Reakcia na: Z #16745:
a ja si pamamtam na vlastnu kozu - let z Prahy do BA prave IL 18 - bol to jeden z jeho poslednyx letov...
Niekdajsie CSA ("domace" letisko v Bratislave) za mojej ery disponovali vysluzilymi turbovrtulovymi ILmi 18 a uz pomaly dosluhujucimi Tupolevmi 134A, ktore "posilnili" moderne Iljusiny 62 a 62M. Relativne najmodernejsimi kuskami boli Tupolevy 154, zakupene okolo roku 1989-90 a neskor 154M, ktore maju Slovenske aerolinie myslim este asi 3. Este nesmiem zabudnut na L410 a 610-male turbovrtulove.
Na to "najmodernejsie" som sa musela ist pozriet po 1990tom na Ruzyň-boli tam k videniu Fokkery 100 Swissairu, par Boeingov 727 a 737 (Lufthansa) a nadherne trojmotorove cudo Britisch Airways, ktoremu teraz ako natruc nepridem na meno...
Ale treba im jednu vec uznat: Na rozdiel od SVK vyrobcov nieco robia.
Ale aj sa chvalia tim co vyrabaju.
Ale vsak nech sa chvalia, ja im to neberiem. A to video o kataforeze kde sa prezentovali sa mi veeelmi pacilo. Akoze je to pekne, ale nikto ma nepresvedci o tom, ze B 961 je konstrukcne dobry autobus, keby mal o nieco inu vlecku tak sa pustim do debaty, ale to co ma.... ts ts ts.
Mne to natahovalo straaaasne dlho
Skusila som to potom prelikat cez STOP a priamo cez "behacik" a potom sa to spustilo v normalnej rychlosti-cele video potom trvalo okolo 2 minut
(neviem kto by ale nasmu uradu povolil vyssie naklady na siet
). Po kataforeze este niecim nastriekaju spodok, az potom sa lakuje.
akurat som sa potom vecer divil ze kto mi zo siete robil 1mbit traffic a zistil som ze som to bol ja
)

:o)
vo firme v stahovani z inetu
, ked si vybehnu statistiku prístupov
Kami
Navyse, vzdy je na vyber motor aj prevodovka.
Zazil som sportovu jazdu 1216, takze neverim ze existuje trhac asfaltu ktory by umoznil skratit jazdnu dobu 21.