Otazka je ci by sa tam ta elektricka napchala a ci by to vobec bolo bezpecne (kedze je tam sucasne bus zastavka).... treba ale brat do uvahy aj to, ze vozy by prioritne isli na vnutornu kolaj kde by bolo normalne nastupiste, toto by bola nudzovka.
je tam zabradlie a hned ako konci uz odbaca do lava. Jedine ,ze by ta vyhybka bola az za vystupistom. 3-4 kacky by sa tam v pohode este zmestili. No ked investicie tak radsej okamzite do opravy oblukov na zast.Pinierska a hned na dalsom pred Pedagogickou fakultou smer centrum.
Uz vyse mesiaca sa tam jazdí krokom.
Na Vinohradoch jednoducho dat prikaz na pouzivanie konkretnej kolaje a je to vyriesene s nulovymi nakladmi.
Kapacita by nemala byt az takym problemom, uz su dufam prec casy, ked boli potrebne velke obratiska len preto, aby vozidlo prestavkovalo aj s vodicom. Je to trosku drahy spas. A samotne vyhybky by sa mozno dali riesit (vid zaujimave riesenia v Zahrebe), problemom by skor bolo to vystupiste.
Keby sa pri súčasnom priestorovom usporiadaní prebudovala na štýl KV, dovolím si tvrdiť že by malo menšiu kapacitu. Lebo tie dve výhybaky, ktoré by tam pribudli, by sa museli z pochopiteľných dôvodov umiestniť až v obratisku. Nehovoriac o tom, že podľa smeru koľají by ľudia vystupovali alebo nastupovali zo zeme...
To je prave problem, ze ludia su iracionalni... typicky priklad byvala ranna spicka Racmyto smer Raca: Prisla suprava a vsetci sa do nej zacali pchat hoci na krizovatke uz stala dalsia... vysledok, prva suprava narvata, v dalsej som isiel ja, dalsich 10 ludi a vzduch.. pricom sme prisli iba o 30 sek neskor... fakt nechapem tych ludi niekdey
To je uz otazka standardu, aky kto pozaduje, osobne som na 17ku v 12min intervale tiez nebol ochotny cakat, avsak na 7ku v 8min intervale uz asi pockam, radsej ako sa tlacit do 3, ak pride plna..
A 5ka bola od ZST Vi vzdy nepouzitelna a aj bude, kym nebudu vacsie supravy, aj ked teraz ma aspon lepsi interval + vypomoc v podobe linky 7 s odchodmi tesne pred nou..
L5 po 8,00 smer mesto natrieskana ako vzdy uz na Vinohradoch pred nou L7 odisla poloprazdna. Ludia sa uz naucili rovno na nu cakat na vonkajsej kolaji. No dnes som videl voz L7 aj na vnutornej ,takze budu prebiehat zase spat. Doteraz ju pouzivala L17. Mohli by to zjednotit.
Smer vozovna Krasnany prisla dojazdova L6 tiez celkom slusne naplnena.
Ta vyprava TT na L3/8 ma opodstatnenie aspon na Racianskej radiale.
Na ŽST Vinohrady nadalej sa plnia eliny nárazovite, konkrétne okolo 7.15 (Os 4606 z GA prích. 7.11 + R 820 z LV prích. 7.14). L3 natrieskaná, L7 bude ak R mešká 1-3 min (L3 dovtedy odíde s ludmi z Os)
Takisto dalšie vlaky: nie sú ludia rodelení na linku plus L7, ale sa napracú na konkrétnu prichádzajúcu elinu.... ?
Co pises, je fajn, 7ka ide poloprazdna a presna a "zameta" pred plnou 5kou, ci uz presnou, alebo mierne zmeskanou..
Kazdy na useku ZST Vi - Racko sa ma sancu dostat do elektricky a relativne v pohode cestovat aspon kazdych 8min (linka 7)..kym doposial mal 17ky v intervale 12min len do cca 7:40 + ak mal stastie, chytil mimoriadnu 7ku.. Teraz ludia z vlakov maju kazdych 8min prazdnu 7ku, az do cca 8:40..
Rano L5 odchod z NBK o 7:12 skutocne az 7:15 - (meskanie na botanickej cca 3- 4 min). Pred nou L7 prazdna resp. vsetci sedeli, po nej o par minut tato L5 , plna..uz zrejme z Race..na garde sa to naplnilo slusne, ale az taka tlacenica nebola. Takze efekt takmer ziaden..lebo takto to byvalo aj pred reorganizaciou ? V meste bolo vidiet vlacikovanie na svetlach a vymenach, na zastavkach jaks - taks priebezne. No neviem neviem, ci to je zmena k lepsiemu...necham tomu cas tyzden a uvidim ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk