inak načo sú dobré "H" linky v 30min intervale, keď sa hrá až od 16:15. Keď už tak by stačilo v 15min intervale od 13/14 hodiny. Fanúšikovia to nevyužívajú nejak doobeda, skôr iba bežní cestujúci.
Keď som si pozeral tie info tabule v Petržalskej stanici, kde je aj GVD, tak som narazil na kus histórie : CP L180! ? a CP L89 nikde! Pričom tam pracovníci DPB vylepovali aktuálne oznamy o linkách "H", ale CP L180 dať preč nevedeli rovnako ako tam dať CP L89 ?
Keď som si pozeral tie info tabule v Petržalskej stanici, kde je aj GVD, tak som narazil na kus histórie : CP L180! ? a CP L89 nikde! Pričom tam pracovníci DPB vylepovali aktuálne oznamy o linkách "H", ale CP L180 dať preč nevedeli rovnako ako tam dať CP L89 ?
no.ev.di.
Z doteraz neuvedených príčin sa linka neotáča cez ulice Hrobárska a Nábrežná, čím by sa podarilo spraviť niečo ako priebežnú konečnú Cint. Petržalka na rohu ulíc Nábrežná x Hrobárska. Zrejme je tam problém s parkovaním áut. Keby sa nasadil minibus, tak by takto linka mohla premávať v pohode.
Re #165484 Fandimnasim: lenže vieš koľko spojov má L80 a koľko L89? Síce je tam 7min čakania pri prestupe z L80 na L89, ale to sa cestuje z práce domov a tých 7min meškať domov je lepšie ako meškať toľko do práce. V opačnom smere v smere do mesta sú nadväznosti prestupov dobré myslím : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef21292e252a2f3033ef2f302523ea&lang=&z1x=Cintor%EDn+Petr%9Ealka&z2x=Zochova&odpr=0&datum=4.5.2011&cas=06%3A33&mnp=2&np=1&ptyp=0&rch=1
Je teda treba napísať na DPB, či by nemohli posunúť odchody L89, tak aby prichádzala aspoň 2-3min po L80 v poobedných hodinách. Čo je inak ráno zaujímavé, som si všimol, že L89 išla vždy 1min pred L99. Najlepší bol prípad keď sme prišli spolu s L99 za chrbtom a ľudia chceli nastúpiť na L89, no akonáhle zbadali L99, tak sa vykašľali na L89 a nastúpili iba 2 ľudia, čo aj tak išli dole na Farského, ten zvyšok asi cestovať na Farského aby prestúpil na L95 čo mal lepšie vykonať s L89. Nejak rovnako funguje aj L27, že ak nejde zrovna L83 tak sa ľudia sáčkujú do nej, pričom cestujú v 85% prípadoch také trasy, že skombinovaním pešieho presunu + L83 boli skôr v cieli cesty.