Reakcia na: Igorko #17960:
A ked uz takto debatime, tak mi ako znalec prosimta vysvetli, preco v Ostrave vozy nestriekaju ale valcekuju???
) a klimatizácie (ktoré asi môžu byť ťažko v krbe, keď potrebujú výmenu vzduchu) má Vytrolíno na streche?
Ja som tam bol pred nejakymi piatimi rokmi autobusom(len sme cez Rumunsko a Bulharsko prechadzali), a kazdy colnik so samopalom si vypytal plechovku piva. V nejakom meste sme dostali pokutu, a chceli pivo a tusim 50 mariek. Neodporucam fotit nic v blizkosti colnic, lebo beru film alebo 15 mariek (teraz asi 8 euro
. Typickym znakom ich krajin su neobrabane polia, zarastene zahrady nejakymi dvojmetrovymi burinami a krikmi, a pri kazdom dome nesmie chybat pokec-lavicka, kde cely den vsetci klebetia. Najvacsi problem v Rumunsku bol s WC
Ziadne neboli, a ked aj boli, tak uplne osrate
Odporucam hranicu Bulharsko - Rumunsko tam jak je ta kompa a ich WC ak ho este neumyli.

Tak to bolo.
Prijemna bola cena 24 hodinoveho listka na celu siet
32 Kc 
Spectre
Samozrejme, to bola posprejovana jedna tramvaj. Inak tam maju vsetko perfektne ciste. Radost pozerat.
Tak co som ja videl, tak trombelusy boli vyvalcekovane vsetky. Zvonku aj zvnutra. Vynimkou bol jedine Fekalino a 21Trky, ktore mali lak asi este od vyroby. Tramvaje T3 totez.
Srandovna je inak ta jednosmerna KT8 s nizkopodlaznym clankom.
Trochu ma tam sklamali ich reko na TrM. Vsetko stara RABA, takze to pekne hulakalo. Inak v trombelusoch bolo to hlasenie vseobecne tichsie ako v tramvajach. Ale ajtak v pohode
Co sa tyka toho Soplarisu, vznikol vo mne dojem, ze je to autobusova konstrukcia s vlozenym elektromotorom. Ak mi ale napises konstrukcne odlisnosti Soplarisu Fekalino od Soplarisu Gumokolino, rad svoj nazor zmenim.
Inak neviem co maju vsetci proti tej Astre, ale v oblukoch hadzala ovela viac stara smradlava T3. Astra bola uplne tichucka, a bolo pocut zvysovanie frekvencie pri zrychlovani (vysoky ton len minimalne), nie ako T3EV - plasitko na mysi. Podvozky to malo celkovo dost nehlucne. V porovnani aj relativne nove T6A5 maju podvozky prakticky z roku 1930. Navyse maju dvojstupnovu prevodovku vdaka comu to ma zvuk ako nefalsovana RABA