idem mimo témy ale nevadí možno to tu bolo (aj tak je to hlúposť) všimli ste si že na zastávke Chatam Sófer hlási v niektorých elektrických koľajových vozidlách niečo na štýl: ,, Chata só´´ alebo zle počujem autobusy neviem jazdím tade iba občas
Prestupny system forever:
- Pri prestupe 41 -> 64 v spicke budu cestujuci na Hrobonke cakat 5 minut
- V sedle ma 41 takt 40 minut co nie je ani huste ani zapamatatelne... hlavne ked idete smerom na Drotarsku tak sa nemozete spolahnut na to ze ku kazdej 64 nadvazuje 41
- Pri prestupe 64 -> 41 na prestup 4 minuty
U štvordverových verzií s lepším usporiadaním interiéru je rýchlosť výmeny cestujúcich plus/mínus rovnaká. Nemeral som to, je to len moje empirické presvedčenie
jj, tiež by som to uvítal. A pri vyhľadávaní by nemuseli byť zrovna čísla vozov... minule som chcel pozrieť CP nejakej linky a hodilo mi to nejaký 100 ročný historičák
Neplánuje dopravný podnik (alebo iMHD) zriadiť po vzore ostatných menších miest ako napríklad Košice, Žilina , Považská Bystrica verziu cestovných poriadkov do mobilu. Je to veľmi praktický pomocník a veľa ľudom by to ušetrilo čas a peniaze . Osobne mi to veľmi často pomohlo k rýchlejšiemu presunu do cieľa keď bola ešte k dispozicii JAVA aplikacia CPMobile
Vopred ďakujem za odpoveď
?
Máš aj nejaké vlastné skúsenosti, koľko ľudí to využíva? Ja som tadiaľ s N37 zopár krát išiel a nestalo sa mi ani raz, že by tam niekto nastupoval / vystupoval.
Myslím, že tá diera nikomu nechýba, dokonca by som povedal, že zachádzanie N37 k Tescu Lamač je úplne zbytočné a zrušenie tejto zachádzky N37 by mohlo ročne niekoľko vzkm ušetriť. Obchody sú v tých nočných časoch zatvorené, nevidím v tom zmysel, aby tam zachádzali nočáky. Navyše v pešej dostupnosti do 3 minút chôdze máš zastávku Mokrohájska.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier