Reakcia na: 810zssk #179691:
No nemyslim si, ze rozdiel v zivotnosti je az tak priepastny. No 2 mil€ za 1,5 km trolejbusovej stopy s vyhybkami je suma, ktoru neverim ze sa niekedy vrati v podobe lacnejsie el.energie ci vacsej efektivnosti vyuzivania energie v kocpovitych terenoch.
Ono to by musela byt vobec nejaka studia realizovatelnosti, navratnosti.
Skor ako sa zacala rozvijat siet sa mala spravit studia, ze kolko bude treba investovat do tbusov + nove trate kolko to bude stat a kolko by to stalo pri nahradenim busmi.
Mike
V prípade obojsmernej trate po Patrónke sú v tom počítané aj nejaké nové výhybky, resp. komplet výmena drátov v obratisku Voj. nemocnica, potom Valašská, ml. dolina a hlavne tá muzeálna trolejová križovatka Pri S. Mlyne - Limbová, nehovoriac o tom že vedľa bude nová trolejová križovatka patrónka.. (ak sa teda ide podľa projektu čo som mal pred časom možnosť vidieť)
Čiže aj keby sa porovnávala metráž troleja v absolútnych číslach, aj to sa môže dosť líšiť (podľa mňa) či sa jedná o rovný psek oblpk trolejovú križovatku výhybku, sekciu...