Reakcia na: Papyr #17397:
No, vyrobím redundantný príspevok ako pokračovanie: Okrem toho mi je milší veľkopriestorák s klimtizáciou ako oddielový vagón bez nej, ako majú ČD (Tie, ktoré sú oddielové a klimatizované, nie sú reko ale nové z SGP a stáli asi tak desaťkrát viac ako naše rekonštrukcie). Aj smrad do toho nefajčiarskeho oddielu preniká podstatne menej, keď je inteligentne navrhnutá klimatizácia, ako keď to fyzicky oddelíš dverami a dym bude tak či tak prenikať ventiláciou.Ako podstatne väčšiu vadu vidím to, že tú prvú sériu, čo jazdí na Tatrane a Kriváni, navrhoval úplný kretén, takže je drobnými detailmi úplne znehodnotená a nespôsobilá pre ľudské cestovanie - imbecilné autobusové usporiadanie sedačiek, nezdvíhateľné stredné opierky atď. Stokrát radšej zoberiem Bmee než tento paskvil. A pritom na Strele je vidieť, že s pár drobnými úpravami sa z toho dá spraviť vynikajúci vagón.
I.
J
Re #17427 Kami: to je ten problém pri elinách. Je veľa liniek a dlhé intervali. A každý človek čaká na tú svoju linku. V Karlovke ide elina každé 3min. ale ľudia čakajú na tú svoju
Trasa A: navrhovaná do Petržalky a v meste okruh Dostojevkého, Karadžčova, Legionárska, Rač. mýto, Šancova, Štefánikova Hurbanovo, SNP, Štúrova, S. most. Boli by A1 a A2 a každá by šla iným smerom. Čiže by sa striedali. Najprv A1 na Dostojevského, potom A2 na Štúrovu, atď. Možno to dať nie na Legionársku, ale na Trnavské a odtiaľ na Račko a potom ako pri prvom návrhu však na Trnavskom m. by bol malý oblúk. Od S. mosta po S. most pod zemou.
Trasa B: dnešná linka 5 Od Hurbanovho nám. za Račko pod zemou.
Trasa C: dnešná 2 od Zlatých po Trnavského m. by išla normálne potom Krížna, Vazovova, Obchodná, Tunel, N. most, Jesenského Kamenné, Americké nám. Trnavské m. Pred Trnavským pod zem vyšla by pred hurbanoým n. a za tunelom znovu pod zem a vyšla by za Trnavkým m. Môžeš potiahnuť na letisko okolo Avionu.
Trasa
Prestupné body medzi Trasami A, B, C, D. Trnavské mýto, Račianské nám., Kamenné nám., Hurbanovo nám.
Výhľadovo trasa E. Od Polianok po Brnianskej, Pražskej (tu pod zem) Šancovej, Račko, Trnavské mýto, Trnavská, Rožňavská.
Pramálo nevyužívaná trať na Halavnú stanicu zrušiť, náhrada Trasa A so stanicou na Predstaničnom.