Reakcia na: kecho #166209:
Tak, tak, predaj Recaru, ktorý pomáhal vykrývať stratu DPB, bol jednou z prvých vecí, ktorú Záhradník urobil, keď sa stal pred 5 rokmi predsedom predstavenstva DPB. Predal ho bez verejnej súťaže a za neznámu cenu, ktorú sa dodnes nikomu nepodarilo zistiť...
Dnes je tých "pojazdných bilboardov" v uliciach BA už toľko, že to vyzerá, že hlavnou úlohou DP je voziť nie cestujúcich, ale reklamu.
Ozaj - a nie sú tie krikľavé reklamy na vozidlách nebezpečné pre cestnú premávku? Už sa mi zopárkrát stalo, že som sa na tie grafiti na električkách tak zapozeral, že som prestal sledovať cestu...
kecho
keď si pozrieš sídlo, tak podľa mňa ho vlastní pigmedia (veď pozri si tú reklamu na pigmedia urbine "bigmedia a je tam aj logo recar"
takže si správne pochopil - reklamu si tam nalepí a prachy berie recar a ten vydelí nejakú časť z tých peňazí pre DPB - proste tunel ako hrom... a ešte bude vééééľmi dlho trvať
najjednoduchšie a najlogickejšie by bolo, keby peniaze za reklamu kasíroval priamo DPB alebo (možno aj priamo divízie) a mohol si tak aj sám určovať, kde a čo bude nalepené...