Marek, ale aj pri vyhodnocovani musis tiez brat do uvahy len vopred dane objektivne kriteria. Dalsia vec je, ze kriteria musia byt take aby neboli ocividne prisposobene jednemu vyrobcovi, lebo potom je to lahlo napadnutelne.
To sa samozrejme neda nastavit v tendri ako kriterium, ale nieco v podobe servis v BA - sice to ma len Mercedes, dlzka na trhu, tradicia, + ine vyhody. Na kvalitu by sa prihliadalo len pri rozhodovani. Proste cena by nebola hlavnym kriteriom.
To je mi jasne, ale je vobec nejake specifikum,ktorym by sa dali vysutazit Citara ??? Podla mna nie je. Vyrobcovia dnes vyrobia dnes klbaky s podobnom vybavou.
Marek1978: AKo by si specifikoval kvalitu do tendru ???
" nelamavost ramov " ?
Pri CNG tendroch v BB,KE,LM to bola podmienka pocet dodanych vozidiel - hoc toto tiež nie je veľmi podmienka kvality.
Ked su uz tie SORky take ake su, nemusel by DPB kupit tych zvysnych 19 ks. Za dane peniaze nech vypise sutaz bez ziadnych specifik a la doplnkova vybava a pocet dveri 5. A mozno by vyslo aj 20 klbovych Urbin. Druha vec je dlha cakacia doba (sutaz, vyroba, atd) pri akutnom neodstatku klbakov najma na 4.DP
Ja Ti poviem jedno, ze aj na magistrate a v dopr.komisii su radi, ze MBCC mame a ze nakup SOR NB18 bol velky omyl. I ked je lepsie mat novy voz, aj ked len SOR ako nic v tejto zlej situacii. Tak ako povedal Mike, z pohladu cestujuceho a aj vodicov su MBCC naj, co tu jazdi. Ale Citara by stacili do buducna.
Hej, niečo je na tom určite pravdy, MBCC má kvalitatívne iný servis ako celý dpb, pre veľa vecí chodia capacity do servisu na tuhovské, príp. ak to aj robí dpb, tak sa čaká na originál diely z nemecka... (už iná vec je ako dlho....) a aj cena je potom logicky iná... ale zasa po stránke vodiča určite, a mám pocit že aj po stránke cestujúceho je to to najlepšie čo v súčasnosti na našej mhd jazdí.
SOR je voz ako iny. To ze vy ho nemate radi pre pre jedno alebo druhe je iba vas subjektivny nazor. Ci aj ja napriklad mam neznasat 15TrM ked mi na DD ide miesto 25Tr lebo je hlucny, stary, vrzga a nie je NP voz? Podla mna je zas SORka dobry autobus (len keby sa nepresadil cez rodinkarstvo)
Pokial SORky jazdia a v pripade vaznej konstrukcnej chyby ich SOR Chechtavy opravi + vydrzia jazdit pocas oficialne udavanej zivotnosti tak neviem co nadavas na ne - pre DPB su v terajsom svrabe najlepsie riesenie iked urcite pri tom tendri mal vyhrat solaris (zase zo zdroja JVP mam, ze len taka oprava spatneho zrkadla na MBCC vyjde asi ako 5 novych na SORku pricom DPB sa urcity cas nesmel vrtat v autobusoch, teda ze aj pre to museli ist do oficialneho servisu mercedesu (tusim to trvalo rok ci dva ta podmienka zmluvy) - ale hovorim, je to zdroj JVP)
Ja nenávidím Ja&Ty a Pentu aby si Bratislava/Slovensko nechalo rozkazovať týmito v.j.b.n.a.i tak to je des... ?
Sor je pre mňa a stále to budem hovoriť a raz som to tu vravel ale ma tu ukrižovali obyčajný koč...
Keď som videl na fotkách ich závod a v tom zábere zachytený koč na seno tak hneď som si povedal,že koč oplechovali,dali mu kolesá a volajú to autobus ?
Ja si tu osobne viem predstaviť MAN,Solaris a Mercedes ale to by musela byť zmluva postavená tak ako má aj na servis a konečne aj na niekoľko rokov od daného výrobcu...
Od zdroja viem,že Mercedes by aj opravil dané vozy ale že DPB im nezaplatilo,tak nám pekne vŕzgajú...
Ruky a nohy by som dolámal tým čo počarbali 4909 a 4914 to je naša vizitka,vidíme a nič nepovieme ?
ano ano, pojde do Sabinova a tam utrzi obrovske peniaze z predaja priestorov a najomneho
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978