Na 208 by som si v tom pripade predstavoval tolko klbov ako teraz a 1-2 sola naviac. A si si isty, ze sme chceli stavat taku trat, ktora nahradi nejaku autobusovu linku!?
A potom ako si predstavuješ klbáky na L208? Pokiaľ nie je dostatok trolejbusov na manipuláciu s trasami liniek, tak rovno na takéto nápady môžeme zabudnúť. Totiž sme si postavili trať na ktorú nemáme trolejbusy a nejakú autobusovú linku nemôžeme nahrádzať. Som názoru, že ak sme chceli nejakú linku nahradiť na trolejbusom, tak sa malo stavať niečo z týchto variánt :
a) Trnávka - Avion (- Letisko) = náhrada 63, časti 61 - presmerovanie kapacity na t-bus
b) Pražská - Brnianska - Patrónka + zobojsmernenie Patrónky + manipulačná trať Hroboňova - náhrada 63
Ešte pripojím návrh na linkové vedenie trolejbusov, ktorý by riešil hlavne kapacitnú vyťaženosť 208.
201 (62min, 18m, 6/8/8//12, max.13p) : bez zmeny trasy
202 (50min, 18m, 6/8/8//12, max.12p) : bez zmeny trasy
203 (28min, 12m, 10/15/12//15, max.5p) : Koliba, Karpatská, Hodžovo nám., Šulekova a späť
204 (52min, 18m, 8/10/10//12, max.9p) : Trnávka, Trnavské mýto, Predstaničné nám., Stromová, Nemocnica Kramáre, Vojenská nemocnica a späť
205 (24min, 12m, 8/10/10//12, max.5p) : Zimný štadión, Záhradnícka, Svätoplukova, AS, Rajská a späť
207 (49/64min, 12m, 5/7-8/6//7-8, max.15p) : Ružová dolina, Prievozská, Svätoplukova, Záhradnícka, Hodžovo nám., Búdkova, každý druhý spoj pokračuje cez Lovinského a Valašskú k Vojenskej nemocnici
- alternatívne môže L207 namiesto Vojenskej nemocnice premávať k NÚSCH alebo NOÚ
208 (64/66min, 12m, cez víkend 18m, 4/6/6//12,max.20p) : Cintorín Ružinov, Mierová, AS, Ul.29.augusta, Hodžovo nám., Stromová, NÚSCH/NOÚ a späť
209 (23min, 12m, 12/16/16//24,max.3p) : Hlavná stanica, Trnavské mýto, Ružová dolina a späť, neskôr môže byť linka odklonená po novej trati v r.2012 na Hroboňovu, interval je prispôsobený prekladu s odchodmi linky 201
210 (20min, 12m, 10/15/12//20,max.4p) : bez zmeny trasy, interval prispôsobený prekladu s L21
spolu by nárok na výpravu bol : klbáky 34/30/30//27, sólo 52/38/41//23, spolu 86/68/71//50
dnes sú nároky : klbáky 36/33/33//18 (ak rátame ako kĺbovú L208 a L212 ako sólo), sólo 48/42/44//32, spolu 84/75/77//50
to neviem, ale pripadá mi to tak ako keby si zoznam išiel odsabotovať vlastný web...
Na starom webe hneď na úvodnej strane po načítaní bolo bez nutnosti scrollovania možné vidieť všetky nové info. Dnes vidím akurát tak Zriadenie L7, Posilnenie 210 a Neobsluhovanie Grbu a Bukovčana. Pričom na uzavretie tram trate na HlSt (čo si myslím je dôležitejšia správa ako posilnenie 210, keďže ten, kto ide 210nou si ju pozrie v cp) už treba scrollovať nižšie, lebo je to správa číslo 4. Nehovoriac o tom, že správa o tom, že ZV Many sa vracajú na miesto činu je úplne naspodu a zbadal som ju iba náhodou...
Aha a taká pikoška, čo som zaregistroval. Minule niekto hľadal akou linkou sa dostane do oblasti xy a nevedel nájsť mapu. Keď som povedal, že je v odkaze "Cestovanie", tak kukal ako puk...
Hmhm, k tomu ti poviem len jedno. projekt je jedna vec, realita bude druha. Zamer trate totiz bol uplne na zaciatku prezentovany tak ako som pisal, a ak bol v projekte iny, je to mozno, ako pises, z dovodu cerpania financii
wow, prave som zistila, ze cestovne poriadky dpb su aj na www.cp.sk a v super formate, na ktory som zvyknuta, nerobili tam zatial ziadne sialene zmeny a dufam, ze ani nebudu. tak asi kaslem na cely tento novy imidz neprehladny a odteraz sa presuvam na cp.sk .. bye bye..
Jak drahy ucel? Ved na tento ucel bola stavana! Znizenie jalovych kilometrov pri vyjazdoch a dojazdoch, neviem ci niekde dokonca uz pred zahajenim stavby nebola tato trat oznacena privlastkom ' manipulacna'. Btw. Ano pv=p.Velkeho
No tak 41+210 urcite nebude, keby sa mala 210 predlzovat, tak skor na druhom konci na rajsku ako nahrada za 13. 206 sa tiez urcite nebude brat z kramarov, obsluha nusch sa nezrusi a nie je pravda ze vozi len vzduch, to zdaleka nie. Najrealnejsia a dufam aj konecna bude verzia, ktora tu uz odznela, t.j.208 na pv, prip.84 na hlst. To je podla mna dobry napad na posilnenie tras s velkym dopytom.
By som chcel vedieť, že na akú linku by tých ľudí čo s 206 alebo 210 presunuli, keby jednu alebo druhú linku odklonili na Hroboňovu. Veľmi som zvedavý. A ešte viac zvedavý som, že či by tak ochotne presúvali tie linky na Hroboňovu, aj keby s nimi oni cestovali na Hl.st. alebo Kramáre. Pre mňa za mňa, ak máte recept ako vykompenzovať odklon 210 alebo 206, tak nech sa páči. Ak máte niekde po ruke kĺbové trolejbusy alebo sóla na posilnenie linky 212, či nejakú posilu linky 201.
By si sa divil, v DPB je vsetko problem ,aj otocku spravit. A dalsia vec uberat linku z HS mi pride dost velky hardcore, to skor nech uz ide ta 206 po novej trati. Kramare zase az tak neutrpia presmerovanim 206 pri tej frekvencii co dnes ma.
V suvislosti so zatrolejovanim Hrobonky ma napadlo, ci by nebolo dobre predlzit 210 cez Hrobonku na Budkovu miesto 41? Tym sa dala linka 41 zrusit s tym, ze na Drotarsku by mohli prezmenu potiahnut 147. Na Budkovej by trebalo ale spravit otocku aj z druhej strany, co by nemal byt problem.
Aká sabotáž? Žeby majiteľ imhd.sk poškodil vlastnú stránku aby zakladal novú?!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
44