takže L35 budú jazdiť 2 minibusy. Jedno kolo výjde na 35min. Inak sranda, že našli "gule" na zrušenie ťahania sa cez Veternicovú a Hlaváčikovu (rovno povedzme Záhradníkovu ? ) a dali to späť cez tankodróm na Sološníckej ? Pravdepodobne sa obnovia pôvodné zastávky a spraví sa tam "hail&ride"
nevie niekto - 35 bude mať zast. Sološnická tam, kde predtým 35/135 a Šaštínska ostane tam, kde je teraz alebo sa vracia aj Šaš na predchádzajúce miesto?
?
nemám takto obraz ako to funguje v zahraničí, takže vidím ako to funguje na Slovensku a napr. na príklade DPB mám pocit ako keby vedenie,predstavenstvo a aj dozorná rada nemali žiadny osožný význam okrem vyžierania mestskej kasy, nakoľko všetky tri zoskupenia sa obsadzujú striktne podľa politickej príslušnosti a po známosti. Posledné pôsobenie jedného KV-šťana tomu všetkému dalo korunu na hlavu a vzorne ukázalo má vyzerať správne spolitizovanie MHD ? verím, že už nikto horší prísť nemôže, aj keď KDHáci dokážu, že "božie cesty sú nevyspytateľné" ? a že aj nejaký ten byt môže človek "vyhrať" pri nich - pán boh im to zaplať ?
Na oboch, lebo jeden z Klubu to zriadil, druhý schválil a tretí skontroloval. A osoch z toho mali všetci traja. Vedenie by malo byť úplne apolitické, predstavenstvo zastupuje vlastníka, čiže tam by mali byť aj nejaký politici a dozorná rada taký mix zo všetkého.
takže mám ako cenu útechy brať to, že nás nevozia Ik280/283 snáď? ? Za tú cenu čo sme vyhodili za papundeklové SORky a predražené MBCC sme mohli mať nie 140 ale 150-160 autobusov vysokej kvality a komfortu. Preto niesom spokojný, lebo čím ďalej, tým sprostejšie tendre sa vypisujú na Slovensku.
a keď Gardenescu čoby boss v DPB rozdával linky uplynulé 2 roky a mesto mu to všetko odsúhlasilo, tak bordel bol kde vlastne? Na strane mesta, či DPB? Inak nechápem akosi zmyslu dozorných rád, predstavenstiev a iných rád v podnikoch?! Slúži to vôbec niečomu alebo iba nové posty pre známych známych a vyhadzovanie peňazí daňovníkov do luftu?
Mesto by malo nechať DPB, nech sa stará sám. A ak DPB nebude schopný zabezpečovať autobusovú dopravu, tak treba celú divíziu predať a príslušnú časť riaditeľstva vyhodiť.
Na druhej strane má ale DPB odjazdiť len toľko, na koľko znie objednávka (na papieri s pečiatkou) a ani o meter viac. A všetky nedoplatené faktúry po meste tvrdo vymáhať.
To by sme potom videli kde kde je aký bordel.
Re #167131 pressburger: Nieee, podľa neho by sa mali kupovať kĺbové Solarisy, MANy, VanHooly a podobné zahraničné značky, ktoré sa k nám (zrejme aj kvôli cene) do súťaží ani nehlásia.
Ty si dobry optimista, rozum bude uz zachvilu medzi vymretymi zvieratami, ked to pojde takto dalej.
V CNG tendri je tiez velka pravdepodobnost, ze to zase vyhra nejaky shit ako SOR NB ci stale "muchami nedotiahnuty" Tedom.
Marek1978. Mesto ako finacovatel DPB, ked sa raz dostane do sračiek, bude musiet nechat padnut aj DPB ci bude vozovy park zastarany ci nie. Jednoducho nebudu "love". Banky mestu uz nepozicaju ( pokial sa nezlepsi situacia a deficit ) vid dnesna pozicka od statu za novy supertruper moderny stadion.
tak ja tajne verím, že zvíťazí zdravý rozum a konečne sa v tomto tisícročí odohrá v DPB transparentný tender bez toho aby bol šitý na mieru niekomu, alebo aby bol vypísaný nejak tak, že viac než kvalita v tom bude cena/osobný záujem. V novom tisícročí sa čo kúpilo normálne?
- SORky 9.5,10.5 a 18 = šmejdy
- Solarisy : vtedy neoverený typ, hlavné lákadlo : CENA!
- Citelisy 12M : došli pochybnou cestou... (keby dostal daný dopravca, čo si pôvodne Citelisy obstaral licenciu na premávku, tak som zvedavý, čo by dnes jazdilo...)
- Tedomy C12G : prenájom namiesto tendra na 12-metráky, ktoré už niesú to, čo bývali keď tu začínali jazdiť
- MBCC : predvolebný ťah, nezmyselný nákup predražených autobusov, ktoré nekupujú dokonca ani Nemci, resp. nie v takejto nablýskanej výbave
Ja viem, ze neserie, ale mesto si nebude moct dovolit nechat DPB v srackach, ked nebude mat co jazdit. Ja som velmi zvedavy, co bude v septembri. Moznoze si prenajmu dalsie busy ?
Bud realista. Nastavi sa najnizsia cena, doplnkova vybava a mas jasneho vitaza. No len klimatizaciu nevopchas na strechu klbaku, lebo plynove nadrze.
Len na doplnenie aj pre Mareka, povodne sa planovalo iba 60 ks CeNGáčov, no potreba bude už samozrejme vyššia.
Admin skus urobit anketu na imhd,ake CNG by si priali tuto diskutujuci , marzy to uz na fejsbuku spravil ?
autobusov nám ubúda a ubúda a okrem MBCC neprišlo nič čo by sa dalo nazvať adekvátna náhrada. Nuž smeruje to všetko k tomu, že aj keby mesto našlo peniaze na výkony a nemuselo by sa nič už škrtať a vrátila by sa L34 do pôvodného stavu, tak sa môže veľmi ľahko stať, že nebude mať čo jazdiť, tak sa bude škrtať z dôvodu, že nie je dostatok vozidiel. Dúbravka má aspoň alternatívu k L34/83 električky ale taká Petržalka je bez autobusov slušne povedané : v análi! ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Na druhej strane má ale DPB odjazdiť len toľko, na koľko znie objednávka (na papieri s pečiatkou) a ani o meter viac. A všetky nedoplatené faktúry po meste tvrdo vymáhať.
To by sme potom videli kde kde je aký bordel.
Re #167131 pressburger: Nieee, podľa neho by sa mali kupovať kĺbové Solarisy, MANy, VanHooly a podobné zahraničné značky, ktoré sa k nám (zrejme aj kvôli cene) do súťaží ani nehlásia.