Takže som sa zamestnala v BA..chcela som si kúpiť 3-mesačnú električenku...z hlavnej stanice mi to trva autobusom 20 min, neprestupujem...ALE prechádzam cez 2 pásma.Na miesto určenia mi ide len č.61, nemám z hlavnej stanice inú možnosť..na takých ľudí sa nemyslelo? Nepotrebujem prestupovať, nemienim sa vozit po BA-len z hlavnej do práce a späť a aj tak musím zacvakať za 2 pásma...na takých ľudí sa nemyslelo?lebo ono to vychádza pekná suma za rok...
Toto je zasa problém správania všetkých skupín účastníkov cestnej premávky. Starý most je označený značkou C9 Cestička pre chodcov, ktorá hovorí: "Značka prikazuje chodcom použiť v predmetnom smere takto označenú cestičku alebo pruh. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Nie je to teda chodník. Chodník by totiž teoreticky cyklisti mohli použiť, ak by to bolo potrebné na zastavenie alebo státie vozidla, pri ktorom zostane voľných 1,5 metra (čo sa na Starom moste dá dosiahnuť). ?
Lepšie by bolo na lávku Starého mosta umiestniť značku C12 Cestička pre vyznačených užívateľov: "Značka prikazuje vyobrazeným významovým symbolom vyznačeným užívateľom, napríklad chodcom a cyklistom, použiť v predmetnom smere takto označenú spoločnú cestičku alebo pruh. Cyklista pritom nesmie ohroziť chodca. Cestičku alebo pruh môže použiť aj osoba pohybujúca sa na kolieskových korčuliach, lyžiach alebo na obdobnom športovom vybavení, ak tým neobmedzí ani neohrozí vyznačených užívateľov. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Prípadne ju doplniť max. rýchlosťou 10 km/h a dôsledne kontrolovať správanie cyklistov (neohrozovanie chodcov divokou jazdou).
Starý most je príkladom, keď sa technokraticky dajú značky na vytvorenie možnosti sankcionovania a nerieši sa podstata problému. V tomto prípade je to chýbajúce spojenie z Petržalky do centra. Cyklista, idúci z Petržalky do centra má uzatvorený Starý most, k Novému mostu sa takisto legálne nedostane (jednosmerná Viedenská), zostáva Most Apollo, čo je aj 10 minút naviac.
Inak podobných porušení dopravných značiek sa dopúšťajú aj ostatné skupiny, pre každú spomeniem jeden príklad.
C8 Cestička pre cyklistov
"Značka prikazuje cyklistom použiť v predmetnom smere takto označenú cestičku alebo pruh. Cestičku alebo pruh pre cyklistov môže použiť aj osoba pohybujúca sa na kolieskových korčuliach, lyžiach alebo na obdobnom športovom vybavení, ak tým neobmedzí ani neohrozí cyklistov; cestičku alebo pruh smie použiť aj osoba tlačiaca bicykel. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Touto značkou je označená časť trasy popri Chorvátskom ramene (od Kauflandu po Technopol), napriek tomu sa tu bežne pohybujú chodci. Pohyb chodcov je tu však prirodzený, keďže paralelne nevedie chodník. Lepšie riešenie je označiť to značkou C12 a do budúcnosti vytvoriť samostatný chodník.
C13 Cestička pre vyznačených užívateľov (chodci a cyklisti)
"Značka prikazuje vyobrazeným významovým symbolom vyznačeným užívateľom použiť v predmetnom smere takto označenú cestičku alebo pruh, ale iba vyznačeným spôsobom t. j. vyznačení užívatelia sú povinní použiť len pruh pre nich určený; to neplatí pri obchádzaní, predchádzaní, odbočovaní, otáčaní, pri vchádzaní na cestičku a vychádzaní z nej, pričom sa nesmú navzájom ohroziť. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Takto ozačený je úsek pred Auparkom (od Aupark Toweru po čerpaciu stanicu). Na pruhu pre chodcov bežne parkujú autá. Nechajú síce voľného 1,5 metra, ale ustanovenie o 1,5 metri sa vzťahuje len na chodník, čo toto nie je (ak by bol, bolo by povolené aj použitie lávky na Starom moste cyklistami, ak by chceli zastať alebo zaparkovať ?)
Chodci zase používajú pruh pre cyklistov, je však pravdou, že obchádzajú nelegálne zaparkované vozidlá.
Dnes večer som videl na nejakej dlhej SORke číslo 18xx, poriadne som ho nezachytil, reklamu na zadnom čele tak super nalepenú. že tam nebol vôbec výrez na číslo linky, takže linka zozadu z väčšej diaľky absolútne neidentifikovateľná.
jediné čo som sa dozvedel naviac bolo toto :"Rozhodnutí vedoucí ke konfiskaci bylo podle Spannutha vydáno obchodním soudem ve Vídni. "Nyní je lokomotiva umístěna ve skladišti uschovatele stanoveného soudem. Společnost Bombardier nemá žádnou možnost přístupu k lokomotivě," dodal. Bombardier Transportation je předním světovým výrobcem multisystémových lokomotiv. Od roku 2006 jich v Evropě uvedl do provozu více než 380 a nyní se používají v 16 evropských zemích a mohou kombinovat čtyři různé napěťové soustavy, řekl Spannuth."
Zvyšok bol v predošlých článkoch. Moc tam teda toho Bombardier nenažvanil ?
Čo som mal, to som dal. Mohol poskytnúť hneď aj Bombardier stanovisko. Zatiaľ som povedal to čo Škoda poskytla, určite sa ešte aj Bombardier nechá počuť. Škodovka si určite neprizná, že dačo šlohli a Bombardier by tiež nepriznal farbu, že mu vadí konkurencia, aj keď o praktikách Bombardieru nič neviem, takže nemôžem hovoriť...
prvý odstavec v stanovisku Škody : "Plzeň, 19. 5. 2011 - Plzeňská ŠKODA v tomto roce finalizuje homologaci technicky jedinečné třísystémové lokomotivy 109E, která se díky plánovanému získání osvědčení operability v řadě evropských zemí může stát vážným konkurentem pro více západních výrobců, mimo jiné i pro firmu Bombardier. Ta ačkoli srovnatelnou lokomotivu nedodává, napadá Škodovku z neoprávněného užití know-how. Tato firma tedy přišla s velmi nekonvenčním řešením. Rakouské úřady včera na žádost Bombardieru škodováckou lokomotivu zabavily při provádění homologačních testů na rakouských drahách. "
"...napadá Škodovku z neoprávněného užití know-how." - podľa informácie od otca sa jedná o 12 patentov, ktoré tam vraj boli použíté a nemali na to právo, otec to má ale tiež iba ako info od kolegu.
Len poopravim. Nie je tam "cislicovka" aj ked to tak vyzera. Ovladaci stol je tlacidlovy s reliefom kolajiska. Relief s priesvitkami je na druhom panely.
Pravdu mas, ze podmienky na pracu su tam slusne povedane na h...o!!! Zamrzne PC s dopravnym dennikom, restartnes ho, si 5-8min. bez dennika. V tom case ti zmeni sled napr. na DOZZ BA Vychod, samozrejme telefonicky ti to nikto neoznami a potom sa mozes cudovat preco namiesto nakladneho brzdi na osmej kolaji osobak. Do toho sa miesa miestny posun na odstavne a do depa, tocenie tratoveho suhlasu na jednokolajnej trati do BNM, ktore je viac v poruche ako v normalnom stave ... atd... atd...
je uvedené aj to, že Škoda ukradla know-how od Bombardieru. Okrem toho sú aj dohady, že sa Bomardier, takto snaží odstaviť konkurenciu. Súd ju zadržal na základe angažovanosti Bombardieru, ktorý keď sa dozvedel, že ju Česi testujú v Rakúsku, tak to využil.
Čo ti zrazu vadí na Škode, že je "cyperská"? Trolejbusy Škoda 30Tr a 31Tr potom sú tiež "cyperské" nie? ?
Mám taký pocit, že tam je číslicová reléovka AŽD. Samozrejme, že chyba je u panelistu ale nedémonizoval by som ho - to sa proste môže stať, hlavne v takých podmienkach, v akých pracujú na BAHL. Ostudný je spôsob, akým to pokračovalo. Tam sa samozrejme malo okamžite zhodiť voľno zastaviť posun a personál mal cestujúcim pomáhať. Preposunovať súpravu k perónu by bolo pomerne riskantné, keďže okamžite po zastavení vlaku sú dvere odblokované a substrát smozrejme okamžite začal liezť do koľajiska.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Radovid