(SNÁĎ LEN) HYPOTETICKÉ OTÁZKY. Pre mňa zahalené rúškom tajomstva...
Re #165702 Peon: Pri dopravných nehodách a napr. zraneniu cestujúcich vo vozidle asistuje oblastný dispečer alebo nehodovka DPB. Stalo sa už niečo podobné aj na 801-ke alebo 901-ke v Maďarsku / Rakúsku - neviete náhodou?
Keďže prítomná býva aj polícia a RZP, ako sa to celé rieši? Keďže naša RZP tam nemôže zasahovať (a polícia asi tiež nie), určite je to zložité... Polícia totiž, pokiaľ viem, môže v inej krajine EÚ v schengene zasiahnúť do určitej vzdialenosti od štátnej hranice iba pri cezhraničnom prenasledovaní - bezodkladne však musí kontaktovať tamojšiu políciu, ktorá to na svojom území preberie. A ak by "nebonedaj" museli zasahovať aj hasiči, predpokladám, že tamojší (z tej krajiny) by tam išli.
Príklad: Nedajbože nehoda 901-ky s rakúskym osobným autom. Ak nevie dispečer po nemecky ani anglicky, asi veľa neporieši..
S poistením vozidiel DPB v zahraničí je to ako približne? Sú poistené? A na krytie materiálnej škody cestujúceho napr. vplyvom dopravnej nehody má DPB nejaké poistenie do zahraničia?
PS: Za akým účelom jazdil oblastný dispečer do Hainburgu v prvý deň premávky 901-ky? Iba kvôli monitorovaniu počtu cestujúcich (na prípadné posilnenie dopravy) ALEBO aj nejaký iný dôvod bol?
Re #165702 Peon: Pri dopravných nehodách a napr. zraneniu cestujúcich vo vozidle asistuje oblastný dispečer alebo nehodovka DPB. Stalo sa už niečo podobné aj na 801-ke alebo 901-ke v Maďarsku / Rakúsku - neviete náhodou?

Keďže prítomná býva aj polícia a RZP, ako sa to celé rieši? Keďže naša RZP tam nemôže zasahovať (a polícia asi tiež nie), určite je to zložité... Polícia totiž, pokiaľ viem, môže v inej krajine EÚ v schengene zasiahnúť do určitej vzdialenosti od štátnej hranice iba pri cezhraničnom prenasledovaní - bezodkladne však musí kontaktovať tamojšiu políciu, ktorá to na svojom území preberie. A ak by "nebonedaj" museli zasahovať aj hasiči, predpokladám, že tamojší (z tej krajiny) by tam išli.
Príklad: Nedajbože nehoda 901-ky s rakúskym osobným autom. Ak nevie dispečer po nemecky ani anglicky, asi veľa neporieši..
S poistením vozidiel DPB v zahraničí je to ako približne? Sú poistené? A na krytie materiálnej škody cestujúceho napr. vplyvom dopravnej nehody má DPB nejaké poistenie do zahraničia?
PS: Za akým účelom jazdil oblastný dispečer do Hainburgu v prvý deň premávky 901-ky? Iba kvôli monitorovaniu počtu cestujúcich (na prípadné posilnenie dopravy) ALEBO aj nejaký iný dôvod bol?
?

Mike
A po skončení večerného zápasu pochybujem že si (ste) čakal(i) na H3 20 minút. Resp. ok, 20 minút to mohlo byť od skončenia zápsu. Ale koľko to bolo od výjdenia prvého fanúšika. A väčšina ľudí možno vyšla zo štadiónu, prišla na zastávku a hneď ( = do 3 min.) im to išlo.
Keď je na Trnavskej fronta cca 15tich vzozov prichystaných na linky 21 63 93 95 H1 H2 H3 H5 v rôznom poradí ťažko určiť čo má kedy ísť, VŽDY sa garantovane môže ozvať cestujúci, že čakal na ten "svoj" spoj až xy minút (niekomu sa môže zdať veľa 15, inému 30).
S tými "várkami" som to celkom nepochopil, nikto nepustí kĺbak na taký exponovaný smer keď v ňom budú plné povedzme iba všetky miesta na sedenie, ale čaká sa kým sa naplní, aj keď dispečer vie, že tam napr. stoja ďalšie 2 vozy prichystané na H3. Z hľadiska organizácie je lepšie tam pustiť voz keď je už plná zastávka a ľudia nastúpia voz odíde.
Nehovoriac o tom, že ak si(ste) bratislavčan, alebo máš(máte) aspoň základný prehľad o tom čo chodí na Tvoj (Váš) daný smer, pouvažujem nad všetkými reálnymi alternatívami (na ŽST Petržalka išla od zimáku aj posilová 93, kde boli pokiaľ viem tiež minimálne 2 vozy). A jazdná doba tej 93 tam nemohla byť až o toľko dlhšia, že by niekto znalý pomerov vypustil 93, lebo mu pôjde H3... jedine šotouš (fanatik). ? ?