Za rušne ÖBB sa platí výkon za km, v ktorom je všetko.
Elektrika - ŽSR vyžaduje merače spotreby, no aj tak dopredu treba objednať elektriku a keď sa nespotrebuje, sú z toho sankcie atď...
Ja tomu verím, je to oficiálne číslo z prieskumu vo vlakoch a aj preto sa ZSSK snaží čo najviac vlakov natlačiť na Hlavnú a na NM ide len to, čo sa na ňu nevojde.
Ale môžeme si to kľudne ísť overiť aj osobne. ?
som toho názoru (možno alebo dosť možne sprostého), že namiesto vyhadzovania peňazí za tony papierov na ktoré sa pokreslili blbé projekty a vyčkávania na TEN-T17, sme už mohli mať úsek Predmestie - Filiálka hotový vo vlastnej réžií a mohli chodiť vlaky na Filiálku kľudne, potom by sa z peňazí EÚ postavil už "iba" tunel, takto je z Filiálky jedno nepoužiteľné hnojisko.
Vidno to. Napr. jeden Os vlak ide v špičke zo Senca o 6:46 na Nové Mesto, a je poloprázdny, za ním zas idú na hl.st. až dva 9 voznové preplnené rýchliky. Preto ZSSK radšej nepresmeruje vlaky na NM. A ked náhodou tam ide, väčšina vystupuje na Predmestí, čiže Vinohrady.
Údajně Škoda, kompletace prototypu v Pragoimexu, 8 sériových kusů v Liberci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki