asi mám absťák, a preto som len tak kuknul na imhd. No, hrôdza, koľko dementných príspevkov, ále všetci rozumejú MHD ako trikrát po sebe zvolený gen.riaditeľ. Česť výnimkám, tým sa ospravedlňujem. Pre tých ostatných iba milionkrát opakované: urob si za pár tisícok € vodičák a choď to do DPB skúsiť na 3 mesiace voziť tých dementov. Ak je to brnkačka, tak pokračuj 10 rokov. To je max. limit, keď eště vnímač vlčákov /cestujúcich/ ako ľudí. Po tomto termíne si zrelý na Pezinok. Existuje iba jedna výnimka: dostaneš nový Mercedes CaPa City za pár miliónikov. Na druhý deň ti ho z*****ná cestujúca verejnosť posprejuje, ukradnú hasičáky, sedadlá, kladivká, povybíjajú okná, označovače /OCL/ atď. pokračovať môžeme do nekonečna, a v Pezinku si hneď.
Tak a čo ďalej ? Má cenu pre týchto *****ov vôbec premávať, alebo...???
Nové CP liniek 27, 34, 35, 58 a 151 sú už na www.cp.sk v časti "MHD Bratislava" Zaujímavé, že linky 44 a 147 sú tam v podobe, od ktorej nakoniec kompetentní upustili.
A ak si dáte ukázať CP na dnešný deň, ukazuje ho vo forme od 6.6. To tam Inprop pri MHD nedokáže umiestniť dva rôzne CP pre jednu linku (podľa rôzneho dátumu)?
ta IAD v obmedzenej miere by mala svoj vyznam,ci uz sanitky, hasici, taxiky etc
preto som aj napisal, ze by tie smery boli velmi velmi obmedzene co sa odbocovania tyka..
ja by som napriklad aj celkovo nabrezie dost upravil ... ale to je uz moc velke sci fi aby si zobrali priklad z viedne a viacej jednosmeriek a menej kriznych odboceni ..
IAD by som odtiaľ vylúčil úplne, nekompromisne! Keď sa s tým IAD-mafia nevie zmieriť tak nech idú do zadku a idú cez zvyšné mosty, alebo môžu nechať auto doma a ísť električkou, ktorá tam ostatne od toho bude a bude aj oveľa kapacitnejšia než autobusové linky, ktoré tadiaľ premávali, takže pojme aj tých čo presadnú z IAD na MHD.
ako bolo spomenute, samotne piliere nie su az taky problem, tam sa planovala tak ci tak injektaz ... a ked dokazes urobit reko rozbombardovanych (doslova) pilierov, urobi reko "funkcnych" pilierov je mensi problem ..
pre IAD by som povolil len odbocenie na landererovu, potom z vajanskeho nabrezia na most smerom do petralky..
zo sturovej by som povolil len odbocenie na vajanskeho nabrezie, a zrusil odbocenie smerom na dostojevskeho rad, aby bola vyssia preferencia elektriciek ...
Pocuj provizorium - ked si uz aj odbornik na mosty - si schopny oddelit piliere od konstrukcie ? Niekto so vzdelanim a praxou (a urcite nebol sam) usudil, ze piliere - ak sa spevnia posluzia svojmu ucelu, ale tebe sa rybicka hned do nohy zabodava, lebo ty vies, ze to je nespravne. ?
keď počujem, že chcú nechať staré piliere a iba ich spevniť, tak sa mi otvára nožík vo vačku. Je rozdiel to čo si prežil most v Štúrove, ktorý bol a je mostom a rozdiel je toto naše zúbežené provzórium, ktoré prežilo zázrakom takým, že ani Copperfield by lepší nespravil.
K Petrzalke:
Podla toho nedavno prezentovaneho planu by mali momentalne bezat nasledujuce veci:
- vydavanie stavebnych povoleni
- verejna sutaz
- dodana uz mala byt dokumentacia pre vyber zhotovitela
vsak ty si zisti preboha nieco o tom plane "rekonstrukcie" .. tam tie piliere mali zostat, mali byt spevnene, navysene aby to splnalo plavebny gabarit a na tom postaveny NOVY most ... proste PRESNE to iste co v ostrihome / sturove ..
cize presne to iste sa mohlo uz daaavno robit a keby nebolo tych dementnych majstrovstiev, o ktorych uz aj tak nikto nevie, tak mohla mat za tu cenu bratislava dost vyrazne lepsie poriesenu vnutromestsku dopravu namiesto 2ch tyzdnov ozrieraciek a jedneho hotela ..
co sa tyka mna ked budu robit elektrickovu radialu cez eurofondy a naraz, tak je obratisko pri namesti hraniciarov kravina ako drevaky od batu a tiez som si vedomy, ze najlepsie je to aj ked mozno o 1-2 roky neskor ale naraz spustit (aj tak nebudu mat na elektricky)
len som narazal, ze cista za investicie do zimaku a straty z predaja pozemov kvoli vymenam ako aj naprikald za smiesne predajne ceny pozemkov pod PKO by uz mesto davno mohlo mat radialu po janikov dvor postavenu
Re #167196 MiroBA: len problem je v tom, ze most marie valerie sa staval tak ako sa mal stavat aj "novy" stary most, zostali len piliere a postavil sa jemne upraveny NOVY most na vyvysenych pilierov.. cize presne to na co aj narazam ...
navyse tento "zenijny" most proste treba len kompletne strhnut, to je neopravitelne .. nech sa postavi aj ta replika vo variant ferenz jozef, ale NOVY ..
ad PKO, skus si to este raz precitat. TERAZ je uz neskoro a mesto len zbytocne vyhadzuje peniaze. uz NEMA ako zmenit situaciu. taketo debaty a otvorene diskusie sa mali robit PRED predajom pozemov a nie teraz 6 rokov PO ..
Akoze nazor ludi na zburanie Stareho mosta je komunisticky nazor? A aj zburanie inych starych budov, ktore maju XY rokov je komunisticky akt?
Re #167196 MiroBA: Bol si sa niekedy pozriet na PKO a jeho nabrezie? A videl si rozpocet mesta? Ci mame dalsich 20 rokov trpiet to nabrezie, kym sa PKO nezruti same?
Re #167187 810zssk: mohli aj na 35 urobit zmeny (minimalne ju dat miesto polianok k tescu a/alebo dat aj vikend)
Re #167200 MiroBA: A nie je nahodou problem, ze tie piliere drzia most nizko? (nizsie ako pozaduju plavebne predpisy) A kedze su to historicke pamiatky, pochybujem, ze ich bude moct menit/upravovat.
kľudne keby aj postavili nejaký z tých návrhov, ktoré by Starý most alebo most Franza Jozefa evokovali s dvomi piliermi v Dunaji, tak by to myslím potešilo aj tých čo si potrpia na zachovania Starého mostu. Hlavne by si mali tí čo tak básnia o Starom moste uvedomiť, že zatiaľ čo oni maria stavbu nového mosta tak viac než 100-tisícová Petržalka čaká na vybudovanie električkovej trate...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.