Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #168649:


Je to v tom oficiálnom dokumente o zmenách...Regio zľava platná len pre Os, Zr, Rex. Nechce sa mi tu už hľadať ten link...
Reakcia na: Ivan3 #168727:

Likvadácia električkových tratí v BA - Neviedel by som to až tak drasticky.
Je síce pravda, že vozový park "tramvají" sa neobnovuje ale to preto, lebo DPB a mesto nemá proste za čo obnovovať pre vysoké dlhy.Výhľadovo, reálne to tak vidím za 10-20 rokov, má prísť práve k rozširovaniu siete. A musím podotknúť, električky síce v Bratislave sú staré ale relatívne dobre udržiavané ale na viacerých miestach došlo ku kompletnej obnove tratí čo by bola kravina.
Teoreticky dajme tomu, že by sa rozhodlo trate zrušiť - bolo by treba cca aspoň 200 - 300 kĺbových autobusov na ktoré rovnoko nie sú peniaze. O výstavbe metra ani reči. A ten tunel čo sa vo velkom plánuje stavať, určite električkovú sieť nenahradí. Porieši akúrát tak reláciu Petržalka Dvory - Mlynské Nivy - Rača. Rušenie El.trakcie -proste nezmysel.
to čo vravíš, skorej sa deje vo Viedni kde sa postupne nahrádzajú elektríčkové trate Metrom v kombinácií s autobusmi. Ale aj Viedeň určite nezlikviduje celú sieť.
Čo sa týka Košíc myslím, že by to bola tiež blbosť. Neviem v akom stave sú tam ich trate ale tiež si to nemôžu len tak dovoliť. Navyše tam je "norrmálny" rozchod tak nič nebráni vybudovaniu systemu Tram-Train. A že by nefungoval?? - V Nemecku úspešne funguje napr. v Chemitz alebo Karlsruhe.
Reakcia na: Ivan3 #168727:
Pokiaľ ja viem, tak v Košiciach sa počíta s výstavbou električkovej trate na Sídlisko Ťahanovce a s projektom tram-train. DPMK obnovil VP električiek v poslednom čase prestavbami 8 KT8 na KT8D5.RN2 a jediným sólom Vario LF.S.
Reakcia na: Martin Fundárek #168724:
Celá ta akcie tramtrain byla od počátku hovadina. už ta totiž by omezovala výrazně kapacitu tratě pro hustý provoz tramvají. Nejrychlejší a nejlevnější řešení bylo postavit normální TT a bylo by. Takto to spíš vypadá, že nakonec padnou TT i na levém břehu Dunaje. Možná je to cesta k přerozchodování či nahrazení TT sítě autobusy. No krok za krokem se blíží zřejmě likvidace tramvají v Bratislavě. Proto se taky nemodernizuje vozový park, neb se s TT sítí již nepočítá. Podobné je to v Košicích.
Reakcia na: no.ev.di. #168713:
Jsou dál od centra.
Reakcia na: Martin Fundárek #168724:
v tom prípade je treba takémuto sprostému projektu s 1435mm cez stred Petržalky vystaviť STOP-ku! ? čiže to čo vo februári v Alfe spomínali, že musia stihnúť nejaký termín, tak ho nestihli aby mohli stavať ešte v období do roku 2014.
A teraz trocha nového oleja do plameňov diskusie:
Materiály na rokovanie o NS MHD do zastupiteľstva:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/Msz_11_06_30/Bod_14/
Z pôvodných Ftáčnikových plánov nezostalo takmer nič, a čo zostalo (duálna trať Bosákova-Hlavná stanica), bola práve najväčšia hovadina.
Trať na Bosákovu sa bude stavať až z prostriedkov ďalšieho plánovacieho obdobia (2014-2020). Údajne sa vraj má začať už v roku 2013 a má sa použiť "premostenie financovania" (financovanie prác roku 2013 z prostriedkov roku 2014 - neviem, nakoľko je to reálne a nakoľko výmysel).
Trať od Bosákovej po Janíkov dvor sa má stavať iba na 1435 mm (čiže sa po pol roku vraciame k jednému z variantov TEN-T). Tým sa stráca základná výhoda električky do Petržalky - možnosť viesť priame spoje na jednotlivé radiály. Petržalčania budú môcť do dostavania tunela TEN-T (čiže asi tak do roku 2050) cestovať iba na hlavnú stanicu.
Na trati Janíkov dvor-Bosákova A NA VYBRANÝCH TRATIACH V MESTE !!! majú premávať iba tram-trainy. Ktoré sú to tie vybrané trate, sa nepíše, každopádne to smeruje k likvidácii električiek v BA. Zároveň to znamená, že po zrušení konečnej Bosákova (plánované pri výstavbe spojky na TEN-T) nebudú môcť električky vôbec na pravý breh Dunaja, pretože sa nebudú mať kde otočiť. Ledaže by sa zakúpili obojsmerné (kto by to ale zaplatil, a kto na ministerstve dal pečiatku, všakáno).
Reakcia na: Solider #168627:
"To auto si odniekadiaľ vyserie, alebo ako ho nadobudne?"
To auto majú mnohí mimobratislavčania v garáži, pretože ho potrebujú, aby sa niekam dostali cez víkend, aby sa mohli odviezť k lekárovi, či aby si odviezli týždenný či dvojtýždenný nákup z najbližšieho *marketu. Do práce v BA zatiaľ jazdia vlakom, pretože je to lacnejšie a rýchlejšie. Takže si nič nepotrebujú vysrať, vysrať sa môžu na VHD.
Reakcia na: Ike #168721:
ja mám na mysli to pokračovanie...
Reakcia na: no.ev.di. #168700:
dunčo? s autom? s priateľkou? do Magyarska? Sci-fi alebo sen? ?

inak mýliš si dve cesty, jedno je "maďarské pokračovanie D2 v polprofile, druhé je cesta Rajka - Mosonmagyarovár
Reakcia na: SORBN12 #168717:
Jeho písomný prejav je na takej úrovni že ani divá sviňa nevie o čom vlastne hovorí. Pochopil som akurát že zjavne žije v nejakej ilúzií že súkromným dopravcom nie sú z verejných peňazí preplácané straty z výkonov na MHD a prímestskej doprave. Čo je samozrejme kravina na entú.
Reakcia na: SORBN12 #168717:
Kto o čom hovorí, inovacebus? Ten hovorí to, že mesto by malo predať svoj majetok, aby si ho následne prenajímalo. Fasa nápad, však takých (poväčšine tunelov) sme tu už mali.
Reakcia na: Peon #168716:
tak zatiaľ to je iba pokračovanie diaľnice, keďže sa Maďarská strana akosi nemá k vybudovaniu chýbajúceho úseku od logistického parku pri Hegyeshalome po hranicu. Najhoršie na tej ceste sú kamióny a nie je nič príjemné po ceste míňať aj 30-40 kamiónov, hlavne nie keď ideš neskoro večer.
Reakcia na: S499.1023 #168707:
Hlavne ze ty vies aj kazdeho skritizovať. Ach jo ale nikto sa asi nezamysla o com hovori..
Reakcia na: 810zssk #168671:
Dávnejšie tu bola podobná debata. Niekto tu navrhol sci-fi, aby DPB prebral Wiener Linien. ? Niekto ińý tu dotyčnému vytkol, že to potom vedenie (a možno aj väčšina administratívy podľa mňa) by boli Rakúšania - ak si dobre pamätám. ? ? Nechce sa mi to hľadať.

Re #168700 no.ev.di.: Ale veď to pri Rajke nie je diaľnica - oprotiidúce autá tam idú oproti tebe predsa. ? (nie si chránený bariérou).
Reakcia na: Hug0 #168705:
Predsa Dušan Barczi & Country Dixi Club - Beusácka ?
Reakcia na: S499.1023 #168701:
Ja by som to tipoval možno aj o 10-násobne viac. Najmä po zmene je to číslo vysoké (cca 3-5%), avšak v priebehu času sa to vráti spať na takmer rovnakú úroveň. Reálne si však mnohí prechod na IAD odôvodnia práve vysokou cenou VHD (voči PHM), pričom za prevádzku IAD nakoniec zaplatia niekoľko násobne viac (ale to si z nich už len málokto všimne).
Reakcia na: Ivan3 #168712:
prečo horšie lokality? Napr. sú Krasňany či Rača horšie oblasti ako napr. Dlhé diely, či koniec Petržalky? Mne sa napr. Rača veľmi páči a takisto aj Krasňany ako časť Rače.
Konečně se bude v Brtislavě platit za MHD stejně a skončí ta sprostá diskriminace lidí bydlící v horších lokalitách na okraji města.
Ten "prodej" státních bytů uživatelům je taky kapitola vytunelování státního majetku za bílého dne. Nemohl jsem věřit svým vlastním uším, když jsem slyšel, že 3+1 s lodžií v Košicích se prodával za 23 000 Sk. A ti, kteří neměli dekret na byt dostali naprdíno. Tu informaci mi museli 12x opakovat a to pomalu a zřetelně a nakonec jsem si vyžádal napsání té částky na papír, jestli tam náhodou nehaprovala někde nula.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.