Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #168627:
lenže najmä tí, ktorí denne dochádzajú z vačšej vzdialenosti, ako je napr. Galanta či Šaľa, presadnú do áut. Bude tam priplatok na R (teda nebude platiť 15 %-ná regiozlava) Skôr by som povedal, že v tých autách budú štyria, čiže benzin sa delí na štvrť. Trend, že v autách je len šofér, je najmä v prilahlých okresoch, čiže kratšia vzdialenosť.
nehovorím, že hned po 1.9. nastane obrovský kolaps, ale pekne postupne. Určite teda zvýšenie cestovného už aj u ZSSK nenapomáha doprave na výpadovkách. ? No áno, zase otázka IDS... ?
Reakcia na: S499.1023 #168634:
to by potom ale vlakom cestoval ozaj málokto... Podľa údajov v tomto linku : http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_usage_statistics_by_country keby to tak malo byť ako hovoríš, tak by ani tých 5,9% celkovo prepravených ľudí nepoužívalo vlak ale ledva 3-4% a lokálne trate na Slovensku by možno okrem Rajeckej a Makovskej lokálky (po Turzovku) pošli do čerta. Alebo nech si teda regionálne trate dotuje kraj, resp. nech si vyberie medzi vlakom a autobusom, nech teda tam premáva to na čo ten kraj má. A nejde iba o to, že "kto na to má nech cestuje vlakom", niekto napr. má aj na vlak, no radšej dá na auto, lebo hoc prejazdí viac, tak mu to za ten luxus stojí, že môže ísť kedy chce a kam chce. Navyše so službami a vozňami aké sú u nás to nie je nič moc, sa vôbec divím, že na lokálkach s tými 810 a ich reinkarnáciami dakto cestuje.
Reakcia na: AAA #168629:
A prečo teda treba takýto všestranne nevýhodný dopravný prostriedok, navyše principiálne pri preprave malých množstiev substrátui drahší oproti ceste zo systémových dovodov (vlastná dopravná cesta, rádovo vyšší stupeň zabezpečenia) vlastne propagovať, dotovať a lákať doňho ľudí?
Ja by som bol rád, keby sme sa už dostali k nemeckému "kto na to má, možecestovať vlakon, kto nie, musí cestovať autom a autobusom".

S vami šotoušmi je to ťažké. Na jedneje strane opľujete vlak, že je úplne na howno ale súčasne aj napíšete, že treba doňho dostať ľudí, najlepšie nejakými euro-štátno-socialistickými zásahmi a dotáciami.
Reakcia na: Santer #168624:
? ? ? ?
Reakcia na: AAA #168628:
Nemusím mať všetko aj za cenu straty, že?
Reakcia na: Joyki #168623:
? ? ?
Reakcia na: Solider #168627:
ešte funguješ na ICQ občas?
Reakcia na: Andy #168625:
Lenže pre každodennú dochádzku na kratšiu vzdialenosť má vlak pre cestujúceho tieto nevýhody:
1. Menšia ponuka spojov oproti SAD,
2. SAD stojí uprostred dediny, no na vlak treba ísť zväčša pomaly do pola,
A áno prevádzka vlaku je drahšia, lenže koncového užívateľa zaujíma cena, ktorú má zaplatiť. Áno po vytvorení IDS sa to dá všetko zmeniť a upraviť, ale IDS bude v roku 20??.
Reakcia na: S499.1023 #168622:
Tak ak chceš byť ako dopravca konkurencieschopný voči SAD, tak cestujúceho na krátku vzdialenosť môžeš v súčasnej situácií prilákať v podstate len cenou. Tie zápchy totiž nie sú zo všetkých smerov až také neznesiteľné, aby si ľudí donútil presadnúť do vlaku.
Reakcia na: Joyki #168623:
Veď aj prevádzka IAD išla hore, ceny pohonných hmôt sú na dosť vysokých úrovniach. Pochybujem, že niekto, kto nemá na prevádzku IAD, bude na ňu mať po miernom zdražení cien cestovného. To auto si odniekadiaľ vyserie, alebo ako ho nadobudne?
Reakcia na: Joyki #168623:
Kde v meste, kolóny budú na vstupoch do mesta. ? Ale stále si myslím, že bude dosť ľudí, ktorí si svoj čas cenia na viac, ako o pár percent zvýšené cestovné.
Reakcia na: AAA #168618:
Väčší komfort, náročnejšia infraštruktúra, drahšia prevádzka... 🙂
Reakcia na: Joyki #168623:

Nerád to vravím, ale máš úplnú pravdu. (nerád v zmysle, že sa blíži neodvratný kolaps)
Koniec primestskej dopravy. Autobusy SL konkrétne zo Senca ešte stále budú drahšie, než vlaky. Vlaky začínajú sa podobať cenovo k autobusom, ludia z GA a SA taktiež sa rozhodnú tak, že pojdu autom, Senčania taktiež, kedže to bude už dosť drahé. (navyše, REGIONAL 15 %na zlava nebude platiť v R, čiže priplatok pre GA a SA. kde stoja bystrické R, ktoré hojne využívajú). Čiže na tomto trati sa vlaky vyprázdnujú, silný odliv cestujúcich nadalej v autobusoch, (zákazníci ZSSK určite neprejdú do drahších autobusov),
PLUS drastické, a diskriminačné zdraženie MHD v BA.
čo nám ostáva? IAD! Nechcem si predstaviť ten katastrofálny stav, tie desatkilometrové kolony, kolaps v meste. ? Vivat IAD! ?
Reakcia na: AAA #168618:
A prečo nie?
Reakcia na: dopravak123 #168600:
Áno, veď začiatkom roka 2010 bola o tom v "Nastúpte prosím" reportáž. Podľa mňa by pomohla nejaká informačná kampaň (nielen v TV Bratislava), že taká infolinka existuje.

Ale ak už je, na rozdiel od minulosti, v prevádzke pravdepodobne iba cez pracovné dni od 7 do 15 h (viď #161135 a #161169 ), tak vo zvyšnom čase sú hovory presmerované na dispečing.

Začiatkom roka 2010 bola v prevádzke takto: #143649 . A pred niekoľkými rokmi zas takto: #83654
Reakcia na: Majo #168610:
No musim porusit slusnot, vodu kazem, ale idme vino pit - a ty si co za quoquota ?! Si tu stranku aspon otvor a vsetky dojazdy tam mas napisane ty dzebo!

A ake polopravdy?
Reakcia na: PetoMHD #168613:
Na 1 páre by mali ísť z NZ až do Kozároviec.
Reakcia na: S499.1023 #168601:
Prečo má byť vlak drahší ako bus?
Reakcia na: Maykl #168615:
Minimálne Vorteliscard na busoch neplatí. Pred cestou si ale odporúčam zistiť, že či ti vôbec ide nejaký bus z vlaku do tvojej destinácie. Busy totiž zväčša premávajú dosť nečasto aj to zväčša len v prac. dni do 18:00 a v sobotu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.