem vodicov, ale je jasne, ze cim viac prvkov, znaciek a cim vacsie zvyraznenie zastavky, tak tym viac vodicov zastavi. Niekedy naozaj treba vodicov viac upozornit a potom to funguje. Ale ked magistrat nevie prestriekat tie najdolezitejsie a nejnebezpecnejsie zastavky....
Reakcia na: Peto02 #180006:
Veď áno. Ale v opačnom smere je klasická značka radenie jazdných pruhov s obmedzením - a tam je zákaz vjazdu okrem MHD (a na ďalšom úseku aj SAD). Tam taxíky logicky nemajú čo hľadať. A ani vozidlá iné ako MHD.
Reakcia na: matt11 #179982:
Na obnovu VDZ tento rok zrejme nie sú peniaze, ostatné roky zvykli už v marci striekať, tento rok v celom meste nič...
Reakcia na: Peto02 #180006:
Vsak tam kde je C24 to nikto nespochybnuje 🙂
Reakcia na: Ike #179986:
Tak co som nasiel tak znacka C24a: "Označuje jazdný pruh vyhradený napríklad pre vozidlá pravidelnej verejnej dopravy, ako sú autobusy alebo trolejbusy, a jeho situovanie vo vzťahu k ostatným jazdným pruhom; vyhradený jazdný pruh pre vozidlá pravidelnej verejnej dopravy môžu používať okrem vozidiel pravidelnej verejnej dopravy aj vozidlá taxislužby zriadené na prepravu osôb. Značka C 24a sa používa najmä so značkami V 1a, V 2a alebo so značkou V 14 s príslušným nápisom na ceste (BUS). V priestore križovatky sa vyhradený jazdný pruh označuje iba príslušnými vodorovnými značkami. Ak vyhradený jazdný pruh je vyhradený len na určitý čas, tento čas sa uvádza v spodnej časti značky C 24a."

Z toho mi usudzujem ze takto oznaceny BUS pruh mozu vyuzivat ako Taxi sluzba tak aj ine vozidla pravidelnej verejnej dopravy, cize aj mimomestske autobusy. Na Prievozskej je to uplne bezne...



Reakcia na: 810zssk #180003:
Paráááda poďme im tlieskať a mávať ? "veškerá" politická háveď mesta ide na rande ? Nič iné mi ku šťastiu nechýba jak vidieť "Vtáčnika spevavého",B.W a "Delfiho",ako sa škeria do objektívov novinárov ? Len nech sa nepo...z tej pred´ženej 37my ?
Reakcia na: 810zssk #180003:
Zeby sa chystalo predlzenie do Stupavy ?
Kortesacky pri prilezitosti predlzenia L37 do Marianky sa zucastnia:

Ing. Pavol Frešo - predseda BSK
Doc. RNDr. Milan Ftáčnik, CSc. - primátor Bratislavy
Ing. Jozef Krúpa - starosta Záhorskej Bystrice
Mgr. Pavel Slezák - primátor Stupavy
Ing. Jozef Blažek - prednosta obvodného úradu, Malacky
Ing. Ľubomír Belfi - generálny riaditeľ DP
Ing. Bronislav Weigl - technický riaditeľ DP
JUDr. Radovan Jurika, starosta Marianky

Co tam robi primator Stupavy? ? ? ?
Reakcia na: Mike #180001:
ano, uz si spominam.
Reakcia na: Marek1978 #179999:
Tam stáli všetky linky (denné) chodiace na hl. stanicu a 121. Tušim v roku 1995, alebo 96? tú zastávku pre denné linky zrušili a 121 presunuli zastavovať na SAV, pre nočáky ostala stále, dodnes.
Reakcia na: Marek1978 #179999:
Nocaky tam stoja stale..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.