Dunčo, tu máš pár linkov na osvieženie:
http://strategie.hnonline.sk/showdoc.do?docid=19001&newsDate=06.08.2009
http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-slovensko/bratislava-predala-reklamu-na-autobusoch.html
"Recar vznikol ešte v roku 1991 ako stopercentná dcéra bratislavského dopravného podniku."
len vtedy ešte nevedeli, že v celej tej kauze išlo o tento Recar
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=24653&SID=2&P=1
pričom podľa dozornej rady teraz zrejme robí reklamu tento, ktorý vznikol až PO predaji pôvodného bigmedii
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=167246&SID=2&P=1
Z toho mi logicky vyplýva, že za(á)hradníkov predaj a "zmluva na 10 rokov" z 2007 predsa nemôže len tak automaticky prejsť na iný subjekt, ktorý nie je nástupcom toho pôvodného...
DPB ako podnik financovaný z verejných zdrojov nemusel zverejniť nejakú výzvu na uzavretie spolupráce v reklamnej oblasti?
http://strategie.hnonline.sk/showdoc.do?docid=19001&newsDate=06.08.2009
http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-slovensko/bratislava-predala-reklamu-na-autobusoch.html
"Recar vznikol ešte v roku 1991 ako stopercentná dcéra bratislavského dopravného podniku."
len vtedy ešte nevedeli, že v celej tej kauze išlo o tento Recar
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=24653&SID=2&P=1
pričom podľa dozornej rady teraz zrejme robí reklamu tento, ktorý vznikol až PO predaji pôvodného bigmedii
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=167246&SID=2&P=1
Z toho mi logicky vyplýva, že za(á)hradníkov predaj a "zmluva na 10 rokov" z 2007 predsa nemôže len tak automaticky prejsť na iný subjekt, ktorý nie je nástupcom toho pôvodného...
DPB ako podnik financovaný z verejných zdrojov nemusel zverejniť nejakú výzvu na uzavretie spolupráce v reklamnej oblasti?
ivanbuto
Sťažnosti sú väčšinou o prístupe k cestujúcim, resp. o technike jazdy.