Reakcia na: no.ev.di. #165304:
Nikde nie je napísané, že tí tebou vymenovaný v tom obleku, resp. na opätkoch musia ísť hneď z domu na bicykli (aj keď to, že ty si takých ešte nevidel je iná vec), kľudne sa predsa môžu v práci prezliecť/prezuť ako množstvo iných ľudí. Ty tiež isto nechodíš vo VW montérkach už z domu. ?
tr3mp
Problémom pri uprednostňovaní riešenia MHD pred riešením cyklistickej dopravy je to, že v našich podmienkach to dopadá tak, že sa najskôr rieši MHD, na ktorú nie sú peniaze, a cyklistická doprava, ktorá stojí výrazne menej sa potom nerieši vôbec, pretože sa najskôr musí riešiť MHD
Počasie: dní so škaredším počasím je v Bratislave minimum (napr. dnes), ale škaredšie počasie neznamená, že sa nedá jazdiť na bicykli, podobne ako škaredšie počasie neznamená, že sa nedá prísť na zastávku MHD.
Dva príklady:
http://www.youtube.com/watch?v=ZMv3OB6XHvQ
http://www.youtube.com/watch?v=WkgKYjrNLwg
Parkovanie: záber plochy na parkovanie bicyklov je väčší ako pri MHD. Ale menší ako pri IAD. U nás v robote máme v podzemnom parkovisku parkovanie pre cca 12 bicyklov na ploche veľkosti jedného parkovacieho miesta pre auto. Riešenia existujú - veľakrát napr. využitím priestranstva v garáži, ktoré už nie je možné využiť na parkovanie áut, alebo aj redukciou parkovania pre automobily - na mieste pre jedného človeka zaparkuje desať.