No reklamu kludnu mozu dat na druhu stranu, alebo aj na zadnu stranu. Takto ked na zastavke zastanu naraz za sebou dva busy, tak o ten druhy si mozes vobec nevsimnut, lebo stoji az reklamou a uvidis uz len ked odchadza - to sa stalo mne napr. na ASMN.
keď OeBB odpise, rad info posuniem dalej...zatial sa tak nestalo...
aaa spoje mam už zistené, idú mi Postbusy (nastastie).... Podla OeBB Postbus prepoctu cien su to však na naše pomery pekné pálky, keď nebudem mať možnosť zlavy...co uz...
Konečne som videl, že to netrápi iba mňa: Na zastávke L78 Solivarská cez reklamu na prístrešku JCDecaux prelepený papier: "Tu má byť čisté sklo, aby sme videli prichádzať autobus" a nejaký text, ktorý som z autobusu nevidel/nestihol prečítať. Bohužiaľ širšia diskusia o tomto probléme sa nedeje, ale aspoň niečo. Len takých zastávok sú desiatky.
"prípadne keď si idem kupovať lístok na vlak spiatočný zo SR, či sa dajú do toho nejako zahrnúť aj tieto Postbusy. Neviem že či to má vôbec v skutočnosti s OeBB niečo spoločné."
Odporúčam ti napísať alebo zavolať do Kontaktného centra Železničnej spoločnosti Slovensko, ale mám obavu, že pre teba nebudú mať dobré správy.
Dá sa napísať aj do OeBB a aj do Postbusu. Potom sem (alebo mne e-mailom) daj prípadne vedieť, čo si sa dozvedel. ?
Postbus, myslím, že patrí pod OeBB alebo majú niečo spoločné, ale to ešte pre teba nemusí nič znamenať. Ale nie všade jazdí Postbus - majú aj viacero súkromných autobusových dopravcov.
rozhodne to bol pre mňa nejpodstatnejší riadok, ale otázne je aj podľa trenčianskych znalcov či naozaj aj zasiahol do premávky, pretože si ho pamätajú už len ako zdroj ND. Nemá niekto k tomu nejakú info - napr. zoznam predaných vozov a prípadne ich ďalšie špz?
Existujú aj výnimky. Z Hainburgu premáva aj v nedeľu spoj linky č. 391 o 15:45 h cez Eckartsau, Orth an der Donau a iné obce do Grossenzersdorfu, kde sa dá prestúpiť na linku MHD 26A do Viedne. (V opačnom smere do Hainburgu prichádza ešte o 14:20 h.)
A zrejme aspoň v niektorých turisticky atraktívnych oblastiach je to bežné, lebo v nedeľu napr. z Neusiedl am See do Podersdorfu a ďalej premáva na linke č. 871 dokonca v pravidelnom intervale 6 spojov.
Dúfam, že z tohto si z Rakúska naši nezoberú príklad. Mať mnohé obce v nedeľu a cez sviatky úplne bez obsluhy (niektoré aj v sobotu) k atraktivite verejnej dopravy určite neprispieva... Výhodu majú tie obce, kde jazdia vlaky.
PS: Z Viedne do jej bezprostredného okolia (napr. mestá Schwechat - linka 171; Klosterneuburg - linka 239) premávajú prímestské autobusy často a v pravidelných intervaloch aj v nedeľu.
a furt tie isté skur*ené drísty ako zdražovať a ako šetriť a škrtať, aj keď šetriť je kde. Ale nikde nepadne slovo o tom, že sa urobí maximum pre to, aby sa našli peniaze na využívané a potrebné linky ?
Už z prvej vety v článku mi je na zvracanie.
Inak vidim divny karierny rast - televizny bossovia byvaju po zosadeni vrhnuti do uplne inych vod kde pi** vedia. Cize dalsi po Belfim (ci ako sa to sklonuje) bude MIKA alebo Tapakova alebo ujo Gucik alebo Borovsky ci ta nova z RTVS Zemkova ? ?
Uz sa to tu urcite riesilo ale X stran dozadu sa mi nechce scrollovat, koli comu sa teda rozpajaju supravy T3? Malo nahradnych dielov? alebo kratenie vykonov?
Začínajú prázdniny a hneď prvé obmedzenie pre električky (obmedzenie rýchlosti na 15km/hod na Botanickej ulici z dôvodu podkopávania trate kvôli vybudovaniu kanalizačného križovania 2x DN 2000. BVS si prenajíma jeho majetok počas stavby za 35,- € a DPB ako požiadavku dal, že nemôže dôjsť k zastaveniu električkovej dopravy počas dňa, výraznému obmedzeniu autobusovej a trolejbusovej dopravy a ani znemožnenie odbočeniu na Devínsku cestu... ?
"Ak skutocne zavedu, ze trebars obedne IC budu stat menej ako ranne, vecerne" - Tak este raz, to uz ZAVIEDLI (v istej podobe), akurat maju len dve urovne. Ten system by chcelo cely prekopat a prejst na normalny yield management s niekolkymi urovnami cien v zavislosti od rozlicnych faktorov: cas kupy, sposob kupy (pokladna, internet), naplnenost vlaku, den cesty, cas cesty, atd. To je bohuzial zrejme nad ramec schopnosti ZSSK.
Co sa marketingu tyka, skoda reci, jedine co dokazu je dat dokopy cudnu grafiku, starozitne fonty a slogan "Lepsie ist vlakom" (bez vysvetlenia preco). Aj ked je pravda, ze spravili urcity posun od ich zasleho sloganu "Zavidite volnost vtakom? Nemusite, podte vlakom!", takze snad sa raz dopracujeme niekde na uroven okoliteho sveta ?
Mozno by si si mal precitat poriadne tu tabulku.Hlavne posledny riadok "Iné údaje" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A