Reakcia na: no.ev.di. #165498:
L 89 sa nemôže otáčať na daných uliciach, lebo ked sa premýšlalo nad týmto zámerom, bola jedna ulica zúžená a počas preskúšania, či by tade vtedy ešte L180 prešla, tak neprešla.Teraz je tá ulica už ok, ale asi tú otázku nikto znovu neotvoril. Čo sa týka posunutia odchodov, ja som písala, bolo mi odpovedané niečo v zmysle ako... že toto ešte nie je konečná verzia linky.
no.ev.di.
Z doteraz neuvedených príčin sa linka neotáča cez ulice Hrobárska a Nábrežná, čím by sa podarilo spraviť niečo ako priebežnú konečnú Cint. Petržalka na rohu ulíc Nábrežná x Hrobárska. Zrejme je tam problém s parkovaním áut. Keby sa nasadil minibus, tak by takto linka mohla premávať v pohode.
Re #165484 Fandimnasim: lenže vieš koľko spojov má L80 a koľko L89? Síce je tam 7min čakania pri prestupe z L80 na L89, ale to sa cestuje z práce domov a tých 7min meškať domov je lepšie ako meškať toľko do práce. V opačnom smere v smere do mesta sú nadväznosti prestupov dobré myslím : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef21292e252a2f3033ef2f302523ea&lang=&z1x=Cintor%EDn+Petr%9Ealka&z2x=Zochova&odpr=0&datum=4.5.2011&cas=06%3A33&mnp=2&np=1&ptyp=0&rch=1
Je teda treba napísať na DPB, či by nemohli posunúť odchody L89, tak aby prichádzala aspoň 2-3min po L80 v poobedných hodinách. Čo je inak ráno zaujímavé, som si všimol, že L89 išla vždy 1min pred L99. Najlepší bol prípad keď sme prišli spolu s L99 za chrbtom a ľudia chceli nastúpiť na L89, no akonáhle zbadali L99, tak sa vykašľali na L89 a nastúpili iba 2 ľudia, čo aj tak išli dole na Farského, ten zvyšok asi cestovať na Farského aby prestúpil na L95 čo mal lepšie vykonať s L89. Nejak rovnako funguje aj L27, že ak nejde zrovna L83 tak sa ľudia sáčkujú do nej, pričom cestujú v 85% prípadoch také trasy, že skombinovaním pešieho presunu + L83 boli skôr v cieli cesty.