Ked uz isli hore ceny listok tak mohli konecne 15min. listok zmenit aspon na 20min. ked uz nie 30min. DPB vie co robi lebo dnes si 15min listok v spicke nikto nekupi... take typicke zidovske zmyslanie podniku. Da sa s tym este vobec nieco robit? Do augusta je kopa casu
Malá otázočka ohľadom hpremávky historických vozidiel. Prečo v tom Cp chýbajú dojazdové odchody z Námestia Ľudovíta Štúra po Vinohrad? Rok čo rok iši posledné dve historické električky z Rače do mesta a odtiaľ brali cestujúcich po Vinohrady. Teraz mám tomu rozumieť tak, že zo Štúra pôjdu na prázdno? Alebo ste tm iba zabudli dopísať, že 17:30v a 18:10v. Díky moc za odpoveď.
Dik za objasnenie Nebude to ale zas moc narast vozokm (aj ked sa zdrazuje, tak by mohla ist hore kvalita...)? Efektivnejsie by mi prislo tocenie na zastavke Devin
Mohli by pri tej prilezitosti zmenit "1. pasmo" na zonu 100 a "2. pasmo" na zonu 101 + uviest nejake prechodne opatrenie, ze do 31.7.2012 mozu cestujuci s PCL pre jedno pasmo vyuzivat PCL len v ekvivalentnej zone.
"Tiez si neviem predstavit, ze by mal DP zrazu 2 kategorie cestujucich - so starymi PCL a s novymi PCL."
Ale však DP takéto dve kategórie cestujúcich v minulosti už viac krát mal - keď sa zavádzal príplatok na nočák, keď sa z celosieťových PCL prechádzalo na pásmové. A nikdy s tým žiaden problém nebol, lebo staré PCL platili PODĽA PODMIENOK PLATNÝCH V ČASE ICH VYDANIA.
Z vlastných skúseností viem, že niekedy aj viac ako polovica ľudí, ktorí cestujú v L28 do mesta nastupujú v DNV, takže tá linka tam nejazdí pre srandu králikov. Samozrejme, keby jazdila 20-40 tak by ľudia cestovali inak, ale vo viacerých prípadoch je do niektorých častí mesta lepšie cestovať z DNV L28 ako 21 a to aj zo sídliska...
prečo by bola 40min diera? Veď som to myslel tak, že L28 by v sedle premávala 20min po celej trase, čo na druhej strane neviem či by bolo potreba takýto interval do DNV cez Devín. V Brne som videl aj také CP, že 3spoje za hodinu, i=20min z toho jeden spoj v hodine vždy končil jazdu skôr takže na tom zvyšku trasy bolo 20-40min. Teraz otázka : Prvoradé je mať pravidelný interval na úseku Devín - DNV 30min alebo na úseku Devín - centrum 20min? Ja by som povedal, že primárna je obsluha Devína týmito linkami než DNV, keďže L28 je iba taký doplnok, ktorý tipujem, že využívajú skôr ľudia zo starej DNV, keď nejde L21. Ibaže keď Daniel spomenul, že obratisko pod hradom zabral nejaký súkromník, tak potom sa tam už asi nič neotočí a tak prichádza do úvahy iba skrátenie po bývalé obratisko na konci Devína - Kremeľská.
v konečnom dôsledku keby namiesto intervalu 28+29 v sedle ako je dnes 15-15-30 bolo rovnomerne 20-20-20, tak by to bolo aj pre ľudí lepšie, že nechytia tú 30min dieru.
O tomto tu pisem od zaciatku - toto DPB podla mna nema osetrene. Ked ma niekto rocnu PCL na 1. pasmo (priklad - zakupenu v marci), tak nemozu mu teraz povedat, ze od 1.8. si kupte novu. No ale na druhej strane nechat pasma, ked budu oficialne zrusene... neviem si predstavit, ako by sa to riesilo. Ako by cestujuci vedel, kde je ake pasmo? Predpokladam, ze vozidla by ich uz nezobrazovali a na CP by tiez neboli, ked su raz zrusene. Tiez si neviem predstavit, ze by mal DP zrazu 2 kategorie cestujucich - so starymi PCL a s novymi PCL. Dost chaos by v tom bol. Ale uvidime, ako to osetria.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk