IAD tam maju znacku "daj prednost elektrickam" ak nejdu semafory. Elektricka ,ked ma signal "volno" tak auta maju iba zelenu sipku a musia dat prednost vsetkym krizujucim smerom. Kolizia moze byt sposobena iba vodicmi ,ktory nedodrzuju predpisy podobne ako pri prechadzani cez zastavku na Vazovovej v oboch smeroch ,ked tam stoji elina.
nuž, povedal som v tom príspevku, že ma napadla taká blbosť ?
Mimochodom neuvažovalo sa nikdy o nejakom riešení trate na Americkom námestí? Mám na mysli to, že keď električky 1,4 a 14 idú od Špitálskej na Odborárske nám., tak zasahujú do pruhu IAD, tak, že šofér nie vždy musí odhadnúť situáciu. Neraz som videl, že auto zastalo len tak tak, keď si v poslednej chvíli šofér všimol, že má málo miesta medzi električkou a obrubníkom.
Vysvetlí mi niekto, čo sa stalo, že zrazu v televízií bežia často reportáže o tom aké sú zlé podmienky na dopravu bicyklom v mestách na Slovensku? Veď takto sa nevenovali ani VHD, čo je ešte lepší spôsob ako odbremeniť cesty od áut. Tiež dakto asi nedomyslel, že kde by tie bicykle ľudia parkovali, keby polovica podniku chodila do roboty bicyklom a tiež, že nie v každom počasí sa dá jazdiť na bicykli.
myslel, že DPB má asi množstevnú zmluvu na rozdiel od bežnej cenovej ponuky BUSE, ktorá nie je zverejnená
Re #165274 no.ev.di.: tento nápad by sa určite pozdával moje snúbenici, pretože tam má školskú prax, avšak osobne to považujem za blbosť, lebo najviac tu nadávaš na imigrantov a komunistov, že zhnusili toto mesto a ty by si kvôli šotosnom spravil to isté...
tá nemocnica je síce vo veľmi žalostnom stave, všade sú plesne a nie som si dokonca istý, či tam vôbec majú ústredné kúrenie, ale v BA sa už dosť búralo hlava-nehlava - obzvlášť keď by bol efekt 0,01 %
Bratislava - Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, železničný dopravca RegioJet a Železnice Slovenskej republiky pozývajú na prezentačnú jazdu regionálneho vlaku RegioJet - Talent na trase Bratislava Hlavná stanica - Dunajská Streda a späť.
Súčasťou bude aj slávnostné uvedenie do prevádzky zrekonštruovaného nástupišťa číslo 5 na Hlavnej stanici v Bratislave.
Akcia sa uskutoční o 09.45 h. Stretnutie hostí je o 09.45 h v prezidentskom salóniku v Bratislave na Hlavnej stanici. Predpokladaný návrat späť je po 13.00 h.
Zabudol som tam dať pomlčku. ?
Re #165286 810zssk: http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/2573 Ale je možné predpokladať, že DPB má lepšie ceny nakoľko od nich odoberá množstvo kusov...
Tento príspevok nemôžeš myslieť vážne: ""..asanáciu iba pár starých budov..", ty by si ich sám zbúral? Vybúrať dieru do nemocnice, zbúrať pár domov, koľká maličkosť...
Oceňujem tvoju snahu vybaviť Bratislavu aspoň jednou veĺkou hviezdou ale: Čo by tade jazdilo a aký by bol Nutzen/Kosten faktor takéhoto projektu, kde by stačilo zbúrať polovicu "štátnej" nemocnice?
Pri tom prednom a bočnom si nie som istý resp. je možné, že sa jedná len o veľkosťou rozličné modely preto tá odlišná cena. Takže pre SOR 9,5 to vychádza predný + bočný + zadný + vnútorný + palubák + kábel + svorkovnice = 5849,- € a to tam ešte nie sú hlásiče.
?
Tusi niekto preco bubuse pise zastavku "Fan Village" ako "FAN Village" (a teraz nemyslim dovod 'lebo to tak niekto naprogramoval')?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
Vonkajší DOT-LED BS210 - predný 1 890,- €
Vonkajší DOT-LED BS 210 - bočný 1 598,- €
Vonkajší DOT-LED BS 210 - zadný 715,- €
Vnútorný BS 120 590,- €
Palubný počítač BS 100 - 910 ,- €
Kábel na prepojenie cca 36 ,- € (pravdepodobne záleží aj od dĺžky)
Svorkovnica BS 108 - 110,- €.
Pri tom prednom a bočnom si nie som istý resp. je možné, že sa jedná len o veľkosťou rozličné modely preto tá odlišná cena. Takže pre SOR 9,5 to vychádza predný + bočný + zadný + vnútorný + palubák + kábel + svorkovnice = 5849,- € a to tam ešte nie sú hlásiče.
?