Vyzera to tak, tych 870 co teraz platim kazde 3 mesiace na elektricenku si budem dakde ukladat a kupim si lepsi bike + vystroj... Len dufam ze mi ho potom neslohnu. A ak sa tie dotacie naozaj zrusia, tak najskor ako budem moct letim do nejakeho normalneho statu (CR).
Turbo
Aby som ta doplnil. Vymyslel to dajaky blb, co prdi v kancelarii do kozeneho kresla a vozi sa autom. Chapes? Udajne existuje aj nejaka smernica EU (o ktorej nic neviem), ktore predpisuje vyklopne vetraky. Podla mna je to blbost, staci si pozriet najnovsie 15 TrM. Ja osobne by som vsade daval alebo klimatizaciu, ale posuvne okna, velke aspon 2/3 z celkoveho okna - ako "Vietnamske" Karosy B 732. Alebo lubovolny autobus v Budapesti. A aj CKD vyrabali vacsie okna. Napr. K5AR, alebo aj T6C5 ich maju. Je to vlastne to iste ako u nasich starych kachnach, alebo T6A5 prvej generacie, iba s tym rozdielom, ze posuvne okno nie je iba vo vrchnej casti, ale aj v spodnej. To by som tiez privytal, najma na starych zrychlovacovych kachnach. Iba nedavno som zazil nasledovnu scenku. Sedel som za lavym piesocnikom. V zastavke Vazovova dosiel k vodicovi jeden dedko a povedal mu, ze naco kuri, ze vo voze je dost teplo. Keby nebol vystupil, tak by som mu povedal, ze vodic urcite nekuri, ze to akurat preraza odpadove teplo od odporniku. Pri vystupovani som isiel k 2. dveram a prilozil ruku k bocnici. Okrem toho ze bola vrela z nej prudil naozaj mierne aj horuci vzduch. Ale po vystupeni som zistil, ze paka bola vytiahnuta. Takze jasna mechanicka zavada, resp. nedokonalost...