Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Author #179191:
len by som rad upozornil, ze samotne cislo kapacity (tj pocet osob za hodinu) nie je vzdy to hlavne (ludia nie su cisla). Napriklad postaci, ak presunu L9 a L5 do tunela a moze sa stat ze L4 nebude musiet stacit v urcitych intervaloch.
Reakcia na: Valec #179189:
Co bude po otvoreni tunela by som teraz vobec neriesiel.. Jedine, co sa skusalo, ci vobec matematicky ide prelozit odchody v sieti pri takom LV ..ide. Vsetko ostatne bude zavisiet od inych, navyse vybrane media nadherne prispievaju negativnou a najma neodbornou kampanou k spravnemu rozhodnutiu politikov..

Vraj vsade sa zhorsi cestovanie, ale nech pocitam akokolvek, napr. pocas rannej spicky pracovnych dni mi vychadza, ze kapacita sa znizi len na Vajnorskej, kde je relativne najslabsie vyuzitie E priblizujuce sa k standardu sediacich, kym Dubravke+KV sa kapacita nezmeni, pricom Ruzinovu a Raci sa zvysi..

Vikend je, pri sucasnom standarde sediacich na vacsine spojov urcite viac o chybajucej pravidelnosti, ako chybajucej kapacite + vsetkom ostatnom, co aj Mike pekne popisal
Reakcia na: Mike #179182:
Doba prevadzky 6y nesuvisi s potrebou prestavkovat vozidla, samozrejme, je mozne riesit striedacmi, vedi ti budu na viacerych linkach i novych miestach.. Skor islo o to, aby nekricala pridana kapacita v odp.spicke do KV, ved posud, pri i=8min u 6ky sa zvysuje v odp.spicke pocet spojov 25>30, pri i=16min bude tiez spojov jemne viac nez sucasnych 25 .. Aj ked sa na 6ke budu vyskytovat aj K2S, stale kapacita porastie..

Takze, moj zaver, uvidime, ci je dolazitejsi interval 6ky, alebo doba prevadzky, KV vsak bude mat vyssiu kapacitu (pri prepocte cez skutocnu kombinaciu vypravy TT/K2 na 6) v odp.spicke o 15% pri i=8min a o 2% pri i=16min..
Reakcia na: Valec #179186:
* z L2 na L9. ?
Reakcia na: MatejBA #179184:
No uvidíme koľko tých posledných spojov po ŽST Vinohrady/ Voz J. Dvor bude reálne brať ľudí a koľko bude chodiť so služobnou jazdou/ poruchou vozidla... (tak ako to často bývalo v prípade dojazdovej 12tky zo šafka o 23.44)
Reakcia na: Mike #179182:
To by tiež stálo za zváženie... nechať hoc aj 16 minútový interval počas celej špičky (podľa mojich skúseností sú vozidlá popoludní najplnšie práve okolo 14tej (keď skončia školy) a potom po 16:30 (keď už sa na niektorých linkách začína predlžovať interval) a vtedy má L6 práve tých 16 minút). Ale však prax ukáže.


Ozaj, ak sú už aspoň rámcovo pripravené aj CP po otvorení tunela, bude nejako vhodne nadväzovať L2 na L4 na Nám. SNP (pre tých, ktorý potrebujú zo Šafka do Karlovky cestovať)?
Reakcia na: Author #179181:
Ja to chápem, toto boli však moje prvé dojmy po tom, čo som si prečítal zlošukovu chválu na to aké sú tie CP fantastické.
Ja neverim, ze bola prelomena "dogma" ze denne linky nesmu jazdit po 00:00 (viz elektricky). Vsak doteraz to bolo takmer vzdy nemyslitelne ... ?
A samozrejme veľké + je aj celodenný víkendový a večerný v prac. dňcoh interval 15 min. čo bude znamenať zlepšenie na každej radiále večer a zvlášť oveľa lepšie cestovanie z centra, keď doteraz bola na Ružinovskú a Račiansku iba 11/14 - čiže 20 min int. a teraz bude 7.5 ?
Detto víkendy ráno keď na Vajnorskej aj Ružinovskej bol 10 min. int. lebo 4 a 9 premávali až po 8. hod a teraz bude 7.5 ? (zlepšenie dopravy na Miletičku a do kostolov ?)
Reakcia na: Author #179181:
Otázka je, prečo nechodia všetky poradia L6 od cca 13tej až do konca (ideálne zo šafka po 18tej ako chodila 133 kedysi). či by nevyšli vozokm, alebo bola snaha natesnať všetky služby do 4 hod kvôli prestávke. Lebo ak by to bol ten druhý dôvod, tak síce nie veľmi šťastne ale tak bola robená napr. prázdninová 94 tiež iba v špičke a poobede tam boli striedači... aj tu by nemohli byť striedači na celé kolo L6?

Ale chválim pozitívne prvky ako začiatky L6 na šafku (a nie Jesenského ako L12), aj tie dojazdy celkom slušne posilnia kapacitu a snáď budú brať ľudí aj na výjazdoch? ?
Reakcia na: Valec #179179:
Nie nasilu, ale v snahe poskytnut spojenie Saf>Jesenskeho v co najdlhsej moznej miere. Ok, pokojne sa mohol dat 8min na 3hodiny, avsak pri takomto posune parnych spickovych poradi vznika priame spojenie takmer 5hodin..

A co sa tyka intervalu do Karlovky v odpoludnajsej spicke (AAA prispevok), povodne bolo 5 spojov v priebehu 12min, teda priemerny interval 2,4min, kym teraz bude v case premavky 6ky v 8min intervale nasledny interval 2min, teda narast poctu spojov z 25 na 30 za hodinu..
Reakcia na: Valec #179179:
Presne. Zas DPB klame. Sľubuje 8 min. všade a na 6 je polku špičky 16 min. interval.
Reakcia na: 810zssk #179174:
Ale CP L6 mi príde ako vytvorený nasilu, len aby tam aspoň pár spojov jazdilo (najmä poobede).
Reakcia na: 810zssk #179177:
Spravne tipujes, pri tychto CP sa myslelo aj na dojazdy z vychodnych radial a teda obehy trnavkovych vozidiel su postavene tak, aby z Race bol 23:16 az cez centrum, z Ruzinova vyslo az 23:45 cez centrum a zo Zatisia o 23:26, sicez cez Vazku, ale s moznym prestupom na 9ku smer centrum..
A teraz pozeram tie posledne spoje na L9, co som predtym prehliadol.. tak tie su dost dobre.. tipujem dojazdy do Juraka..
Ocenujem ze na L3 je posledny odchod 23:16, aspon jedna vychodna radiala ma dobru prevadzku. Tych 50 minut je uz relativne akceptovatelnych (i ked posunutie odchodu na 23:30 by to este zlepsilo). No a Dubravka ma samozrejme dobru vecernu prevadzku kvoli dojazdom.
Reakcia na: luky133 #179172:
Pri trolejbusoch neklesa pocet liniek 🙂
Radost pozerat tie CP. Vdaka vsetkym co sa o to pricinili ? ? ?
Reakcia na: luky133 #179172:
ak to spravia ako z elinami tak zmenu ohlasia 30 marca s platnostou od 1.aprila ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.