tak ako si popisal 54-ku chodila kedysi legendarna 36-ka, nic proti Vajnorom, ale pre Rendez nie su velmi zaujimave zatial ... zachadzka ku Kauflandu je zaujimava pre vsetkych, najma vsak pre obyvatelov Uzin, ktori nemaju v okoli obchod ... okrem toho stale nie je a tak skoro zrejme ani nebude vybudovany prechod pre chodcov priamo oproti Kauflandu, takze sa 56-kou vozia aj starsi ludia z centra Rače
ak je to s tou L55 tak, potom ma napadol takýto návrh :
L52 : zrušiť
L54 : tri trasy :
a) Tbiliská - Sklabinská - Na pasekách - Príjazdná - ŽST Vajnory - Čierny chodník - Šuty - Uhliská - Roľnícka - Čierny chodník - ŽST Vajnory - Príjazdná - Na pasekách - Sklabinská - Tbiliská (20-40/-/20-40//-)
b) Tbiliská - Sklabinská - Na pasekách (60/-/60//-)
c) Sklabinská - Na pasekách - Príjazdná - ŽST Vajnory - Čierny chodník - Šuty - Uhliská - Roľnícka - Čierny chodník - ŽST Vajnory - Príjazdná - Na pasekách - Sklabinská (-/20-40/-//20-40)
L55 : ponechanie iba vybraných spojov pre začiatkom a po skončení vyučovania v prípade, že by L59 a 65 nepoberali
L56 : celotýždenne 20min a zrušenie zachádzky ku Kauflandu
Keď posilniť 65, tak možno vloženými spojmi premávajúcimi po Jurajov dvor, lebo až na Dolné hony to by sa magoriát nedoplatil
podľa mňa zrušiť L54, na L52 a 56 stačia na Rendez, náhrada vo Vajnoroch - povedzme že by L630 mohla zachádzať z ŽST Vajnory a ulicu Čierny chodník...
Inak otázka ma napadla: Aký účel malo predĺženie L65 až na Dolné hony?
ako som už tu raz písal, v rači som dosť často:
L52 - podľa mňa sa trochu obmedziť dá, ráno chodí každých 10 min, to mi príde zbytočné, stačilo by 20min a preklad s L56, večer by stačilo ak by chodila tak do 20:00, víkend by som nemenil
Ale myslím si, že najlepšie riešenie by bolo zrušiť L52 a L54 predĺžiť až do rače, ale potom by sa ušetrilo iba trochu
L55 - má uplne zle vymyslený grafikon, niektoré jej odchody sú len 2-3 min po L65, a preto chodí prázdna často, určite by sa dala zredukovať, L65 + L59 v špičke tam stačí, alebo by som zrušil zachádza L65 aby z rybničnej išla rovno do rače ale iba v špičke, proste L55 často vozí vzduch poprípade iba pár ľudí, určite treba zmeniť grafikon
L65 - tu by som skorej hovoril o posilnení, často chodí plná, je dosť využívaná a potom by som bo lza zrušenie zachádzania aby išla z rybničnej rovno do rače v špičke, ak tam niekto chce ísť prestúpi na L55/59 ránoalebo poobede moc dlho by nečakal a L65 by ušetrila vzkm aj čas vlastne - samozrejme nezachádzala by tam iba v časoch keď chodí L55 a 59
nakoniec zažijeme prekvapenie, že Starý most postavia znova pre MHD a IAD a nosnou linkou bude aj naďalej L95 ? vôbec by ma to neprekvapilo, lebo ešte ani na NS MHD sa nevieme dohodnúť. Mesto by si malo uvedomiť, že štát sa zjavne na Petržalskú električku vyserie, tak ako sa vysral na lacnejšie budovanie zimáku a za cenu troch sme postavili jeden.
Tie televizory uz nastastie nehucia, stazovali sme sa na to a riesilo sa to na porade este minuly (nie tento) pondelok. Postupne to postisovali na vsetkych sorkach.
len aby to nebolo naopak... furt je kopa nejasností okolo mnoho vecí a nikto z dotyčných sa neunúva to ujasniť. Ten kto má fakty a nemá prečo sa ich báť, tak ich predostrie, no očividne niekomu fakty došli a zmôže sa iba na zúfalý, slepý výstrel do tmy :"Ste konšpirátori a paranoidi." a to je koniec ich argumentov...
nuž zaujímavé, pretože nechať východné cez víkend iba s jednou linkou s i=30min je blbosť, hoci cez pracovné dni to neprekáža paradoxne v sedle. Lepšie by bolo keby bola L52 čiste iba špičková a L56 celotýždenne 20min, ibaže to by asi vzkm neušetrilo, ak nie rovno zhltlo. Možno niečo uberú na L55, na L65 si neviem predstaviť kde. Tých 30min mimo špičky a 15-20min v špičke je posledný prijateľný stav. Keď chcú rušiť nech začnú napr. s L27, nasadia minibusy na L89, spoja L34 a 84 a pokúsia sa nasadiť kĺby na L50 pri miernom predĺžení intervalu (t.j. 10/12/8-9//15). Už neviem kde inde môžu šetriť. S pokusom o jednu nosnú linku za L30 a 63 pre Lamač to dopadlo neslávne, nakoľko by si zmeny vyžiadali ďalšie zmeny na L39,61 a 96 takže asi toľko ?
samozrejme, vsak by to bolo v ich zaujme.. aj v ramci privatizacneho projektu prikladali podporu CAT medzi letiskami ... sice hej na papieri, ale rakusani sa dokazu v takychto veciach dost hecnut ... oni rozmyslaju trosku dlhodobejsie ..
ale teraz je pre nich vyuzit najkratsiu moznu spojnicu bratislava - vieden ,ktora sa bude napajat na ich nordbahn a ta spojnica ma len 38 km, rovna ako pravitko s potencialom 250kmh ..
Re #167664 Martin Fundárek: tak hej, v BA je rozdiel medzi SDKU a KDH minimalne, tam ido "realitny business" ..
V Rači sa vraj chystajú obmedzovať linky, len som vážne zvedavý na to, ktorý "odborník" bude od stola meniť spoje, prečo sa nikdy nikto nepýta ľudí v teréne (ak nerátam električku do Petržalky)?
Počul som minimálne o tom, že sa má obmedziť 52-ka len na dopravnú špičku a 56-ka ma chodiť tiež o jednu menej tj namiesto 20min v špičke to bude len 30.
Čo si o tom myslíte? Aké návrhy na zmeny pripúšťate? (svoj návrh napíšem potom )
Hovorí to, že to dielo NEpadlo rýchlosťou voľného pádu, že v Londýne vybuchol plyn a nie horel kerosín a že riadene deštruovaná stavba začína padať presne z opačného konca. Ale ako som už povedal, nemienim o tom ďalej diskutovať, žite si vo savojich paranoicko-konšpiratívnych snoch.
a take nepoznas, ze cez tyzden chodis do vecierky (a aj to nie denne) a nakupujes veci, co potrebujes (napr na veceru, na ranajky atd (napr chlieb, mineralky (v mensom mnozstve) a ine veci)) a napriklad v sobotu ides na nakupy veci, ktore mas na cely tyzden (rozne trvanlive potraviny, zelenina, vacsie mnozstvo mineralok, drogeriu a podobne)?
Ci to mam chodit kazdy den do vecierky a v sobotu a nedelu pre istotu aj 3 krat?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Ci to mam chodit kazdy den do vecierky a v sobotu a nedelu pre istotu aj 3 krat?