takže nejde o šetrenie ale o to, že dáky súkromník si ide v obratisku stavať a to čo teda DPB inde ušetrí, tak vyhodí na posilnenie L28 na spoje až kdesi do "zadku" na Opletalovu? ?
Resp. momentalne dava vikendova L28 aj s vyjazdmi cca 900 km denne, zatial co 29 cca 300 - spolu 1200. Keby sa L28 posilnila na 20-minutovy interval medzi 10-20:00, vlozilo by sa jedno vozidlo, cim by sa usetril jeden vodic a cca 150 km denne. Takze by to nakoniec bolo aj vyhodnejsie.
ja som sa niekoľko krát v poobednej špičke, cez pracovný deň viezol s pod Nového mosta na Devín a autobus bol slušne naplnený (dvojdverový SOR). Najvia ľudí nastúpilo pod Novým mostom a na Vodárenskom múzeu a na Nám. Práce vystupovali skoro všetci, až k hradu sa viezli max. 3 ľudia.
Ak ostane po zrušení 29 na 28 rovnaký interval, tak tam musia ísť jednoznačne 12M vozidlá.
Inak 28 je dosť využívaná aj z Devína do DNV a späť.
Podľa predložených papierov do dopravnej komisii akcia má prebiehať od jednej rána do štvrtej, ale tipujem, že to bude uzatvorené do príchodu prvých denných spojov. Som zvedavý koľko dní to bude zelené. ?
prečo by malo? ponechá sa víkendová sezónna L29, ostatne sa tu robí tragédia okolo tej L29, ako keby zrušili jediný spoj pre Devín ale v skutočnosti sa ruší iba jeden spoj do hodiny počas pracovného dňa do Devína a zostáva L28 v slušnom intervale.
30-minutovy interval v Devine cez vikend rozhodne nepostacuje. Realne by stacilo, keby sa premavka 29 cez vikend obmedzila od 13 do 20, na com by sa usetrilo par hodin a vzkm. Aj posilnenie intervalu 28 na 20 minut by bolo nakladnejsie ako ponechanie 29... no nic, hodit do DPB jeden velky granat...
Ak dovolíte, tak sa vyjadrím k linke č. 29. Ak by jej zrušenie bolo podmienené úpravou CP linky č. 28, tak nie som proti. Avšak cez týždeň sa zrejme CP meniť nebude, takže je na mieste otázka, ako si to predstavuje DPB, keď v časoch, keď do mesta jazdila len linka 29, tak mala interval 20/30/25/30, a 28 bude mať 15/30/20/30. Takže interval zlepšený len nepatrne a linka obsluhuje aj DNV. Najradšej by som bol, keby bol na 28 aplikovaný formát premávky ako na linkách 30 a 37, teda 12/20/15/20 večer 30, a víkendy 20. Ďalej by bolo vhodné, aby cez víkend premávali IBA kĺbové vozidlá (bez ohľadu na ročné obdobie), pretože DPB nie je schopný pružne reagovať, a v prípade pekného počasia pred alebo po sezóne mali 12 m vozy problémy prepraviť cestujúcich. Ďalšia otázka je, či nakoniec posilnenie víkendovej premávky (ak bude) nebude vyžadovať viac km ako keby 29 premávala ako doteraz.
to si dpb naozaj mysli ze cez vikend bude stacit ked raz za pol hodinu pojde 28? alebo sa budu vkladat spoje, co bude fakticky L29. osobne si myslim, ze ju zavedu naspat, lebo zhustovat 28 sa urcite oplati menej ako L29. A naozaj neviem ako si predstavuju zabezpecenie dopravy na Devin
Kľudne to o mesiac vytiahnem. Každopádne moje doterajšie informácie hovoria, že štruktúra lístkov platných po zmene bude plne v súlade so zastupiteľstvom schválenou Tarifou BID (a tam sú aj pásma-zóny, aj iba celosieťový PCL). Každopádne si to ešte raz overím. ?
Ano, to tvrdim ja, ale bohuzial plati, ze your argument is invalid ?
Prezrad mi, ak by sa pasma zrusili ako logicky mozes dospiet k tomu, ze PCL vydany len pre 1.pasmo bude platny vsade ked on je platny len v jednom (neexistujucom) pasme?
tak aj víkendov, ale dúfam, že so zrušením L29 budú vložené spoje na L28 v úseku Nový most-Devín a na L28 počas sezóny budú klbáky. Tak by sa to dalo akceptovať nie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JamaVOku