Reakcia na: Martin Fundárek #17424:
Doteraz si mal zakladnu verziu za 1350, ktora platila vzdy a zlacnenu za 1050, ktora platila vzdy okrem casu, ked sa meni pracovny den na nepracovny a naopak (vacsinou teda neplatila od piatku 12.00 do soboty 10.00 a od nedele 12.00 do pondelku 10.00.) Teraz je miesto toho len ta zakladna verzia za 1200.
(teda okrem ineho, ze ho aj pocitis v penazenke :DD). Ak je teda mozne vo vnutrostatnej preprave v EC vlaku pouzit aj vozen 1Tr. Lebo tusim ani nie - vzdy pindaju na stanici, ze len dva vozne je mozne pouzit na vnutrostatnu prepravu - tak dokonale to zase nepoznam.
Jasne, ze je to preklep, ale znie to tak krasne sebapopierajuco
J
Re #17427 Kami: to je ten problém pri elinách. Je veľa liniek a dlhé intervali. A každý človek čaká na tú svoju linku. V Karlovke ide elina každé 3min. ale ľudia čakajú na tú svoju
Trasa A: navrhovaná do Petržalky a v meste okruh Dostojevkého, Karadžčova, Legionárska, Rač. mýto, Šancova, Štefánikova Hurbanovo, SNP, Štúrova, S. most. Boli by A1 a A2 a každá by šla iným smerom. Čiže by sa striedali. Najprv A1 na Dostojevského, potom A2 na Štúrovu, atď. Možno to dať nie na Legionársku, ale na Trnavské a odtiaľ na Račko a potom ako pri prvom návrhu však na Trnavskom m. by bol malý oblúk. Od S. mosta po S. most pod zemou.
Trasa B: dnešná linka 5 Od Hurbanovho nám. za Račko pod zemou.
Trasa C: dnešná 2 od Zlatých po Trnavského m. by išla normálne potom Krížna, Vazovova, Obchodná, Tunel, N. most, Jesenského Kamenné, Americké nám. Trnavské m. Pred Trnavským pod zem vyšla by pred hurbanoým n. a za tunelom znovu pod zem a vyšla by za Trnavkým m. Môžeš potiahnuť na letisko okolo Avionu.
Trasa
Prestupné body medzi Trasami A, B, C, D. Trnavské mýto, Račianské nám., Kamenné nám., Hurbanovo nám.
Výhľadovo trasa E. Od Polianok po Brnianskej, Pražskej (tu pod zem) Šancovej, Račko, Trnavské mýto, Trnavská, Rožňavská.
Pramálo nevyužívaná trať na Halavnú stanicu zrušiť, náhrada Trasa A so stanicou na Predstaničnom.