Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #179125:
ako bol uz spominane, je to o definovani operacnych programov. vieden financuje cez eurfondy kde co, a dokonca aj lodnyn 🙂

praha dostala na vystavbu metra 6 miliard .. teda viac ako bude stat cela petrzalska radiala ..

ked moze dostat z eurofondov motor car bratislava aka distributor mercedesov niekolko milionov euro na zlepsenie konkurencneho prostredia... tak ver tomu, ze bratislava nema problem dostat 450 milionov na nepotrebny projekt fililka ako aj 250 milionov na elektricku..

keby sme mali OP ekologicka doprava, tak aj na trolejbusy a ich obnovu su peniaze .. a aj na elektricky
Reakcia na: VLK #179116:
nie neodporujem, lebo v tomto obdobi mohla bratislava vycerpat aj 250 milionov na elektrickovu radialu, ale problem je, ze do 2015 sa to nestihne cele postavit.. preto sa dal aspon usek po bosakovu za 78 mio euro s tym, ze keby sa to realne tendrovalo, tak cena by bola mozno okolo 50-60 milionov euro ..
Reakcia na: luky133 #179125:
Komplikaciu nevidim. Komplikaciou je idiotizmus Slovakov, nie tato tabulka (apropo, doteraz bola Praha bohatsia a cerpala na VHD viac ako my).
ale dnes by mal byť Ftáčnik v Bruseli na vybavenie eliny do petržalky!!!! ?
http://spravy.pravda.sk/bratislava-predbehla-prahu-je-piatym-najbohatsim-regionom-unie-psj-/sk_ekonomika.asp?c=A120313_125743_sk_ekonomika_p01

Takže tu máme možno "menšiu" komplikáciu ku snahám aby v ďalšom období mal Bratislavský kraj viac prostriedkov a možností na eurofondy... ?
Som zvedavý ako bude do Karlovky a Dúbravky označovaná NAD. Logické by bolo sa rozlúčiť s X1 aj X12. ? Čo je vhodnejšie - X4 alebo X5? Lebo takéto označenie by teoreticky mohlo byť aj na opačných častiach trasy týchto liniek..
Reakcia na: 810zssk #179100:
"Bratislavský dopravca zároveň zrealizoval prieskum dostupnosti kúpy cestovných lístkov prostredníctvom automatov v okolí predajne"...

Lenže DPB v prieskume akosi zabudol na to, že PCL a nie všetky druhy lístkov (2 a 4-cestné) sa nedajú kúpiť v automatoch.
Chcem sa spýtať, mala okolo roku 1999 nejaká Škoda 14Tr čiastočne modrý náter?
Reakcia na: VLK #179117:
Bavíme sa o výkonovom výstupe alebo o hlásiči?
Reakcia na: Valec #179119:
Z financii mesta napr. planovany zbytocny nakup oznacovacov p94ovych kariet. O co sa stavime ze budu od EMTrestu?
Reakcia na: 810zssk #179118:
Vymenuj ich - aj tie ktoré sa realizujú, aj tie ktoré sa už od tej firmy kúpili.
Reakcia na: aquila #179114:
Tu je predovsetkym nutne upozornit, ze Bratislava (na pokraji krachu) realizuje absolutne zbytocne projekty, ktore pre spustenie BID nie su nevyhnuntne, namiesto riesenia spustenia BID. Ano, ide to z eurofondov, ale mesto ma spoluucast.

A samozrejme je len nahoda ze tieto nezmysly kupuju od firmy ktora sidli na tom istom poschodi ako BID.
Reakcia na: S499.1023 #179115:
neriešim čo a ako - len konštatujem trend, akým sa to vyvíja... a s tým ryžovaním - keď bol hlásič samostatné zariadenie, tiež sa na tom zarábalo (viď. spomínané BUSE a prečo nie je v nových vozidlách)...
Reakcia na: aquila #179114:
neodporuješ si? takže nie je žiaden limit, ale je to limitované voľnými prostriedkami v rámci OP?
Reakcia na: VLK #179082:
Ja ti poviem prečo - lebo na tom möžu viac vyryžovať a celosvetový trend je k šitovitosti všetkého.
Reakcia na: VLK #179097:
nastuduj si nieco o cerpani eurofondov, EU nam na elektricku nedala _ziadny_ limit. ten limit na projekt si dava len zadavatel projektu a je odvysle len od ohto, kolko je volnych prostriedkov v danom operacnom programe.

tam je dalsi kretenizmus bratislavy, kde az na konci obdobia 2007-2013 sa zacnu o cepranie z operacneho programu integrovana doprava...

dalsi problem je, ze preco je stavebnik skorumpovana firma metro a.s. ? mesto bratislava ma vyhlasit klasicky tender a nie ako pri stadione robit priame zadanie a zase na tom mesto vykrvaca.

normalne dufam, ze to ti neschopaci radsej nestihnu a prepadnu peniaze, ako by sme mali stavat tento neskutocny paskvil.

spolu s filialkov su to doslova predrbane peniaze, ktore budu vyrazne komplikovat dopravu.
Reakcia na: Mike #179096:
uz vyse roka sa riesi petrzalka radia s cielom financovnia cez eurofondy, takze naco sa vyhovaraju ? ludia co to predkladali su neschopne hovada, najma ak mali dokumentaciu aj povodnu...

navyse len to znaci o ich malosti a hluposti, ze nedokazu predlozit navrh na zmenu. ked je mozne z nicoho nic na zaklade podkladu od ministerstva dopravy zmenit rekonstrkuciu na novostavbu, aj s navysenim pilierov a rozsirenim lavok na oboch stranach, tak navrat k povodnemu projektu s mimourovnonym riesenim bosakovej len ukazuje na priam demenciu tych ludi ..

opakujem, na magoriate a aj na DPB je banda neschopnych ludi, ktory nie su schopni nicoho. 90% z nich ani do prace nechodi MHD, takze im to je aj tak jedno.
Reakcia na: kecho #179111:
Lebo priklad?

david1: tak inak - trepem sa pomalou MHD, je v nej teplo/nedychatelne/zima/smrad, casto krat je preplnena, ponahlam sa do prace, ako na potvoru prsi a fuka ako keby bol sudny den, vodic jazdi so mnou ako s dobytkom, revizor je prijemny ako noz do chrbta a zrazu do toho sa mam srat cez mesto peso aby som prestupil na iny spoj. Na dalsi den si radsej rovno zoberem taxik ci auto a vykaslem sa na taku uroven. A ak chceme prestupny system, tak treba PRESTUPNY a ne ze budem 10% casu sa presuvat len medzi zastavkami. (a to nehovorim ked ti ujde spoj lebo si presiel na druhu zastavku z inej, kedze ziadna normalna nadvaznost u nas neexistuje v celej sieti).

valec: nie je to jedno, kedze pri presune mas riziko, ze ti ujde druhy spoj a budes opat cakat ako blazon 🙂
Reakcia na: MatejBA #179105:
prečo ideš 95 a nepôjdeš radšej cez/pod Nový most buď na 4 alebo 5/9 cez tunel? keďže prestup z busu z/na 4ku pod mostom je vďaka geniálne nastaveným semaforom nafigu, tak by som radšej využil trasu cez tunel...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.